Pytanko dla pewnego swojej odpowiedzi

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 17 lat, 4 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #2097

    Hades
    Keymaster

    cwiczac klatke (mając problem z gorn1 i środkow1 cześći1 ) zaczynaa lepiej od skosow czy od plaskiej a pozniej skosy jak juz ją zmecze…??

    prosze o jakies plany.

    dziekuje !!!

    #84684

    Hades
    Keymaster

    Na zmeczeniu lepiej wchodzi, ale dasz rade z seriami? Pozatym bedziesz miec duzo mniejszy ciezar jak odrazu byo zaczo3… Ale poczekaj na TMQ 🙂

    #84703

    Hades
    Keymaster

    wiesz rob na zmiane raz zaczynasz jeden tydzien od plaskiej a w nastepnym tygodniu od skosu

    #84706

    Hades
    Keymaster

    to też jest myol ale niewiem czy tak czesta zmiana nie będzie miała wpływ na rozbudowanie jej ? Bo o to mu chodzi ? 😐

    #84710

    Hades
    Keymaster

    mozesz zastosowaa mój trening
    -Wyciskanie na ławeczce plaskiej sztangą 212/18-6
    -Wyciskanie sztangą na skosie 12/18
    -Wyciskanie hantli na skosie 1110
    -Wyciskanie hantli na skosie leżąc na boku 12/10 (to ćwiczenie przedewszystkim rozbudowuje wewnetrzn1 czeoa cyca)

    Mi ten plan treningowy przynius3 efekty jakie chciałem miałem bardzo slabo rozwinietą gorn1 czesc klatki a teraz jest wszystko OK ale i tak dalej jade tym planem bo mi odpowiada i wybijam jeszcze bardziej gorna czesc 😀 … ale nie jechalem ciągle tym samym planem robilem kombinacje ćwiczen np długo robilem rozpietki na skosie zamiast wyciskania hantli a zamiast wyciskania hantli leżąc na boku wyciskanie sztangi na lekkim skosie wąskim chwytem i wiele innych kombinacji ale 2 podsatwowe ćwiczenia czyli wyciskanie na ławce prostej i skosnej zawsze pozostawa3y bez zmian co najwyrzej zmienialem sztange na hantle od czasu do czasu ale pamietaj tez ze odrazu tego nie poprawisz mi to zajelo pol roku ale efekt w zupelnosci mnie zadawala 🙂

    #84715

    Hades
    Keymaster

    -Wyciskanie hantli na skosie leżąc na boku 12/10 (to ćwiczenie przedewszystkim rozbudowuje wewnetrzn1 czeoa cyca)
    Mozesz napisać jak to się wykonuje Jeszcze tego nigdy nie robilem … 🙄

    #84770

    Hades
    Keymaster

    hehe trudno będzie to napisac ale postaram się wiec : kladziemy się na lawce skosnej bokiem (tak jak czasem spimy na boku tak się kladziemy na lawce) jerzeli kladziemy się na prawym boku to hantle bierzemy tez w prawa reke i nie pozostaje nam inny ruch jak wyciskanie tej hantli do gory z pozycji jaka wczesniej opisalem… a i jeszcze ulozenie nog musi wygladac tak ze jerzli cwiczymy prawa strone to prawa noga powinna stac cala stopa na ziemii a lewa noga cala stopa na koncu lawy tak ze kolano jest zgiete a pieta prawie dotykamy posladkow …. inaczej tego opisac nie potrafie 🙂 ale polecam to ćwiczenie

    #84771

    Hades
    Keymaster

    o kurcze musze się skoncentrowaa i moze to skapuje
    Poczekaj powoli leze na tym boku np. prawym i jak trzymam sztangielke ?? Naturalnie? M3otkowo? Bo nie czaje .. I jak z tymi nogami

    #85479

    Hades
    Keymaster

    Ja bym proponowa3 zaczy1a wpierw od skosa, poźniej możesz zrobia na plaskiej. Gora będzie w tym momencie lepiej rozgrzana i będzie bardziej pracowaa od reszty. Jeśli zrobisz na odwrot to bardziej będzie znow pracowac środek. Pokombinuj.

    Wyciskanie hantli na skosie leżąc na boku moim zdanie podziała to ale na barki a nie na klate (pierwsze s3ysze, musze się zapytac trenera o te ćwiczenie). Nie znam tego ćwiczenia ale znam unoszenie reki ze sztangielką w leżeniu bokiem na skośnej ławce ktore jest na akton środkowy i miesien czworoboczny no ale to nie to samo.
    Zrob z 10 serii tego ćwiczenia a na nastepny dzien bedziesz wiedział na co to jest hehe.

    #85588

    Hades
    Keymaster

    Czeoa 😀
    Olimp napisał:
    color green jerzeli kladziemy się na prawym boku to hantle bierzemy tez w prawa reke i nie pozostaje nam inny ruch jak wyciskanie tej hantli do gory…
    Nie jaże jak można wziąść do reki prawej hantelek (i jeszcze go wyciskaa do gory) jak się leży na prawym boku. 😆
    Moze miało być, że wyciskaa wtedy lew1 rek1? Chyba, że te leżenie na boku to jest nie na boku a bardziej na prawej cześći plecow.
    Narazie

    #85659

    Hades
    Keymaster

    jeśli masz problem z gorn1 cześći1 klatki to zaczynasz od skosu głową w gore i najlepiej skup się tylko na nim a p3ask1 rob poźniej lub tylko co drugi trening

    #85681

    Hades
    Keymaster

    nie tak jak napisalem bo lzeszysz na boku a dokladniej na barku nie na rece wiec masz wolna reke i mozesz wykonywac ruch 🙂

    #86880

    Hades
    Keymaster

    a olipm jak masz u3ozone rece przy wyciskaniach sztangi na skosie i plasko(szeroko na wysokosci barkow czy w1sko)..???

    i pod jakimi k1tami poszczegolne ćwiczenia…

    #86887

    Hades
    Keymaster

    odradzam takie ćwiczenie jak podaje OLIMP…zle moze wplynac na kregoslup- nie odpowiednia pozycja do ćwiczenia, kregoslup jest w nie naturalnej pozycji…
    a co do pytania:
    zaczynaj od skosu tj. zrob serie rozgrzewkowa np z zastosowaniem ZASADY PRZEDWCZESNEGO ZMECZENIA LUB ZASADY NIEPELNYCH powtórzeń w celu pobudzenia srodkowych i gornych czesci klatki..ale nie za ostro bo wymiekniesz potem zrob normalne serie np 10.8,8 ale dokladnie powolnu ruch w dol i dynamiczny wgore ale bez szalenstw plynnie i poprawnie…..
    potem mozesz zejsc na plaska…….

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest