szybka przemiana materii pomocy

Ten temat zawiera 14 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 12 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #7856

    Hades
    Keymaster

    Witam!

    mam prosbe o jakas w miare normalna diete w celu zwiekszania masy jak najwiecej się damoja waga to 62kg przy wzrosice 182cm co widac jednoznacznie ze to niedowaga… i jak bym się nie na jadl to ciagle to samo, mam szybka przemiane materi…na silownie chodze nie caly miesiac dodam ze gram tez dosyc czesto w kosza)

    nie chce jesc zadnych odzywek odrazu podkreslam

    pS. Przejzalem troche postow zanim to napisalem i nie widze nic dla siebie bo prosilbym o cos takiego co da mi efekty i będzie zlozone z produktow tanich i osiagalnych czasami w deicie są produkty ktore nawet nie wiem czym są albo skad je wyczarowac bo w zadnym sklepie nie widzialem np maslanki turskawkowej bodajze i nie mam pojecia jaki to jest jogurt waniliowy bez tluszczu danone pewnie nie w normalnej kuchni bo jeszcze nie stac mnie zeby se cos kupowac …

    to tyle Proszę ladnie o pomoc

    #72726

    Hades
    Keymaster

    to teraz tak. ja trenowalem siatkowke. 5 razy w tygodniu. plus do tego pakowalem. niemozliwoscia jest zrobienie masy przy takim natezeniu treningu w którym biegasz, biegasz, biegasz, skaczesz etc. oraz przy diecie typowo na mase. tez mam szybka przemiane materii, czasem wale twardego kloca 3x na dzien. a mimo to przybralem na wadze i to sporo. tajemnica tkwi w jedzeniu,a wlasciwie na nieograniczonym wpierdalaniu. na jednej stronce ostatnio widzialem artykul, w którym byly slowa chcesz wygladac jak zwierze, musisz zrec jak zwierze . diety dla siebie tutaj nie znajdziesz, bo jest podporzadkowana glownie tym, ktorzy poza pakowaniem nie udzielaja się w innych aktywnosciach w takim natezeniu, jak Ty.moim zdaniem powinienes po prostu duzo wiecej jesc. napisales tez, ze chodzisz na silownie niecaly miesiac. jakie chcesz miec efekty po miesiacu ćwiczeń??

    #72722

    Hades
    Keymaster

    ja zucilem pilke nozna dla ćwiczeń )
    bo ciezko pogodzic nabieranie masy i gre w klubie;/

    #72720

    Hades
    Keymaster

    maslanka truskawkowa – hipermarkety szczegolnie CHampion i Globi
    mleko granulowane odtluszczone- budki z nabialem na rynku
    jajka – wszedzie
    ser chudy bialy – wszedzie
    moze checi ci brakuje?????

    #72711

    Hades
    Keymaster

    Jak mieszkasz na peryferiach to jedz duzo jajek , twarogu , drobiu , pij mleko , jest lato owoce , warzywa , wszedzie jest jakas szama tylko trzeba pokombinowac . Good Luck

    #72707

    Hades
    Keymaster

    hm no tak nie brakuje mi checi tylko u mnie takich super marketow jak wymieniles nie ma ale poszukam jeszcze gdzie indziej… i chcialbym wiedziec jaka firma albo cus zajmuje się tym… no ja w kosza nie gram regularnie czasem 2-3 razy w tygodniu mecz albo i wcale…

    i zaznaczma tylko ze dopiero zaczelem chodzic na silownie a efektow się nie spodziewalem duzych po niecalym miesiacu tylko inforumuje bo z tego co wiem to zadnych odzywek w takim stazu się nie je… chyba ze się chce organizm zryc ale sam nie wiem jak to jest

    i jem ile wlezie i nic… wiec sam nie wiem jak to jest….. beznadizena sprawa

    #72681

    Hades
    Keymaster

    do kazdego posilku dodawaj oliwe z oliwek

    #72679

    Hades
    Keymaster

    a co daje taka oliwa ?? ;P bo nie bardzo się domyslam

    #72662

    Hades
    Keymaster

    Daje ci energie a po za tym tluszcze stanowia ok 10<>15% masy ciała. Oraz pokrywa zapotrzebowanie kakloryczne. A po za tym ja tez mam szybka przemiane materii i nie mogę nabrac masy sprubuj zwiekszac kalorie musisz jesc weglowodany, białka i tluszcze w twoim przypadku spozywaj ok 20 gram tluszczow dziennie Glownymi zrodlami tluszczow są Jaja, wątroba, Maslo, Smalec, Oleje I jescze jedno pij ze 3 litry wody niegazowanej dziennie i do tego jakies soki i nie zapomnik o weglach prostych czyli glukozie i fruktozie a takze o polisacharodach takich jak skrobia. Jak byco to zagadaj na GG:5902423

    #72652

    Hades
    Keymaster

    maslo smalec niech odpusci.. a oleje tylko z oliwek.

    1g białka/wegli to tylko 4kcal
    1g tluszczu to 9!

    #72647

    Hades
    Keymaster

    pij olej w szklance…

    #72640

    Hades
    Keymaster

    Lepiej zmieszac z salatkami bo tak to mozna pawia puscic

    #72626

    Hades
    Keymaster

    wiem ;p przeciez zartuje

    nikt hyba by niewypil szklanki oleju XD

    a -a-

    #72423

    Hades
    Keymaster

    aNm , mam dla ciebie kilka waznych informacji,z gory mowie ze nie uwazam się za jakiegos dietetyka lub kogos takiego który się wpieprza komus w zycie i kaze robic tak jak mu się podoba.
    Nie jestem taki rzadny wladzy, nie uwazam się tez za jakiegos wielkiego madrego guru , który na wszystkim się zna ,wiec czy z porad skorzystasz to twoj interes.
    Moje porady wypisze,ale czy z nich skorzystasz zależy wylacznie od ciebie.
    A ja takze cwicze juz miesiac i przyszlo mi juz 1,2 cm w prawej i 1,5 cm w lewej lapie,a jestem na sucho(bez odzywek, sterydow anabolikow itd), a z natury jestem osoba o szybkiej przemianie materii i bardzo duzo gram w pilke nozna na boisku!!(nawet po 4 godziny na dzien).
    Mam 172 cm i 62 kg (rok temu mialem 164 cm i 50-51 kg),wtedy bylem chuderlak, teraz jest juz lepiej.Mam 17 lat rocznikiem,przed miesiacem mialem w lapach 30,3cm (prawa) i 28,5 cm (lewa),a dzis po miesiacu ćwiczeń w lapach 31,5 cm(prawa)i 30 cm(lewa).moje odzywianie musi byc dobre bo moi kumple o podobnej przemianie , takze szczupli kolo 60 kg wagi po 2 miechach wyciagneli po 1 cm w lapi, a ja tyle i nawet wiecej w miesiac.Jestem swiezym zawodnikiem,ale wczesniej kolo 3 miesiecy czytalem sobie teorie i wogule na czym polega budowanie masy mięśniowej.

    1.Jesli zależy ci na przybraniu masy mięśniowej to musisz sporty wytrzymalosciowo-wydolnosciowe takie jak(pilka nozna,koszykowka,siatkowka,)odstawic na czas twoich ćwiczeń silowych z ciezarami poniewaz one zabieraja ci duzo energii którą w czasie rozwoju ( wzrostu mięśni ) jest bardzo potrzebna.W organizmie musi byc energii wiecej niz organizm jest w stanie wykorzystac w czasie oddychania , wysilku fizycznego i innych przemian zwiazanych z przemiana materrii w ogranizmie.Najlepszym zrodlem cukrow zlozonych czyli takich ktore daja wiecej energii niz cukry proste(cukierki , sacharoza czyli cukier codziennego uzytku który uzywamy do wszystkiego,czekolady itp ) są roznego rodzaju makarony ,ryze , kasze , no i ziemniaki.Wszystkie te makarony itp zawieraja cukier zlozony- skrobie którą aby zostala spalona mowiac po naszemu musi przejsc wiele reakcji nim zostanie rozbita i zuzyta.jak wiadomo cukier który dostarczamy do organizmu z jedzenia dostaje się do krwii, jezeli dlugo pozostaje we krwii to powoduje ze wydziela się insulina z trzustki którą przyspiesza laczenie(synteze) bialek w organizmie poprzez przyspieszone ich laczenie co daje szybszy przyrost masy mięśniowej.Nie wolno jest cukierkow , jesli nie mozemy dać rady to jak najmniej cukierkow , bo one zawieraja cukry proste ktore po wchlonieciu dostaja się do kwiobiegu i potem szybko ulegaja rozkladowi bo są proste czyli nie potrzebuja tylu reakcji co zlozone aby zostac rozbite.
    2. Najlepiej jak bys jadl 5-6 posilkow co 2,3-3 godz , posilki powiinny byc zbilansowane czyli.Jesli wazysz 62 kg to powinnienes zjesc w ciagu 1 dnia (zakladajac 1-2 gr białka /na kg masy ciała) okolo 120 gr białka. Dzielimy wiec białko na 5 – 6 czesci (w zaleznosci od liczby posilkow ) , czyli mamy 5 posilkow po 24 gr białka lub 6 posilkow po 20 gr białka.Oczywiscie takie prporcje powinnienes zachowac dla cukrow(okolo 3:1 w stosunu do białka czyli 360 gr cukrow : 120 gr białka) wyglada to troche strasznie ale tak niestety trzeba.A w moim odczzuciu trzeba unikac tluszczy ktore się odkladaja w brzuch.

    ja stosuje to diete od tygodnia, powiem ze lepiej puchnie lapa po treningu niz przedtem.A w czasie treningu powinienses pic kolo 1 litra wody (najlepiej niegazowanej ) .
    Oczywiscie dla przypomnienia , unikac picia jakiego kolwiek alkoholu , palenia fajek i cpania.

    Oczywiscie wszystko robisz na wlasna odpowiedzialnosc , to tylko moje sugestie, zebrane w ciagu 3 miesiecy gromadzenia wiedzy ogolnej i miesiaca treningu,wybor nalzy do ciebie , moje gg: 15 31 341 ,narka,pozdro dla wszystkich Brasil

    #72183

    Hades
    Keymaster

    jeszcze jedno , unikaj tluszczy jak kon ognia bo on w czasie ćwiczeń nie posluzy ci za energie bo od tego masz cukry zlozone- skrobie (makaron,ziemniaki,ryz,kasze,itp ktore zawieraja skrobie ) tylko odlozy się gdzie tylko się da , na poczatku w brzuch , potem nogi a pozniej sami wiecie jak wyglada czlowiek.
    Oczywiscie przy dużym wysilku fizycznym na treningu wszystko mozna spalic, ale pamietaj,ze najpierw ogranizm spala cukry a dopiero potem tluszcz, bo jego pierwotnym zadaniem jest gromadzenie się tkanki zapasowej,czyli wniossek taki, ze tluszcz na koncu się spala.
    A poza tym jesli masz to wszystko spalac to i tak się nie oplaca tego wcinac bo wyjdziesz na 0, tylko w kieszeni mniej bo wydane na zbedne jedzenie, a podstawa dla budowania masy jest dodatni bilans cukrow w organizmie, który prowadzi to szybszego laczenia czasteczek bialek na skutek wydzielania się insuliny z trzustki do krwii pod
    Wnioski:
    1. Unikaj tluszczy, bo nic z nich nie bedziesz mial,poza nadwyzka w organizmie jesli przesadzisz
    2.Podstawowym skladnikiem dajacym energie na trening i reszte przemian w organizmie bede cukry zlozone ( najlepiej skrobia , ale moze byc tez inny) wiec to na nich opieraj swe posilki
    3.Regularne posilki co 2,5 – 3 godziny ,co daje 5-6 posilkow na dzien
    4.Zbilansowany posilek (wyzej wytlumaczylem )
    5. W czasie treningu pij wode niegazowana ( jesli nie lubisz moga byc soki ) byle bylo bez gazu
    6. Nie pij alkoholu ( ciezko przyjete w tutejszym spoleczenstwie,ale postaraj się , jesli komus zależy to się zmobilozowac da rade, nie pal fajek , no i nie bierz narkotykow . (ten punkt jest oczywisty ale tak dla znudzenia powtorze )Oczywista nie podejrzewam cie o nic z tego,napisalem na zapas i dla zasady mozna powiedziec
    7.Spij conajmniej 8 godzin w nocy tzn. nie ze spisz od 2 rano do 10 tylko ( od 23 do 7 ) jesli lubisz pospac mozesz nawet 11 godzin pospac( nie slyszalem zeby dluzszy sen cos powodowal), bo pewnie wiesz ze twoje mięśnie najwiecej rosna w czasie snu, wazne abys kladl się spac okolo 23 najpozniej , bo pozniej juz sen nie jest tak silny jak o tej porze
    8.Z treningiem nie przesadzaj , piszesz ze cwiczysz miesiac wiec nie wymagaj od organizmu nie wiadomo ile , nie licz ze po miesiacu bedziesz mial 3 cm w bicepsie bo jest to niemozliwe (opcja desperata czyli strzykawki,strzaly i noce w silowni , to odpada,chyba ze chcesz,ale odradzam , znasz pewnie konsekwencje na starosc wiec nie pisze )
    9. Podobno dla poczatkujacego najlepiej cwiczyc 3-4 razy w tygodniu, ja sam cwicze 4 razy
    Poniedzialek-Wtorek-Czwartek- Piatek3 dni wolne sroda,sobota,niedziela
    wiec to najlepszy trening wedlug mnie i cwicz kazda partie ciała, wszystkie nie tylko biceps i klata(
    duzy % tak wlasnie robi , a reszte maja daleko )
    10. Po okolo 3 miesiac mozesz zmienic rodzaj ćwiczeń lub zmienic ich kolejnosc wykonywania bo mięśnie po tym okresie przyzwyczajaja się do tego rodzaju treningu i jest tzw okres stagnacji czyli mięśnie nie reaguja na trening tzn nie chca juz rosnac , wtedy najlepiej tydzien przerwy na odpoczynek i nowy plan treningowy napisac tzn :
    od poczatku , mięśnie aby rosly potrzebuja podzcow ktore pobudza je do wzrostu , a białko i woda jest ich budulcem ( 75% mięśni to woda )dlatego wazne jest pic wode podczas treningu,którą po treningu jest wchlaniana do mięśnia (podobno tak się dzieje , wierze naukowcom na kazde ich slowo ) tzn to daje efekt tzw pompy po treningu ze mięśnie są wieksze
    Sposobami aby pobudzic mięśnie do wzrostu jest wiele:
    – wiekszy ciezar zakladany na serie
    – wieksza liczba powtórzeń w serii na w danym ćwiczeniu ale nie wiecej nią2esli dojdziemy do tego punktu należy zwiekszyc ciezar
    – krotsze przerwy pomiedzy seriami
    – wolniejsze tepmo ćwiczeń
    11.Decyzja należy do ciebie , bo to są moje porady-wskazowki, których się dowiedzialem poprzez czytanie gazet kulturystycznych ,korzystanie z internetu (80 %) , wiec co zrobisz to TWOJA SPRAWA ,

    pozdro,Brasil

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest