Trening brzucha by matesh

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8711

    Hades
    Keymaster

    Oto mój trening brzucha. Wrzucam bo lato idzie to moze ktos skorzysta. Zaznaczam ze trening jest raczej dla zaawansowanych. Wiec, zaczynam oczywiscie rozgrzewka i rozciaganiem. 1 seria ( na czyms podobnym do lawki rzymskiej tylko ze bez podparcia na plecy) – 15 powt. krotkie spiecia, 5 powtórzeń schodzenie maksymalnie do dolu, 15 powt. krotkich spiec1 seria- lawka skosna (ok 30 stopni) glowa do gory. Unoszenia nog lezac ok 25 powt. (dolna partia brzucha) + podniesienie plecow z lawki i unoszenie nog ok 20 powt. (dol i gora brzucha)nastepna seria jest laczona czyli bez odpoczynku1 seria – na tej samej lawce co poprzednio tylko kladziemy się glowa w dol, chwytamy się mocno lawki za glowa i unosimy zgiete w kolanach nogi prostopadle do sufitu( trudniejsza wersja) latwiejsza- unosimy wyprostowane nogi prostopadle do sufitu w gore ok 25 powt. Tu należy zwrocic uwage aby nasze nogi nie spadaly swobodnie na lawke tylko dotykaly jej i wzbijaly się w gore (gorne partie brzucha)nastepna seria rowniez laczona czyli bez odpoczynku1 seria – sklony tulowia na maszynie 30 powt. :oto krotki filmik jak to powinno wygladac – https://www.kulturystyka.org.pl/modules/icontent/ (gora + dol z tendencja na gore)nastepna seria (i tu was zaskocze) rowniez jest laczona czyli bez odpoczynku1 seria – max powt. – unoszenie kolan w lezeniu na materacu do brzuszkow tradycyjnych(w odwrotnej pozycji, ustawienie kata duże ok 50-60 st.) – kladziemy się na materacu glowa do gory, chwytamy się czegos stabilnego z tylu, i podciagamy kolana do klatki o ile mamy sile i opuszczamy nogi prostujac rownoczesnie kolana. (dol +gora z tendencja na dol)No i wreszcie upragnione pol minuty przerwy Po czym przystepujemy do kolejnego obwodu czyli wykonujemy 4 laczone serie potem 0,5 minuty przerwy i ostatni obwod Ale to oczywiscie nie koniec po zakonczeniu ostatniej serii ostatniego obwodu, bez zbednej przerwy przystepujemy do ćwiczenia ktore bylo na rozgrzewke czyli krotkie spiecia tym razem ze skrotem tulowia (skosne brzucha) + maksymalny zwis czyli rozciagamy spiete mięśnie ok 5 razy Ufff… teraz mozna wziac juz tylko recznik i otrzec pot, bo za pewne bez niego się nie obedzie Stosuje ten trening od dawna z malymi zmianami co jakis czas. Zajmuje mi on ok 15 minut. Oto efekty : [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne] – brzuch/aHmmm… to chyba by bylo wszystko. Powodzenia i pozdrawiam

    #21110

    Hades
    Keymaster

    Wrzuć do tematu jeszcze zdjęcie swojego brzucha. Daję do najważniejszych.

    #21068

    Hades
    Keymaster

    nie wrzucaj juz zadnych zdjec bo się nabawie kompleksow i nie wyjde z domu!

    #21065

    Hades
    Keymaster

    niesluchaj giery i dawaj zdjęcia

    #21050

    Hades
    Keymaster

    Edytowalem juz tamten post przed waszymi wypowiedziami (sorry Giera) Kto nie chce nie musi ogladac Lepiej napiszcie co sadzicie o treningu

    #21031

    Hades
    Keymaster

    matesh ty wiesz, ze mam swoja koncepcje cw. na mięśnie brzucha, w których nie musze się katowac a miesien rosnie i rosnie i przestac nie chce , ale wrocmy do tematu plan oczywiscie jest dobry, ale są lepsze ćwiczenia na drazku, w których nie trzeba robic za wielu powtórzeń a miesien i tak "pogrubi się". Oczywiscie bez obciazenia i tak się nie obejdze jesli chcesz miec mm. brzucha tak jak kulturysci. Bez progresywnego zwiekszania obciazenia i powtórzeń wzrostu nie będzie i to jest podstawa treningu ukierunkowanego na przyrost masy mięśniowej ciała lub czesci ciała, czyli w tym wypadku m. prosty brzucha, skosne zewn. i wewn, oraz poprzeczny. Maszyna jest dobra, ale to za malo i nie zrobisz ćwiczenia z obciazeniem na maxa gdyz miesien nie będzie mial skad czerpac energie z resyntezy ATP, bo odpoczynku nie robisz. Do trenigu ogolnych zastrzezen nie mam, bo plan jest dobry tak jak juz pisalem. Jest to trening typu A6W i ABS, ABS II. A jaka jest czestotliwosc treningu???

    #20984

    Hades
    Keymaster

    Czestotliwosc czyli ile razy w tyg. tak? max. 3 ale wtedy kazdy trening nie wyglada jak ten wyzej. 1 trening j/w, 2trening powiedzmy 50-60% tego treningu, 3 trening ok 80%. Ale czesciej są to 2dni w tygodniu.Ja akurat lubie katowac brzuch ale nie jestem zwolennikiem dociazania A co do ćwiczeń na drazku to wlasnie je wyrzucilem ostatnio, fakt dawal popalic ostro ale strasznie nie lubilem tego ćwiczenia To jest mój osobisty trening wiec nie mowie ze jest nie wiadomo jaki poprawny. Dobrze mi się nim cwiczy i tyle

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest