trening dla zdrowia:P

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 1 miesiąc temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8618

    Hades
    Keymaster

    WitamMam 19 (niemal 20) lat, waze 75 kilo i mam 178 cm, biceps okolo 36cm – budowe ciała srednia – nie chudy, na pewno nie tlusty, chociaz brzuch mi się zrobil spory, od piwa pewnoW zeszlym roku cwiczylem, okolo pol roku – amatorsko, hantlami i z laweczka, czyli zestaw standardowy – biceps + klata no i w sumie triceps tez, brzuch i nogi troche tez. wyniki mialem srednie, wazylem kolo 80 kilo, moze troszke ponad, biceps nieco ponad 38, sily troche nabralem, chociaz kaloryfera na brzuchu nigdy nie osiagnalem;-) Bralem przy tym kreatynę (z tauryna czy czymstam) firmy trec, do tego hmb z tym calym azotkiem;P i dextrose, tez trec… Niepotrzebnie jednak pilem alkohol, mysle, ze to pogorszylo moje wyniki i pewno troche neutralizowalo odzywki. Potem jednak, w wakacje zdazyl mi się wyjazd do anglii, gdzie stracilem sporo masy (10 kilo) no i jako ze wogole nie cwiczylem, no to wiadomo. Chcialbym jednak wrocic teraz do ćwiczeń. Chce osiagnac to co wtedy chcialem i (prawie) się udaloTzn w wazyc nieco ponad 80 kilo, biceps zblizyc do 40, ale raczej nie przekraczac i  wzmocnic się ogolnie – znacznie zwiekszyc sile nie przekraczajac za duzych rozmiarow – nie są to na pewno jakies profesjonalne marzenia kulturystyczne, dlatego nie bede chodzic na silownie, cwiczyc bede w domu, na hantlach + laweczka.O co chcialbym Was, profesjonalistow zapytac, to po pierwsze – jakich suplementow uzyc – nie lubie dlugo czekac na efekty (tzn pare miesiecy oczywiscie rozumiem ze jest konieczne ale nie chce myslec o malych przyrostach na przyszla zime;P).Przeznaczyc na suplementych chce jakies max 200 zl na poczatek. Jak juz mowilem, mój cel to wzrost masy o jakies 5-7 kilo, wzrost sily i lekka rzezba. No i zeby to byly bardziej efekty dlugo trwale… Diety typowo sportowej stosowac nie mogę (chociaz pic nie bede za duzo) bo po prostu nie mogę, nie mam wiekszego wplywu na to co jem – chociaz ogolne sugestie mile widziane.No, i oprocz odzywek, co w sumie najwazaniejsze, jako ze dzial jest o treningu – pewne wskazania dotyczace cwiczenczy robic typowa ogolnorozwojowke, czyli wszystkie ćwiczenia po trochu, co drugi dzien, czy moze tak jak kiedys ktos mi poradzil, czylijeden dzien – biceps i klatadrugi dzien – przerwatrzeci dzien – triceps i barki (?)czwarty dzien – przerwapićty dzien – no wlasnie, co w pićty dzien?A dodam, ze chcialbym wytrenowac cale rece w tym przedramiona. I jeszcze dodam, ze srednio pociaga mnie trenowanie nog a tym bardziej plecow, ale wiem ze to raczej konieczne – chociaz nie chcialbym poswiecac calego dnia na nie i nie trenowac wtedy tego, na czym mi zależy (rece i tors). I kiedy trenowac brzuch? Czy zwykle, amatorskie brzuszki maja jakis sens?Mam nadzieje ze nie namieszalem i nie zalalem was zbyt duza ilośćia pytan. Z gory dziekuje wszystkim za odpowiedzi, mam nadzieje ze będzie ich duzo:-)Pozdrawiam

    #10759

    Hades
    Keymaster

    jeden dzien – biceps i klatadrugi dzien – przerwatrzeci dzien – triceps i barki czwarty dzien – przerwapićty dzien – plecy2 dni przerwy i od nowanie uwzgledniam tu nog bo ich nie chceszrozumiem ze masz w domu cala lawke ze skosami sztangami hantlami i dużym naklademdieta spowoduje Twoje przyrosty wiec przydalo by się trzymac jakies podwaliny jej, z odzywek to po 3 miesiacach mozesz kupic kretyne jak wrocisz do formy troche, tak to gainer carbo lub białko, witaminy i mineraly

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest