Tomasz Bobrowski – Mistrz Polski

Ten temat zawiera 30 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 6 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4633

    Hades
    Keymaster

    Ponizej zamieszczam zdjęcia jakie przeslal mi Tomasz Bobrowski – kulturysta, który ma juz kilka niezlych tytulow, oto niektore z nich:

    Rok 2003:

    – I miejsce w X Jubileuszowych Debiutach Polskiego Zwiazku Kulturystyki
    Fitness i Trojboju Silowego w kat. Kulturystyka mezczyzn 80 kg
    ( II miejsce w kat. OPEN )

    – II miejsce w XVII Ogolnopolskich Zawodach Kulturystycznych Slupsk
    w kat. 80kg

    Rok 2004:

    – I miejsce w XVIII Ogolnopolskich Zawodach Kulturystycznych Slupsk
    w kat. 90kg ( II miejsce w kat. OPEN)

    – III miejsce w Mistrzostwach Polski Kobiet i Mezczyzn w Kulturystyce i
    Fitness oraz Par Mieszanych Bialystok w kat. kulturystyka mezczyzn 87,5 kg

    DATA I MIEJSCE URODZENIA: 19.12.1979, Sieradz.
    WZROST: 175 cm
    WAGA STARTOWA: 87,5 kg
    WAGA POZASTARTOWA: 105 kg

    #46934

    Hades
    Keymaster

    kurde extra wyglada pogratulowac

    #46926

    Hades
    Keymaster

    znam go mieszkal w sieradzu teraz nie wiem gdzie bo z 4 lata go nie widzialem zajebiscie wyglada juz z 6 lat

    #46907

    Hades
    Keymaster

    No ekstra wyglada tylko pozazdroscic zyczymy dalszych zwyciestw pozdro dla ciebie

    #46904

    Hades
    Keymaster

    exkstra

    #46873

    Hades
    Keymaster

    co tu duzo gadac kulturysta 😀 aczkolwiek plecy są jego slaba strona

    #46866

    Hades
    Keymaster

    Super sylwetka. Gratuluje.

    #46855

    Hades
    Keymaster

    Olimp masz chyba na mysli tylko najszerszy?Bo na 4 zdj.mozna rozpoznac kazdy miesien plecow z osobna.
    Hades to chyba z tym zawodnikiem mialbyc ten ewentualny chat lub tez spotkanie na forum.To naprawde byloby super…
    Idealna sylwetka.
    Gratuluje i zycze dalszych sukcesow na arenie krajowej i swiatowej!

    #46848

    Hades
    Keymaster

    Co do wygladu to tylko zazdroscic !! A widzialem go ze chyba się wypowiadal na innym forum ****

    #46804

    Hades
    Keymaster

    ciekaw jestem jak wyglada jesgo trening na klatke

    #46803

    Hades
    Keymaster

    Fajny wyglad, co tu duzo gadac, zawodnik fajne barki

    #46799

    Hades
    Keymaster

    Jestem ciekawy ile cm wzrostu ma.Na zdjeciach jakis niski się wydaje no ale jego sylwetka daje rade.Gratulacje

    #46786

    Hades
    Keymaster

    Wzrostu ma 175 cm-przeciez jest napisane. A mi się plecy podobaja.

    #46757

    Hades
    Keymaster

    gieka no tak chodzi mi o najszerszy… troche mizerny do reszty … co jak co ale plecy musza byc wielkie :

    #46707

    Hades
    Keymaster

    nooooo pecy konkretne

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest