TRENING

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 2 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #9553

    Hades
    Keymaster

    Na duże mięśnie przyjalem zasade 12 serii na male 9 serii. Poniedzialek klatka + triceps Klatka: – wyciskanie sztangi na lawce plaskiej 4x – wyciskanie sztangielek na skosie 4x – rozpietki na lawce plaskiej 4x zmieniac co 1/2 tygodnie na: Klatka: – wyciskanie sztangi na skosie 4x – wyciskanie sztangielek na lawce plaskiej 4x – rozpietki na skosie 4x Triceps: – wyciskanie francuskie sztangi do czola nachwytem 3x lub wyciskanie francuskie sztangielek do glowy 3x – francuskie wyciskanie sztangielki jednoracz zza glowy 3x – prostowanie ramienia ze sztangielka w opadzie 3x lub pompki w podporze tylem Sroda Plecy + biceps Plecy: – martwy ciag lub sklony na "dzien dobry" 3x – Podciaganie na drazku 3x – wioslowanie sztanga podchwytem 3x (spinaj lopatki) – podciaganie konca sztangi w opadzie 3x – wioslowanie jednoracz sztangielka 3x Biceps: – uginanie przedramion ze sztanga 3x – mlotki w systemie 21 stojac (najlepiej plecami przy scianie) 3x – uginanie sztangielek na lawce skosnej ze skretem nadgarstka (supinacja) 3x lub kolanko 3x Piatek Nogi + barki Nogi: – przysiady ze sztanga na barkach 3x – wykroki ze sztanga lub ze sztangielkami jesli nie lubimy tego ćwiczenia to moze zastapic je hack przysiadami 3x – wysoki wstep na laweczke ze sztanga lub sztangielkami 3x – bez specjalnych maszyn na mięśnie dwuglowe ud mozna wykonac martwy ciag na prostych nogach ale nie preferuje tego ćwiczenia z racji mozliwosci kontuzji. proponuje raczej do nogi przywiazac sznurek na koncu ktorego będzie znajdowalo się obciazenie. i noge uginamy do gory w tyl 3x – wspiecia ze sztanga lub sztangielkami 3x – i jedyne ćwiczenie na piszczele wspiecia odwrotne rowniez jak przy wspieciach normalnych mozemy te ćwiczenie wykonac ze sztanga lub sztangielkami 3x. Barki: – wyciskanie sztangi z klatki 3x – unoszenie sztangielek bokiem wysoko w gore lub odmiana atakujaca glebiej polozone wlokna mięśniowe 3x – unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tulowia 3x – podciaganie sztangi nachwytem na szerokosc barkow wzdluz tulowia 3x – sztrugsy sztangielkami lub sztanga 3x Przerwy pomiedzy cwiczeniami 1-3 minutyTrening nie przekracz 45 minutco sadzicie?YO…

    #12391

    Hades
    Keymaster

    wiek, staz, przeciwskazania, piorytety, cel?

    #12375

    Hades
    Keymaster

    wiek: 20 latstaz: nie pamiętam juz ponad 2 lataprzeciwskazania : brakpriorytety: w sumie brakcel: masa

    #12374

    Hades
    Keymaster

    aha sory tam jest pomylka trening nie przekracza 75 minut

    #12104

    Hades
    Keymaster

    ten trening nie przekracza raczej 30 mni

    #12103

    Hades
    Keymaster

    author wuar link topic 10789.msg129402#msg129402 date 1192651482ten trening nie przekracza raczej 30 mniA 30-minutowy trening jest zly? Ja czasem jedna partie cwicze 30 minut i nie narzekam

    #11733

    Hades
    Keymaster

    Ale z was debile!!

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest