Trening brzucha

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 1 miesiąc temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #3106

    Hades
    Keymaster

    Do korekty ew.

    3x w tygodniu.
    -4×25 Brzuszki(uginanie nog i obreczy barkowej tak ze tylko d*pa dotykam podlogi)
    -4×25 Brzuszki z obciazeniem
    -4×25 Unoszenie nog

    O drazku mogę zapomniec, przynamniej do pazdziernika.

    #62909

    Hades
    Keymaster

    moze byc trening tylko ze wystarcza po 2-3 serie kazdego ćwiczenia z tym ze robisz max ilość powtórzeń do momentu palenia aż juz nie ebdziesz dal rady dalej robic a droga uwaga zadbaj tez o skosne brzucha czyli np skrety tulowia z kijem od miotly lub jakis dlugi kijek sobie skabinuj 😀

    #62904

    Hades
    Keymaster

    OK. Dorzucimy 10min miotly

    #62884

    Hades
    Keymaster

    Robie taki codziennie tylko serie x 6. Do tego dozucam jeszcze dwa ćwiczenia z 6W naprzemiennie rano i wieczorem. Czasami dzien przerwy. Moze kiedys da efekt. Narazie katuje brzuch tylko jakis rok regularnie

    #62879

    Hades
    Keymaster

    Ja mam zamiar stosowac co tydzien inny zestaw ćwiczeń. Albo ja albo brzuch 👿

    #62878

    Hades
    Keymaster

    Ja powiedzialem tak samo Ja albo brzuch!! Niestety narazie w klasyfikacji generalnej prowadzi brzuch.

    #62795

    Hades
    Keymaster

    Proponuje nastepujace ćwiczenia:
    1. wznosy kolan lezac
    2. wznosy kolan siedzac
    3. wznsy tulowia z podniesionymi, zgietymi nogami
    4. wznosy tulowia z nogami na krzesle
    5. skrety tulowia lezac
    A oto proponowana przeze mnie liczba serii i powtórzeń:
    1 tydzien treningu – jedna seria codziennie po 15 powtórzeń (kazdego ćwiczenia)
    2 tydzien treningu – dwie serie co drugi dzien po 15 powtórzeń (kazdego ćwiczenia)
    3 tydzien treningu – dwie serie codziennie po 15 powtórzeń (kazdego ćwiczenia). Po dwoch dniach przerwa – 1 dzien!
    4 tydzien treningu – trzy serie co drugi dzien po 15 powtórzeń (kazdego ćwiczenia)
    5 tydzien treningu – dwie serie kazdego ćwiczenia rano i 3 serie kazdego ćwiczenia wieczorem co drugi dzien po 15 powtórzeń (kazdego ćwiczenia)
    6,7, 8 tydzien – mozna kontynuowac jak w 5 tygodniu lub zwiekszyc ilość powtórzeń w serii

    #62753

    Hades
    Keymaster

    a ja proponuje 6-tke Weidera ja juz mam 27 dzien i planuje się nie poddac efekty malutkie juz widac pewnie gdyby nie ten tluszcz na moim brzuszku to by bylo lepiej jest moze troszke monotonny ale warto sprubowac

    #62752

    Hades
    Keymaster

    6W robilem, efekty są, ale zesrac się z nudow mozna robiac po raz enty to samo.

    #62749

    Hades
    Keymaster

    no wiem ale nie mogę przestac skoro juz cos troszeczke widac a co do piero puzniej będzie jak dojdzie do 24 powtórzeń teraz jest tylko 18 a to w sumie 108 powtórzeń wiecej mam nadzieje ze wytrzymam do konca

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest