Siła klatki

Ten temat zawiera 41 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6455

    Hades
    Keymaster

    jaki jest waszym zdaniem najlepszy plan treningowy na sile i napiszcie ile wam po takim czyms sily przyszlo 😀

    #90887

    Hades
    Keymaster

    to jest pytanie do dzialu TS… trenujesz samo wyciskanie ?

    czy jestes w wieku a ile masz w lapie? albo ile wyciskasz?

    #90891

    Hades
    Keymaster

    dobry sposob na szybka poprawe siły w w wyciskaniu : to robienie przez 4 tygodnie rozpietek jako pierwsze a potem dopiero wyciskania jest to tzn. metoda wstepnego zmeczenia mięśniowego – po takich 4ech tygodniach siła na klatke idzie bardzo dobrze

    #90897

    Hades
    Keymaster

    (link nieaktualny)
    poczytaj uważnie ten link, jak czegos nie bedziesz wiedział to zapytaj
    prosze o przeniesienie tematu do działu TS.
    pozdro 😀

    #90902

    Hades
    Keymaster

    ja proponuje wyciskanie zaczynamy od plaskiej
    plaska 5-6 serii
    1 40% ciezaru — 14 powtozen
    2 40% ciezaru — 12 powtozen
    3 90% ciezaru — 5 powtozen
    4 95% ciezaru — 4 powtozenia
    5 100% ciezaru — 3 powtozenia
    6 105% ciezaru — 2 powtozenia
    oczywiscie korzystamy z pomocy kumpla
    odpoczynek jak najdluzszy ja stosuje okolo 3 do 4 minut zeby niesiedziec caly dzien na silce

    przechodzimy na skoks 4 serje
    1 80% 5 razy
    2 85% 4 razy
    3 90% 3 razy
    4 95% 2 razu

    pomoc kumpla mile widziana
    procenty w skosie odnosza się do maksa wycisnietego na skosie (zadkos ie wyciska na skosie ale tak na oko )
    w treningach na mase wyciskamy najpierw na skosie wiec mozemy kiedys sprobowac 😀

    w sumie te dwa ćwiczenia wystarczylyby na sile ale polecam na koniec przenoszenie ciezaru za glowa….. 3-4 serje po 6-8 powtozen odpoczynki 2-3 minuty
    odpoczynek miedzy cwiczeniami 4-5 minut

    ja osobiscie jade tym treningiem tylko dodaje 2 ćwiczenia
    sila czyli wycskanie plaska i skos mała ilość powtozen
    potem wyciskanie hantli na skosie przechodze ze skosu do plaskiej po 6-8 powtozen czyli typowaa masa
    potem przenosze ciezar za glowe ilość powtórzeń jak przy robieniu masy ale glownie chodzi o rozciagniecie klaty
    i na koniec na tzw. dojeba*** sciagma gorne wyciagi na bramie …. 3-4 serje
    troche duzo ćwiczeń ale daje rade

    #90906

    Gromoz
    Uczestnik

    size 9/Kolega nie odpowiedział, czy trenuje samo wyciskanie dlatego narazie nie przenosze rtematu do TS.

    #90913

    Hades
    Keymaster

    no nie nie trenuje dla siebie tylko jestem ciekaw bo dlugo juz na mase trenuje tzn ponad rok i chcialbym sobie sile zrobic narazie wyciskam okolo 90 kg przy wadze niecale 58 ale chcialbym się wtym poleprzyc w lapie mam heh 34

    #91049

    Hades
    Keymaster

    Anabi negatywy na tym etapie to zły pomysł.

    Lee – rozpietki maja tyle wspolnego z siła co Pudzianowski z baletem

    #91066

    Hades
    Keymaster

    rozpietki maja tyle wspolnego z siła co Pudzianowski z baletem

    😆

    wiedizalem, ze to cwizenie jest zbedne hehe ale robie z glowa do dolu

    #91081

    Hades
    Keymaster

    Ogolnie to popieram Wasz sprzeciw co do tezy lee!!!Z kad ty to wzio3es!!

    #91098

    Hades
    Keymaster

    wolf na jakim etapie???

    #91114

    Hades
    Keymaster

    Człowiek który zadaje w ten sposob pytanie z pewnoscia jest poczatkujacy.

    #91173

    Hades
    Keymaster

    a widziales poczatkujacego który trenuje na sile??? wg mnie wogule pocztakujacy niepowinien robic sily

    #91176

    Hades
    Keymaster

    a dla czego nie

    #91181

    Hades
    Keymaster

    reactor Proszę Cie… ::-Dha:

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest