superserie po raz pierwszy

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 8 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8538

    Hades
    Keymaster

    zrobilem juz kilka planow jedne lepsze inne gorsze ale jeszcze nigdy nie stosowalem superserii, serii laczonych i regresji w zwiazku z tym skorzystalem z planu Giery na rzezbe tylko nieznacznie go zmienilem jesli jest jakis blad w ponizszym zapisie to oczywiscie prosilbym o skorygowanie a wiec :1 dzien: Biceps, Triceps – superserie ,przedramiona –seria laczona, brzuch :- Uginanie rak ze sztanga stojac 4 serie x 12, 14, 16, 18- Wyciskanie francuskie lezac za glowe (siedzac za glowe) 4 serie x 12, 14, 16, 18- Uginanie rak ze sztangielkami na skosie siedzac 4 serie x 12, 14, 16, 18- sciaganie drazka wyciagu do dolu nachwytem 4 serie x 12, 14, 16, 18- Uginanie rak na wyciagu podchwytem stojac 4 serie x 12, 14, 16, 18- Wyprosty ze sztangielka jednoracz 4 serie x 12, 14, 16, 18- Siodemki 1 seria – Odwrotne pompki 1 seria do upadku mięśniowego-uginanie nadgarstkow podchwytem w siadzie 4 serie x 12, 14, 16, 18-uginanie nadgarstkow nachwytem w siadzie 4 serie x 12, 14, 16, 182 dzien:Nogi (cale) – serie laczone, Bary – serie laczone, brzuch:Nogi:- prostowanie nog 4 serie x 12, 14, 16, 18- zginanie nog 4 serie x 12, 14, 16, 18- przysiady ze sztanga 4 serie x 12, 14, 16, 18- mc na prostych nogach 4 serie x 12, 14, 16, 18- wspiecia na palcach 4 serie x 20, 20, 20, 20- osle wspiecia na palce z partnerem na plecach 4 serie x 20, 20, 20, 20Bary:- wyciskanie sztangi z za karku siedzac 4 serie x 12, 14, 16, 18- Arnoldki 4 serie x 12, 14, 16, 18- Unoszenie ramion w opadzie tulowia siedzac 4 serie x 12, 14, 16, 18- Unoszenie sztangi wzdluz tulowia 4 serii x 12, 14, 15, 163 dzienlecy, Klatka – superserie, kaptury seria pojedyncza, brzuch:- sciaganie drazka wyciagu gornego do klatki 4 serie x 12, 14, 16, 18- wyciskanie na lawce poziomej 4 serie x 12, 14, 16, 18- Podciaganie sztangielki jednoracz 4 serie x 12, 14, 16, 18- wyciskanie sztangi skos gora 4 serie x 12, 14, 16, 18- Przyciaganie drazka wyciagu dolnego 4 serie x 12, 14, 16, 18- rozpietki skos dol 4 serie x 12, 14, 16, 18- przenoszenie hantla za glowe lezac w poprzek lawki 4 serie x 12, 14, 16, 18- martwy ciag 4 serie x 12, 14, 16, 18-szrugsy ze sztanga 4 serie x 12, 14, 16, 184 dzien – powtorzenie cyklu 7 dzien – wolneczekam na komenty

    #23263

    Hades
    Keymaster

    staz 3 miesiace i ty się juz rzezbisz?? Nie za wczesnie??

    #23262

    Hades
    Keymaster

    hmmm w 3miesiące przerobięes duzo planow? to jest bynajmniej dziwne, a pozatym ten "trening" to to jest bez sensu wywal to od razu, a co do rzeźby to pamiętaj, ze najpierw trzeba spalić tłuszcz, a dopiero potem mozna zrobić sobie mięsnie. z tłuszczu mięsni nie zrobisz

    #23260

    Hades
    Keymaster

    Chyba raczej ci chodzi o redukcje? Podstawa beda aeroby.

    #23259

    Hades
    Keymaster

    trenuje dluzej tylko w profilu mam wpisane 3 miesiace ale trudno jest jasno okreslic ile bo byly czeste przerwy, wlasnie skonczylem posredni plan treningowy zaczerpniety z Animała obecnie jestem po pierwszym tygodniu treningu regeneracyjnego i tu się zgadzamy tak chce robic rzezbe moze podam moje wymiary zebys mogl lepiej okreslic to czy potrzebuje rzezby a wiec:waga 92kg, wzrost 170cm, biceps 41, klata 108, udo 65 to tyle jesli chodzi o wymiary jak widzisz troche masy mam sugerujac się stosunkiem mojego wzrostu do wagi mozna by rzec ze jestem obtluszczony wiec powtrzam jeszcze raz tak chce się rzezbic wiec czekam na konkretne info dotyczace powyzszego planu mianowicie czy jest cos do poprawy pozdro

    #23252

    Hades
    Keymaster

    plan na mase + dieta z ujemnym bilansem kalorycznym

    #23246

    Hades
    Keymaster

    ale czy te obwody to tluszcz czy mięśnie?duzo masz zbednej tkanki tluszczowej? to zdecydowanie rob redukcje92kg do 170wzrostu to jest duzo jak nie cwiczysz dlugo.

    #23133

    Hades
    Keymaster

    jestem krytyczny wobec siebie wiec uwazam ze jednak mam za duzo tkanki tluszczowej glownie chodzi mi o posladki nogi brzuch i klatke piersiowa, postaram się w tygodniu wrzucic swoje foty moze to pomoze w doborze treningu dla mnie.

    #23132

    Hades
    Keymaster

    Przy trzymiesiecznym stazu trudno chyba o mięśnie.

    #23062

    Hades
    Keymaster

    Wy się czepićcie dla mnie redukcja to zawsze bylo to samo co masaRobilem redukcje a klocilem się z wami, ze się rzezbie i pewnie smiech byl ze mnie ale tak postrzega duzo ludzi wiec nie trzeba się odrazu z kogos nabijac. Koledze się nie podoba tluszcz to go zredukuje, proste, nie wazne ile ma mięśnia a ile tluszczu i mu się to nie podoba wiec decyzja należy do niego. Jak ja chcialem redukowac tez kazdy pisal, ze nie a ja to zrobilem i jestem z siebie zadowolony …

    #23055

    Hades
    Keymaster

    Jak nie masz mięśni, to się co najwyzej mozesz odchudzic.

    #23052

    Hades
    Keymaster

    kazdy ma mięśnie

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest