Proszę o pomoc

Ten temat zawiera 17 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 17 lat, 5 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #2160

    Hades
    Keymaster

    chciałbym abyocie z tego planu co podałem pomogli mi skleia cos lepszego.

    Poniedziałek 11

    TRENING MIEONI KLATKI PIERSIOWEJ + – Trening mięśni trojgLowych ramion (tricepsow)

    Klatka I

    1.WYCISKANIE SZTANGI W LE—ENIU NA LAWCE POZIOMEJ
    2.WYCISKANIE SZTANGIELEK W LE—ENIU NA LAWCE POZIOMEJ
    3.ROZPIETKI ZE SZTANGIELKAMI W LE—ENIU NA LAWCE POZIOMEJ
    4.WYCISKANIE SZTANGI W LE—ENIU NA LAWCE POZIOMEJ WYSKIM UCHWYTEM

    Triceps I

    1.WYCISKANIE FRANCUSKIE SZTANGI W SIADZIE
    2.WYCISKANIE FRANCUSKIE SZTANGI W LE—ENIU
    3.WYCISKANIE FRANCUSKIE SZTANGIELKI W LE—ENIU
    4.POMPKI W PODPORZE TYLEM

    Wtorek 11°°

    TRENING MIEONI GRZBIETU + Trening mięśni dwugLowych ramion (bicepsow)

    Grzbiet I

    1.PODCIYGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSLOWANIE)
    2.PODCIYGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSLOWANIE)
    3.PRZNOSZENIE SZTANGI W LE—ENIU NA LAWCE POZIOMEJ

    Biceps I

    1.UGINANIE RAMION ZE SZTANGY STOJAC PODCHWYTEM
    2.UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJYC PODCHWYTEM(Z SUPINACJY NADGARSTKA)
    3.UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJYC (UCHWYT MLOTKOWY )
    4.UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKY W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO
    5.UGINANIE RAMION ZE SZTANGA NACHWYTEM STOJYC

    Oroda 11°°

    TRENING MIEONI NARAMIENNYCH + NOGI (albo może wolne?)

    Ramiona I

    1.Wyciskanie sztangi sprzed gLowy
    2.Wyciskanie sztangi zza gLowy
    4.Unoszenie sztangielek bokiem w gore
    6.Podciąganie sztangielek wzd3u? tulowia
    7.Unoszenie ramion w przod ze sztangą

    Czwartek 11°°

    TRENING MIEONI KLATKI PIERSIOWEJ + – Trening mięśni trojgLowych ramion (tricepsow)

    Klatka II

    1.WYCISKANIE SZTANGI W LE—ENIU NA LAWCE SKOONEJ-GLOWY W GORE
    2.WYCISKANIE SZTANGIELEK W LE—ENIU NA LAWCE SKOONEJ-GLOWY W GORE
    3.ROZPIETKI ZE SZTANGIELKAMI W LE—ENIU NA LAWCE SKOONEJ -GLOWY DO GORY
    4.PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LE—ENIU W POPRZEK LAWKI POZIOMEJ

    Triceps II

    1.PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKY W OPADZIE TULOWIA
    2.WYCISKANIE FRANCUSKIE JEDNORYCZ SZTANGIELKI W SIADZIE
    3.WYCISKANIE W LE—ENIU NA LAWCE POZIOMEJ WYSKIM UCHWYTEM
    4.POMPKI W PODPORZE TYLEM

    Pi1tek 11°°

    TRENING MIEONI GRZBIETU + Trening mięśni dwugLowych ramion (bicepsow)

    Grzbiet II

    1.PODCIYGANIE NA DRY—KU PODCHWYTEM
    2.PODCIYGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSLOWANIE)
    3.PRZNOSZENIE SZTANGI W LE—ENIU NA LAWCE POZIOMEJ

    Biceps II

    1.UGINANIE RAMION ZE SZTANGY STOJAC PODCHWYTEM
    2.UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJYC PODCHWYTEM(Z SUPINACJY NADGARSTKA)
    3.UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKY W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO
    4.UGINANIE RAMION ZE SZTANGA NACHWYTEM STOJYC

    Te ćwiczenia ktore tu wypisałem to chyba wszystkie, ktore mogę wykonywaa w domowej siłowni. Proszę o zmiane tego planu, aby mi13 on sens. Dzieki!

    #85402

    Hades
    Keymaster

    Co daje przy wyciskaniu na lawce skosnej glowa w gorze?

    #85415

    Hades
    Keymaster

    po 1 jesli masz full czasu to zmien godzine treningu chyba ze o 11 jestes po 2 posi3kach…
    po 2 gdzie są ćwiczenia na gorna czesc klatki wsyztsko robisz na poziomej jesli takn bedziesz cwicyzl bedziesz miual cyce jak u baby na prostej wystarcza ci 1-2 ćwiczenia i ze 2 ćwiczenia na skosie powinny byc bo wogle nie cwiczysz gornej czesci cyca
    Triceps jeszcze ujdzie

    do grzbietu bym dorzucil na sam poczatek podciaganie na drazszku szerokim chwytem zeby rozgrzac mięśnie to raz a dwa zeby plecy się poszerzy3y
    za duzo tych ćwiczeń na bicepsy rob tak:
    -uginania gryfem łamanym stojac
    -uginanie hantla na modlitewniku
    -uginanie hantlami stojac
    -ugiannie hantli w podporze o udo

    co do barkow … po co wracasz do przedniego aktonu na koniec i gdzie jest jakies ćwiczenie na tylna czesc barkow! … zamiast tego twojego ostatniego ćwiczenia na barkow wrzuc szrugsy

    A co ty jestes Coleman ze chcesz trenowac duże partie po 2 razy w tygodniu i male ? masz suplementy wspomagajace regeneracje i dobra dieteż jesli nie zapomnij o tym ! duże grupy mięśni przy intensywnym treningu potzrebuja 5-6 dni regenracji a male 3-4 dni… proponuje taki rozklad treningow w tygodniu
    Poniedziałek:Klatka+Tricepsy
    Wtorek:Wolne
    Orodalecy+Bicepsy
    Czwartek:WOlne
    Pi1tek:Barki+Nogi
    Sobota:wolne
    Niedziela:Wolne

    Bo tak uloznym planie wnioskuje ze jestes poczadkujacy dlatego tai rozklad na poczatek dopuki nie poznasz swojego organizmu ci wystarczy… a i napisz ile chcesz ropbic serii i powtórzeń bo czuje ze tu tez ostro na miesza3es 🙂

    #85418

    Hades
    Keymaster

    To będzie tak 3 serie po 12,10,8 pow.

    #85441

    Hades
    Keymaster

    no serie i powtorzaenia są dobre

    #85443

    Hades
    Keymaster

    Ej Olimp a bys mi ten plan co podalem rozpisal na 4 dniż?

    #85444

    Hades
    Keymaster

    Poniedziałek:Klatka+Tricepsy
    Wtorek:wolne
    Orodalecy+Bicepsy
    Czwartek:Wolne
    Pi1tek:Barki+kaptury
    Sobota:Nogi
    Niedziela:Wolne

    #85445

    Hades
    Keymaster

    Nie napisałeo swojego stażu treningowego.Przeczytalem woj trening w pierwszym dniu :motylanoga:robisz aż 5 ćwiczeń na tricepsy ❗ presadzi3es ❗ Napisz cos wiecej to chetnie pomogę 😆

    #85446

    Hades
    Keymaster

    Awicze jakieś 2mies. Nie miałem ?adnego rozpisanego treningu wcześniej, dlatego napisałem cos takiego 😆

    #85449

    Hades
    Keymaster

    Napisz jeszcze jakim sprzetem dysponujesz? Pomin13eo nogi w swoim programie a to podstawowy błąd.Nalepszym wyjociem jest zapisać się do klubu w torym jest instruktor.Jeżeli musisz z jakiś powodow ćwiczyć w domu to odpowiedz na moje pytanie.

    #85450

    Hades
    Keymaster

    Mam ławeczke, sztange, sztange 3aman1, hantelki, drążek no i 70Kg

    #85460

    Hades
    Keymaster

    Siemanko!Na początek zrob sobie tydzien przerwy albo nawet 2 bo myśle,że możesz być przetrenowany.Masz bardzo krotki staż wiec zaczniesz wszystko od nowa w prawid3owy sposob.Napisz ile masz lat,wagę i typ swojej budowy.

    #85464

    Hades
    Keymaster

    Siemka! Wiec tak mam 16lat 174cm wzrostu waże 66kg a co do tej budowy to nie wiem co pisać. Mowi1 że szeroki jestem w barkach.

    #85469

    Hades
    Keymaster

    Dorian86 trening który napisałeo jest do niczego a tym bardziej dla kogoo takiego jak Ty który dopiero zaczyna przygode z żelazem, weY pod uwage poprawki Olimpa albo skorzystaj z całkowicie innego planu dla początkujących których jest naprawde sporo na forum
    powodzenia na poczatku, zycze wytrwa3ooci i dużych przyrostow.

    #85471

    Hades
    Keymaster

    A wiec dopiero zaczynasz swoją przygode KULTURYSTYKY!Jesteo w tej dobrej sytuacj,ze możesz już na samym poczatku unikn1c wielu b3edow treningowych,ktore ja popełnić3em a mam 33lata zacząłem w wieku 17.Co do tej budowy to chodzi po prostu czy jestes gruby lub chudy. juz na poczatku powiem ci,ze są 3 podstawowe typy sylwetki.EKTOMORFICY,ENDOMORFICY I MEZOMORFICY.Jeżeli Cie to interesuje to poczytaj na tych stronach o tym bo pewnie gdzieś o tym pisali.Poza tym moZesz oledzia o czym bede pisał na tym forum bo czasem głowa boli o czym tu piszą.Program bedziesz miał napisany jak najszybciej.Teraz się regeneruj i buduj motywacje NARA

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest