Pytanie co do klaty

Ten temat zawiera 23 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 17 lat, 9 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1511

    Hades
    Keymaster

    Ostatnio coraz czesicej mowi się o cwiczeniach na klate,są rozne i roznie dzialaja i dla tego mam pytanie do WAS co wy o tym sadzicie, a dokładnie o tym planie:

    KLATA
    Pierwszy tydzien
    wyciskanie na plaskiej
    rospietki na skosne w gore
    wyciskanie hantli na skosnej w dol

    W nastepnym tyg.
    wyciskanie hantli na plaskiej
    wyciskanie na skosnej <sztanga>
    rozpietki na skosnej w dol

    Kolejny tydzien
    rozpietki na plaskiej
    wyciskanie hantli na skosnej w gore
    wyciskanie na skosnej w dol <sztanga>

    Czy takie cos pobudzi cala klatke i nie spowoduje przetrenowania nie podaje tutaj ilośći serii ani powtórzeń gdyz chodzi mi tu jedynie o ćwiczenia i kolejność ich wykonywania. Czy jest dobraż?
    Ja mam juz wyrobione o tymzdanie czekam na wasze opinie…..

    #78439

    Hades
    Keymaster

    Mi się podoba. zależy jeszcze ile serii i powtórzeń. Dobre jest to ze jest zroznicowanie i mięśnie się za szybko nie przyzwyczaja. pozdro

    #78448

    Hades
    Keymaster

    Podtrzymuje wypowiedz mojego przedmowcy !!
    Trening wedlug mnie jest dobry !!

    #78464

    Hades
    Keymaster

    moim zdaniem trening do D**Y znaczy jesli komus chodzi o dolna rozbudowanie dolnej czesci klatki to jest good ale dolna czesc o wielelatwiej jest rozbudowac niz gurna czesc klatki wiem bo sam mam z tym klopoty są 2 na dolna na jedno na gorna czesc klatki trening z wiekszym na ciskiem na dolna czesc klatki to jest ja do niego przekonany nie jestem

    #78467

    Hades
    Keymaster

    a nie lepiej u3ozya sobie plan treningowy na klate w jednym miesiącu i co tydzien zmieniaa kolejnooc w ten sposob nieprztrenejusze się a nie spalisz mięśnia

    moze np:
    Wyciskanie sztangi na lawce skosnej 12,10,8
    Wyciskanie sztangielek na lawce poziomej 12,10,8
    Rozpietki na wlawce skosnej 3×10
    wyciskanie hantli głową w do3 3×10
    Przenoszenie sztangielki za glowe 3×10

    #78493

    Hades
    Keymaster

    hmm zależy dla kogo trening jest dobry moim zdaniem dla zaawansowanych kulturystow jest spox

    #78500

    Hades
    Keymaster

    Oto mi chodzilo zebyscie się wypowiedzieli na ten temat, ja uważam ze ogolnie takie mieszanie jest nie potrzebne <oczywiscie zależy dla kogo> ja robie 3 ćwiczenia na klate i jestem w pelni usatysfakcjonowany i nie potrzebuje takiego treningu jak podal jobel bo on dopiero jest do d***y zaduzo ćwiczeń po co to?? zaawansowni moga sobie pozwolic na to ale nie wszyscy są zaawansowani………

    #78519

    Hades
    Keymaster

    conan masz w pelni racje nie trzeba za duzo ćwiczeń ja sam mam 3 na klate a na nogi 2

    #78615

    Hades
    Keymaster

    a mój trennig wygląda tak :

    Wyciskanie na ławce poziomej 3 20
    Wyciskanie na ławce skośnej 3 20
    Rozpietki ze sztangielkami 3 10
    Wyciskanie sztangi do tyłu 3 10
    Pompki w wąskim rozstawie r1k 3 10

    i z tego wybieram sobie 4 ćwiczenia i 2 razy w tygodniu
    😆

    #78657

    Hades
    Keymaster

    Conan zrob sobie plan na 6 tyg, i cwicz go bez zmian a pobudzisz mięśnie klatki..
    wyciskanie na plaskiej
    rozpietki hantli na plaskiej
    wyciskanie na skosnej <sztanga>
    rozpietki hantli na skosnej w dol

    Kolejne 6 tyg. bedziesz ćwiczył inne ćwiczenia i mięśnie beda się rozwijaa systematycznie…

    #78663

    Hades
    Keymaster

    jak dla mnie klate powinno się robic 2 razy w tyg. , i ja bym raczej nie zmienial treningu co tydzien jezeli juz to co trzeci tydzien

    #78701

    Hades
    Keymaster

    dzieki bueno zobacze ale narazie jade na swoim planie….SWOOOSH 2 razy w tyg. to zależy jak kto woli i jaki stopien zaawansowania…a co do zmiany planu treningowego to uwazam ze powinno się cwiczyc 4-6 tyg jednym bo przy czestym zmienianiu nie da to zbytnio dużego efektu….a tak po tych 6 w miare miesien przyzwyczai się do systemu a potem zmiana na inny planik to go pobudzi….

    #78736

    Hades
    Keymaster

    Jasne Conan tak jak Ci pisałem….
    Pozdro…..

    #78804

    Hades
    Keymaster

    swooch czego tak duzo powtórzeń ? chyba maly ciezar dajesz a to zle

    #78825

    Hades
    Keymaster

    Wedlug mnie troszke za duzo powtórzeń!
    Ja bym ci radzil:
    Zmiejszyc ilość powtórzeń a zwiekszyc nie co cieżar.

    Moj trening na Klatke:
    Dzien 1
    1.Wyciskanie sztangi na ławeczce plaskiej 4 serie po 12 powtórzeń
    2.Wyciskanie sztangi na ławeczce plaskiej 4 serie po 10 powtórzeń
    3.Wyciskanie hantli szeroki ruch 4 serie po 12 powtórzeń
    Dzien 2
    1. butterfly – przywodzenie ramion ugietych w 3okciach pod k1tem prostym 4 serie po 12 powtórzeń
    2.Uginanie ramion na poreczach 3 serie po 10 powtórzeń (z obci1żeniem ok.20 kg)
    3.Rozpietki 4 serie po 12 powtórzeń

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest