Testosteron???

Ten temat zawiera 18 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1545

    Hades
    Keymaster

    jestem chory na zapalenie watroby typu b. mogę brac tesciaż?? jakiego i w jakich ilośćiCH???

    #79100

    Hades
    Keymaster

    :motylanoga: zapytaj się swojego lekarza

    #79186

    Hades
    Keymaster

    😆 Ogolnie jak jesteś chory to napewno masz os3abiony organizm i nie wiem czy jest sens nawet ćwiczyć. Lekarz będzie wiedział

    #79190

    Hades
    Keymaster

    raczej mozesz brac ja mailem zultaczke typu a i troche kosu wciaglem i jak narazie nic mi nie jest ale lepiej idz do lekarza

    #79191

    Hades
    Keymaster

    kojot ta zoltaczka to po mecie???

    #79238

    Hades
    Keymaster

    hehe mogę cwiczyc i mogę jesc wszystko tak mowi lekarka::D:D:D hehe

    #79249

    Hades
    Keymaster

    kojot ta zoltaczka to po mecie???

    nie ja mialem zyltaczke w wieku 6 lat a mete wzilem jak mialem 17 czytalem ze po typu a wątroba się regenruje i nie poziostawia sladow po chorobie

    #79258

    Hades
    Keymaster

    Wspo3czuje w wieku 6lat ale jak siew pe3ni regeneruje to dobrze
    Znam ziomali co zaladowali ponad 1000 mety i bez osłonek w dodatku piją i niby nic im nie jest. Mein ziomek zjad3 300 mety w 3-4 cykalch i miał cos jak by pod zawa3 ciśnienie 205/180 albo cos takiego robili mu testy ale mety nie wykry3o ogolnie cos ostanio padają (u mnie) packerzy 😆

    #79301

    Hades
    Keymaster

    😀 😀 Za duzo biora

    #79311

    Hades
    Keymaster

    Slim… może myl1 mete z dropsami 🙂 lub tik-takiem 🙂

    #79317

    Hades
    Keymaster

    heh moim zdaniem nie :

    #79321

    Hades
    Keymaster

    Nie na pewno mi myl1 widaa efekty 😆

    #79343

    Hades
    Keymaster

    hehe 😀

    #79347

    Hades
    Keymaster

    a chyba testosteron nie wplywa zle na watrobe???

    #79356

    anonym
    Uczestnik

    Każdy koks w jakimo stopniu negatywnie wpływa na organizm człowieka, jeśli chodzi o testosteron to dawkowanie odbywa się poprzez zastrzyki i bezpośrednio nie ma stycznooci z ?o31dkiem/w1trob1 wiec skutki oddziaływania testy na w1trobe beda małe ale niech się wypowie jeszcze TMQ 😀

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest