Trening do korekty.

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 3 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6025

    Hades
    Keymaster

    Znalazlem trening ale jest kilka rzeczy ktore chcialbym zmienic i Proszę o porade. Wyglada on tak ….Poniedzialek – nogi1. Przysiady ze sztanga z przodu – 5×12-62. Przysiady wykroczne ze sztanga – 4×12-6p3. Martwy ciag na prostych nogach – 4×12-6p4. Wspiecia na palcach – 5x20pZ nogami chodzi o to ze jak widac ćwiczenia te obciazaja kregoslup a chcialbym tego uniknac mam 2 ćwiczenia ktore moglbym robic zamiast tego ale co jeszcze dodac zeby taki dzien nie ograniczal się do tych dwoch ćwiczeń ?????Wtorek – klatka piersiowa + przod barkow1. Wyciskanie hantelek na laweczce plaskiej – 3×12-6p2. Wyciskanie sztangi na laweczce skosnej – 3×12-6p3. Rozpietki na laweczce skosnej – 3×12-6p1. Wyciskanie sztangi z klatki – 3×12-6p2. Unoszenie hantelek przodem siedzac – 3×12-6pTutaj mam pytanko do "wyciskanie sztangi z klatki" niewiem czy chodzi o to ze mam robic to na stojaco czy na plaskiej ???Sroda – wolneCzwartek – plecy + tyl/srodek barkow1. Podciagnie na drazku – 3xmax2. Wioslowanie sztanga – 3×12-6p3. Wioslowanie z hantelka – 3×12-6p4. Martwy ciag ze sztanga – 3×12-6p5. Sztrugsy ze sztanga – 3×12-6p1. Wyciskanie hantelek siedzac – 3×12-6p2. Unoszenie w opadzie – 3×12-6p Tutaj tak jak wyzej pisalem chodzi o obciazenia kregoslupa czy mozna wlasnie te ćwiczenia zastapic innymi ??Piatek – biceps + tricepsą. Uginanie ze sztanga – 3×12-6p2. Uginanie z hantelkami siedzac z supinacja – 3×12-6p3. Uginanie o kolano lub na modlitewniku hantelka 3×101. Wyciskanie sztangi lezac – 3×12-6p2. Uginanie francuskie lezac do czola 3×12-6p3. Pompki na poreczach z obciazeniem 3xmaxSobota, Niedziela – wolne Reszta juz jest OK chodzi mi konkretnie o to co pisalem wyzej Proszę o pomoc

    #32520

    Hades
    Keymaster

    tam te wyciskanie w tricepsie to jest w waskim chwycie nie zapomnij, nie masz przedramion??wyciskanie sztangi z klaty to albo stoisz albo siedzisz jak ci wygodniejw mc dalbym jeszcze jedna serietroche malo na klacie ale pasia co do reszty to Cie nie rozumiem

    #32516

    Hades
    Keymaster

    No to jeszcze raz chodzilo mi o to ze w tym planie napisane byly ćwiczenia ktore obciazaja kregoslup, jak wiesz wiele zrodel mowi ze hamuja one wzrost dlatego prosilem o podanie mi innych ćwiczeń na te partie ktore są tam akurat wypisane ktore nie bede obciazaly kregoslupa wiec mc odpada tak wogole jesli ten plan jest do du** to postaram się napisac jakis swoj wlasny

    #32515

    Hades
    Keymaster

    Jeśli nie chcesz obciążać kręgosłupa, to nogi musisz robić na maszynach. Poza łydkami, ktore da się robić siedząc. Wszystkie stojące ćwiczenia, zamień na siedzące, wyrzuć martwy ciąg… z czego praktycznie jedynie MC i przysiady mogą Ci zaszkodzić jakoś na kręgosłup.Aha, MC możesz chyba jedynie zastąpić wznosami tułowia leżąc na brzuchu – taka kołyska.Jesteś młody, czy masz jakiś problem z kręgosłupem, że się tak boisz go obciążać ?

    #32514

    Hades
    Keymaster

    plan jest dobry jedynie co w nogach mozesz robic to wyprosty i wspiecia w plecach na dolna czesc troche lagodnijesze są opady tulowia ze sztanga za karkiem

    #32511

    Hades
    Keymaster

    tzn niemam problemow z kregoslupem ale jak wczesniej cwiczylem i robilem plecy czy nogi to potem odczuwalem bol w kregoslupie a pozatym chce urosnac

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest