Rozciaganie a masa

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 17 lat temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6515

    Hades
    Keymaster

    color greenCzy od rozciagania mięśni (chodzi mi o to żeby zrobia szpagat ale bardziej o to żeby moc zatrzymaa moja noge w powietrzu a wysokosci gLowy lub zasadzia komus mawaszke na twarz na wysokosa 2 m. 😀 ) może dobrowadzia do tego że nie b ede przybiera3 na masie (masa nog).
    troche to zagmatwane ale mam nadzieje że wszyscy wiedza o co chodzi!

    #91663

    Hades
    Keymaster

    brugi rozciaganie to jedna z podstaw treningu kulturysty, rozciaganie mięśni może Ci tylko pomoc 😀 pamietaj tylko aby się rozciagaa w granicach w3asnych możliwosci ale to tym chyba wiesz
    pozdro

    #91664

    Hades
    Keymaster

    No dobra ale jak mięśnie bede ZBYT rozciagniete to co??

    #91666

    Hades
    Keymaster

    Awiczenia rozciagajace mięśnie są bardzo istotnym elementem treningu kulturystycznego. Rozciaganie powinno być czescia prawid3owej rozgrzewki, jak rownież sposobem wyciszenia organizmu po treningu.
    Korzysci, jakie niesie ze soba stosowanie stretchingu- rozciagania mięśni:
    – powiekszenie zakresu ruchu w stawach(a majac na uwadze zasade mowiaca, że „im wiekszy zakres ruchu, tym wieksze efekty treningu”nie trzeba wiele zastanawiaa się nad przydatnoscia rozciagania),
    – wzmocnienie sciegien(nie musze chyba t3umaczya, jak ważna role odgrywa siła sciegien),
    – polepszenie ukrwienia mięśni(a co za tym idzie lepszy dostep tlenu i substancji od?ywczych do mięśni-szybsza regeneracja)
    – rozlu1nienie mięśni po treningu

    Najbezpieczniejsza metoda rozciagania mięśni jest metoda statyczna, polegajaca na stopniowym rozciaganiu mięśni do momentu ich maksymalnego oporu. W tym punkcie zatrzymujemy ruch na chwile i powracamy do pozycji wyjsciowej. Po chwili odpoczynku ponawiamy ćwiczenie. Oczywiscie, by uzyskaa progres w ćwiczeniach rozciagajacych należy stopniowo powiekszaa zakres ruchu pokonujac opor mięśni ale z rozwaga i dosyc ostrożnie-zbyt szybkie proby powiekszania zakresu rozciagniecia mięśni moga zakonczya się ich kontuzja co może nas wy3aczya z treningu na wiele dni lub nawet tygodni
    Rozciaganie najlepiej jest wplesa, jako jedna ca3osa z ćwiczeniami aerobowymi do rozgrzewki przed treningiem(to jest mój sposob na solidna rozgrzewke 😀 ). Rownież po treningu silowym wskazane jest przeprowadzenie kilku ćwiczen rozciagajacych(na te mięśnie, ktore były cwiczone na treningu).

    Brugi mam nadzieje, że to Ci pomogło i przkona Cie do rozciagania 😀
    pozdro

    #91676

    Hades
    Keymaster

    Masz pkt. ❗
    Napewno się mi przyda ta wiedza 😀
    A dla Twojej wiadomosci to umiem się rozciagaa 😆

    #91678

    Hades
    Keymaster

    Bez rozciagania to po pół roku treningu, nie mogłbys się podrapaa po plecach :

    #91679

    Hades
    Keymaster

    Brugi wcale nie twierdze, że nie wiedziałes 😆
    pozdro

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest