Regeneracja a trening

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1794

    Hades
    Keymaster

    Witam.

    Mam pytanie czy jezeli juz nie mam(nie czuje) zakwasow to znaczy ,że mogę cwiczyc dana partie np. klatke 3 razy w tygodniu?
    prosze o szybka i konkretna odpowiedY

    #81681

    Hades
    Keymaster

    Szybka i konkretna odpowiedY: NIE, 3 razy w tygodniu to za dużo.

    #81683

    Hades
    Keymaster

    nie masz zakwasow – slaby trening

    #81688

    Hades
    Keymaster

    Mozesz 3 razy ja na twoim miejscu bym cwiczyl 7 a biceps 14 ale oczywiście tylko jak chcesz opanowaa cie?k1 sztuke przetrenowania 😀

    A tak na poważnie jeżeli dopiero co zaczo3eo ćwiczyć i twoj trening jest narazie ogolno rozwojowy czyli na klatke robisz jedno,dwa ćwiczenia razem 6 seri niezbyt intensywnie (a tak chyba robisz skoro nie masz zakwasow) do tego dochodza ćwiczenia na inne partie mięśni to możesz ale nie zalecam okresu d3u?szego 3-4 tygodnie

    #81741

    Hades
    Keymaster

    slaby wszystko zależy od treningu jaki obecnie wykonujesz jeśli zacz13eo ćwiczyć po pewnej przerwie min. 2 miesiące, badY dopiero zaczynasz przygode z żelazem to nie widze nic złego w trenowaniu klatki 3 razy w tygodniu bowiem jeśli jest to trening przygotowawczy na ogo3 cwicz się 3 razy w tygodniu po jednym ćwiczeniu na każda partie mięśniową 2-3 serie na każdym treningu.
    Natomiast jeśli jesteś już dalej z treningiem niż ogolnorozwojowka napewno 3 razy to za dużo jak na jeden tydzien, a jeśli nie czujesz zakwasow to po prostu zmien ćwiczenia ich kolejność i liczbe powtórzeń.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest