Trening Barkow 2x w tygodniu

Ten temat zawiera 23 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8671

    Hades
    Keymaster

    czesc Proszę ocencie ten trening co mysliciePon:Klatka,Barki(przod),KapturyKlatka:-wyciskanie sztangi na lawce poziomej(4serie po 12/18/6)-wyciskanie sztangi na lawce skosnej gora(4serie po 12/18/6)-wyciskanie hantli na lawce skosnej gora(3serie po 12)-rozpietki z hantlami na lawce skosnej gora(3serie po 12)Barki(przod):-wyciskanie sztangi sprzed glowy(4serie po 12/18/6)-unoszenie ramion w przod z ciezarem(4serie po 12)-unoszenie ramion w bok z hantlami(SUPERSERIA do 2cw.)Kaptury:-wznosy ramion ze sztanga(4serie po 20pow.)-wznosy ramion z hantlami(3serie po 20pow.)Wt:Biceps,Przedramie,BrzuchBiceps:-uginanie ramion ze sztanga(4serie po 12/18/6)-uginanie ramion z hantlami skret(4serie po 20)-uginanie ramion o kolano(SUPERSERIA)Przedramie:-uginanie ramion ze sztanga nachwytem z gory(4serie po 20)-uginanie nadgarstkow chwytem z dolu(SUPERSERIA do 1cw.)Brzuch:-unoszenie nog w zwisie na drazku(4serie po 20)-brzuszki(4serie po 50)Sr:Nogi,BrzuchNogi:-wyciskanie nog na hack maszynie(4serie po 12/18/6)-prostowanie nog na maszynie siedzac(4serie po 12)-uginanie nog na maszynie lezac(4serie po 12)-wspiecia na palce(4serie po 20)Brzuch:-unoszenie nog w zwisie na drazku(4serie po 20)-brzuszki(4serie po 50)Czw:Triceps,Przedramie,BrzuchTriceps:-francuskie wyciskanie sztangi lezac(4serie po 12/18/6)-francuskie wyciskanie hantli jednoracz(4serie po 20)-prostowanie rak w opadzie tlowia(SUPERSERIA do 2cw.)Przedramie:-uginanie ramion ze sztanga nachwytem z gory(4serie po 20)-uginanie nadgarstkow chwytem z dolu(SUPERSERIA do 1cw.)Brzuch:-unoszenie nog w zwisie na drazku(4serie po 20)-brzuszki(4serie po 50)Ptlecy,Barki(tyl),KapturyPlecy:-podciaganie na drazku waskim chwytem(4serie po 12/18/6)-podciaganie sztangi w opadzie waskim chwytem(4serie po 12/18/6)-podciaganie hantli w opadzie(4serie po 12)-martwy ciag(4serie po 12/18/6)Barki(tyl):-unoszenie ramion w bok z hantlami nachylony(4serie po 12)-unoszenie ramion w bok z hantlami na lawce skosnej jednoracz(4serie po 12)-unoszenie ramion w bok z hantlami na lawce skosnej rece prosto(4serie po 12)Kaptury:-wznosy ramion ze sztanga(4serie po 20)-wznosy ramion z hantlami(3serie po 20)

    #21554

    Hades
    Keymaster

    To znowu jaWidze że już plan ułożyłeś Na bary daj 15 powt i dodaj 1 ćw po 3serie jeszcze na środkowy akton w poniedziałekI na bary tył jest za dużo. Ostatnie ćwiczenie wyrzuć albo zrob 3ćw. po 2 serie To tyle ode mnie.A kaptury to chyba styknie raz w tygodniu

    #21549

    Hades
    Keymaster

    Dzieki Matesh pozdro

    #21525

    Hades
    Keymaster

    u40uplan jest twoj?? Bo to juz druga rozpiska w krotkim okresie czasu ??tym razem nie bede wchodzil w szczegoly (chyba, ze bedziesz chcial) :klata – wyciskanie hantli mozna sobie odpuscicbiceps – 9 serii max 12 -6 nogi – zamien jedno ćwiczenie na maszynie na przysiady (m. czworoglowe)plecy – podciaganie hantli w opadzie waskim chwytem(4serie po 12) moze chodzilo Ci o sztange??barki – za duzo serii, dublujesz cwiczeniasuperseria – wiesz co to jest superseria albo serie laczone ??pozdrowienia

    #21519

    Hades
    Keymaster

    HEHEHE doooobra…… cos się zmieni a tak myslalem zeby zmienic ćwiczenia barkow przednich co mam klate to np. 1cwiczenie wyciskanie sztangi sprzed glowy a 2 nastepne to na srodkowe akony bo i tak jest duzo ćwiczeń na przednia czesc bo cwiczac klate tez dzialaja przednie akony…. tylko jakie te 2cwiczenia na srodkowy akon? jedno na boki z hanltami a 2?

    #21517

    Hades
    Keymaster

    mathes co ty do chu** mowisz?4 razy w tygodniu do chu** panasluchaj raporta, chodz robi się pomalu nudny bo nic nie mozna powiedziec:DD

    #21500

    Hades
    Keymaster

    O co chodzi? Co 4 razy w tygodniu????

    #21488

    Hades
    Keymaster

    Niech ktos mi powie ocb z tymi "srodkowymi aktonami barkow" to są jakies mięśnie nie szkieletowe? Mi są znane jedynie aktony: przod, bok, tyl… skad te srodkowe?!

    #21484

    Hades
    Keymaster

    Srodkowe czyli bok

    #21468

    Hades
    Keymaster

    on ma 5 dni pod rzadma trenowac max 4 razy

    #21463

    Hades
    Keymaster

    aaa ze cwicze 5razy w tygodniu tak?? hehehe a kto powiedzial ze musze cwiczyc 4razy w tygodniu mi pasuje 5

    #21459

    Hades
    Keymaster

    Dlatego trenuj 8 razy.

    #21386

    Hades
    Keymaster

    po co wogole przerwe robic… najlepiej caly tydzien trenowacco wy robicie na tych silowni ja wolnym tempem i wyrabiam się w 40-45minut 4 razy w tygodniu

    #21384

    Hades
    Keymaster

    co robimy….. heheheh bardzo durne pytane cwiczymy a to ze ty trenujesz 4razy w tygodniu po jakies marne 45min to jest twoja sprawa kazdy cwiczy innaczej B)

    #21382

    Hades
    Keymaster

    co robimy….. heheheh bardzo durne pytane cwiczymy a to ze ty trenujesz 4razy w tygodniu po jakies marne 45min to jest twoja sprawa kazdy cwiczy innaczej %) ja rownierz uwazam, ze powinno się trenowac 3 godziny dziennie, 8 razy w tygodniu %)Nie wiem co to energia, nie wiem co to regeneracja, nie wiem co to przetrenowanie, ogolnie to mi to loto %)Im wiecej tym lepiej %)

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest