Proszę o ocene planu…

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 2 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6558

    Hades
    Keymaster

    PONIEDZIALEK
    Klata:
    1. Wyciskanie na plaskiej
    2. Wyciskanie na skosie
    3. Rozpietki skos
    4. Rozpietki na maszynie (dolne partie)

    ¦RODA
    Barki:
    1. Wyciskanie sztangi siedzac
    2. Unoszenie hantli bokiem
    3. Unoszenie hantli przodem
    Plecy:
    1. ¦ciaganie cieżaru na wyciagu do karku szerokim uchwytem
    2. ¦ciaganie cieżaru do klatki na wyciagu waskim uchwytem
    3. Przyciaganie cieżaru siedzac do klatki (maszyna), szerowki uchwyt

    PI!TEK
    Biceps:
    1. Uginanie ramion ze sztanga łamana
    2. Uginanie ramion z cieżarkami (uchwyt młotkowy)
    3. Uginanie ramion na modlitewniku (maszyna)
    Tricpes:
    1. Wyciskanie francuskie
    2. Uginanie ramion na wyciagu gowrnym w do3
    3. Prostowanie ramion w do3 (maszyna)

    Jesli chodzi o powtorzenia to wszystkie ćwiczenia wykonuje schematem 10-9-8-6 Chce zaczaa ćwiczyć tym planem od nowego roku mysle, że w koncu zauważe jakies rezultaty… Nie uwzgledni3em tu brzucha który robie codziennie i nog bo robie je wtedy, gdy mam najwiecej czasu, najczesciej w poniedziałek. Czy 3 ćwiczenia po 4 serie na każda patrie mięśniowa starczaż I czy nie lepiej by było jakbym zamiani3 trening z pićtku na srode? Co myslicie o tym planie? Proszę o ewentualne poprawki.

    Awicze 9 miesiecy z przerwami mam niecałe 16 lat, 174 cm wzrostu, 67 kg wagi 34 cm w lapie, wycisk – 75 kg

    #92084

    Hades
    Keymaster

    Nie obra1 się ale jest lipa. Czemu tak olewczo podchodzisz do treningu nog? Nie widze tu ćwiczen na kaptury i przedramiona. W zasadzie dzienny rozka3d partii jest spoko, ale troche kulawo jest z dobranymi ćwiczeniami. Oto moja propozycja:
    PON:
    Klata-wyciskanie na prostej, wyciskanie na skocie, wyciskanie sztangielek głowa w do3, rozpietki na plaskiej
    Nogi-wyciskanie na suwnicy, przysiady,na dwugłowe na maszynie,wspiecia an podwy?szeniu z obciażeniem
    ¦R:
    Plecy-podciaganie na drażku/sciaganie cieżaru,wiosłowanie, przyciaganie sztangielki do klatu w opadzie tulowia, unoszenie tulowia/martwy ciag
    Barki-wyciskanie sztangi siedzac,unoszenie hantli bokiem, unoszenie przodem,przyciaganie sztangi do brody, szrugsy
    PT:
    biceps-jest ok
    triceps-chyba też ok(ale niewiem o co chodzi z tym ćwiczeniem nr 3)
    Pozdro :

    #92086

    Hades
    Keymaster

    nie radze 3aczya plecow z barkami…

    jak trening ma być 3dniowy to proponuje taka rozpiske

    Poniedziałek: klata + biceps
    ¦roda: barki + nogi
    Piatek: plecy + triceps

    #92529

    Hades
    Keymaster

    Czemu tak olewczo podchodzisz do treningu nog?

    Nie podchodze olewczo, tylko nie zawsze mam czas, ale zawsze przynajmniej raz w tygdoniu ćwicze nogi, zreszta i tak nogi są partia mięśniowa z ktorej jestem chyba najbardziej zadowolony.

    Ps. Proszę O WIECEJ SUGESTI.

    #92603

    Hades
    Keymaster

    poszukaj na forum byl juz rozpisany podobny trening napewno znajdziesz bo tego nawet nie chce mi się przeksztalcac…

    #92606

    Hades
    Keymaster

    Ojjjoojjjooojjj…conan ty leniuchu….

    #92621

    Hades
    Keymaster

    poszukaj na forum byl juz rozpisany podobny trening napewno znajdziesz bo tego nawet nie chce mi się przeksztalcac…

    Nie musisz odrazuprzekszta3caa, bede bardzo wdzieczny za wszelkie sugestie (nawet w skroconej formie, co zle co dobrze).
    W innych tematach tego typu jest conajmniej po 10 odpowiedzi, a w moim ledwie 5 i to dwie na temat. Czy?by mój plan był idealny? Szczerze – nie wydaje mi się. :/
    I chyba każdy plan jest inny i nie znajde drugiego takiego jak mój.

    #92632

    Hades
    Keymaster

    a swoja droga, to na co ten plan jest? (ja jakos nie wyczytalem)

    #92637

    Hades
    Keymaster

    Masa…

    #92638

    Hades
    Keymaster

    JA na Twoim miejscu zrobil bym tak:
    PN klata
    ¦r plecy triceps
    Pt Barki biceps

    Pozdro 😕

    #92642

    Hades
    Keymaster

    Jesli chodzi o powtorzenia to wszystkie ćwiczenia wykonuje schematem 10-9-8-6
    zrobilbym tak: 12,10,8,6

    czemu przy plecach są same maszyny ?? – podciagaj się i urzywaj wolnych cieżarow
    bic zrobilbym tak:
    *modlitewnik
    *hantle z suplinacja
    *m3otkowo siedzac

    #92643

    Hades
    Keymaster

    Tomus, a nie lepiej wolalbys cwiczyc systemem 1 dzien – 1 partiaż

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest