Przywodziciele i odwodziciele

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 9 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4195

    Hades
    Keymaster

    wiec zastanawiam się czy warto cwiczyc te mięśnie, jak to wlasciwie wyglada bo z tego co widze na silce to malo kto na tym cwiczy. na nogi mam oddzielny dzien, trening wyglada tak

    – prostowanie nog na suwnicy 4s 12,10,8,8
    – przysiady na maszynie hakowej 4s 12,10,8,8
    – prostowanie nog w siadzie 4s 12,10,8,8
    – uginanie nog lezac 4s 12,10,8,8
    – wspiecia na palcach 4xmax

    #51448

    Hades
    Keymaster

    ogolnie to malo kto wogole trenuje nogi, przysiady dal bym na pocztek

    #51446

    Hades
    Keymaster

    racja, tu mam tak zapisane, ale zaczynalem od przysiadow, czyli od najciezszego a co do samych tych mięśni, warto cokolwiek z nimi robic?

    #51445

    Hades
    Keymaster

    Odpisalem ci w poprzednim poscie (o treningu),ze:zmienialbym cotydzien przysiady na hack maszynnie z wyciskaniem na suwnicy Smitha,a wrzucilbym przyciaganie kolan w siadzie 4s 12,10,8,8p lub nozyce(klekasz na jedna noge ze sztanga lub z hantlami) 4s 8-10p
    Jak sam zauwazyles nitk w sumie nie cwiczy konkretnie tych mięśni nog,moze dlatego,ze są podatne na kontuzje?no nie weim,zobaczymy co inni powiedza!

    #51410

    Hades
    Keymaster

    _seba_ pytasz czy warto trenowac nogi, wyobraz sobie ze przypakowales juz tak porzadnie gorne partie ciała ale nog wogole nie cwiczyles, lydki malutkie, wszystko male totalnie nie proporcjonalne do reszty ciała i wychodzisz na plaze, albo na basen. I co się okazuje? Zauwazasz ze kazdy zamiast podziwiac twoje umięśnienie, smieje się z Ciebie pod nosem bo wygladasz bardzo smiesznie. Odpowiedz sobie sam czy warto… Moim zdaniem mięśnie te trzeba cwiczyc moze nie aż tak namietnie jak bary, klate czy chociazby bicepsy ale nie moze zabraknac ćwiczeń na ta partie ciała w naszych planach treningowych.

    #51405

    Hades
    Keymaster

    ja się nie pytam o nogi, bo z treningu nog nie mam zamiary rezygnowac, glownie wlasnie dla odpowiednich proporcji.chodzi mi tylko o te mięśnie, tzn przywodziciele i odwodziciele..gieka napisal konkretna odpowiedz (narazone na kontuzje), ale poznalbym jeszcze zdanie innych chetnie

    #50787

    Hades
    Keymaster

    no na kontuzje to one są na pewno podatne (glownie naciagniecia).
    Glowne ćwiczenie na nie to wykroki ze sztanga lub sztangielkami. Polecam wykroki bez powracania do tylu, a po prostu jakby glebokie kroki do przodu (mniejsza pomoc nogi zakrocznej)
    Przywodziciele i odwodziciele pracuja oczywiscie izometrycznie przy przysiadach.
    Mozesz dać wykroki zamiast przysiadow tych na suwnicy

    example 🙂
    Przysiady 4s
    Wykroki 4s
    Uginanie na maszynie 4s
    Prostowanie na maszynie 4s
    wspiecia 4s

    Na wykroki dać lepiej wiecej powtórzeń, gdzies tak po kilkanascie na jedna noge, czyli lacznie gdzies z 20kilka (ale cwiczysz na zmiane nogi, tak jakbys chodzil)

    #50702

    Hades
    Keymaster

    ja mam na silce takie urzadzonko do tych partii, noge albo się unosi w bok stojac (odwodziciele), albo podnosi się w gore i przyciaga do normalnej,pionowej pozycji (przywodziciele). chodzi mi o to czy dolozyc to ćwiczenie do nog, czy nie

    #50682

    Hades
    Keymaster

    skoro zawodowcy pomijaja te ćwiczenia to tymbardziej i ty mozez to zrobic
    z filmow widze ze nawet tuz przed zawodami nie cwicza przywo/odwo dzicieli, gdyby bylo to konieczne do wypracowanai ladnych nog na pewno by je trenowali-widocznie przy innych cwiczenaich an nogi te mięśnie tez pracuja, a jak dla mnie to raczej cwicznia dla fitnessek a nie kulturysty

    #50238

    Hades
    Keymaster

    oke dzieki a czy zamiast tego mozna by dodac jeszcze cos na lydki, np wspiecia ze sztanga 4xmax?

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest