super

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 6 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1384

    Hades
    Keymaster

    fajnie nowe forum nowy pokoj STRONG MAN jest super!!!!!
    wreszcie mozemy pogadac i silaczach!!!!!!

    #77066

    Hades
    Keymaster

    skoro o strong man to moze ta strnka się przyda [link usunięty (strona nie działa)] tu macie kiedy zawody i jakie konkurencje

    #77069

    anonym
    Uczestnik

    Istnieje tez o wiele lepsza strona od tej co podałeś http://www.strongmanpolska.pl

    #77077

    Hades
    Keymaster

    Uwielbiam oglądać tych kolesi. Dają z siebie wszystko :motylanoga:

    #77085

    Hades
    Keymaster

    ….

    #77105

    Hades
    Keymaster

    pyziaczek juz ma mokro %-)

    #77124

    Hades
    Keymaster

    no to tak dzial Strong Man jest z informacjami gdzie i kiedy zawody itd a dzial Kulturystyki nowinku aktualnosci informacje kiedy i gdzie zawody albo recenzje zawodow

    #77157

    Hades
    Keymaster

    Hades ta stronka ktor1 podałeś nie jestr wcale o wiele lepsza tylko zupelnie innej federacji. :motylanoga: zaskakujecie mnie swoją niewiedz1 no ale ja tu nie jestem po to aby komus się podlizywaa 8)

    #77261

    Hades
    Keymaster

    zdecydowanie lepsza federka wg mnie oczywiscie zzszesza najlepszych, ale u mnie ta stronka nieche się odpalic

    #77268

    Hades
    Keymaster

    sorki sadze ze lepsza jest federka szymca i dymka pomylelme się !!!!!!!!

    #77275

    Hades
    Keymaster

    U mnie ta stronka Hadesa niechce się odpalic 😥 Szkoda ale to Jobla tesz jest oka POlecam!

    #85089

    Hades
    Keymaster

    ee tamu mnie się odpalala pewnie macie cos z ustawieniami zrypane 🙂

    #85124

    anonym
    Uczestnik

    Hades ta stronka ktor1 podałeś nie jestr wcale o wiele lepsza tylko zupelnie innej federacji.  :motylanoga:  zaskakujecie mnie swoją niewiedz1 no ale ja tu nie jestem po to aby komus się podlizywaa 8)

    HEHEHE i pewnie mysla3eo, że o tym nie wiedziałem co ?? Jeśli tak to jesteś w dużym b3edzie, poza tym nie wspomina3em, że to ta sama federacja ….

    #85133

    Hades
    Keymaster

    Heh DZIADEK idz do babci i pomoz jej robic na drutach wyrobisz sobie mięśnie palcow 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest