trening do oceny c.d.n

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 17 lat, 8 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1533

    Hades
    Keymaster

    widze ze tu sami experci wiec Proszę o ocene tego treningu

    PONIEDZIALEK

    klatka
    -wyciskanie na plaskiej 3×6
    -rospietki na skosnej 3×8
    -wyciskanie hantli na skosnej w dol 3×8

    bico
    -uginanie ramion z lamanym gryfem 3×6
    -modlitewnik 3×6
    -uginanie ramion z hantlami siedzac 3×6-8

    WTOREK

    bary
    -wyciskanie zza glowy 3×8 lun hantli
    -unoszenie ramion z hantlami na bok 3×8
    -unoszenie ramion z hantlami na bok w opadzie 3×8
    -przyciaganie sztangi do brodu 2×12

    triceps
    -francuskie wyciskanie lezac na skosnej w dol 3×8-10
    -sciaganie wyciagu w gol 3×6-8

    lydki
    -wpsiecia n ahack maszynie 3×15 i na jednej nodze z hantlem 3×15

    brzuch 3×15

    CZWARTEK

    grzbiet

    -podciaganie sztangi w opadzie 3×6-8
    -martwy ciag 3×6-8
    -podciaganie hantla w opadzie 3×8

    biceps
    -uginanie ramion z sztanga prosta 3×6-8
    -kolano 3×6-8

    PIATEK

    nogi
    -przysiad 3×8
    -zginanie nog 3×10
    -wyprosty nog 3×8-10

    triceps
    -francuskie hantlem 3×8-10
    -pompki na poreczach 3×8
    lydki wspioecia na hack maszynie 3×15 i na jednej nodze zhantlem 3×15

    brzuch i przedramie i kaptury w wolne dni lub na koniec sesji na zmiane

    czekam na oceny, tylko konkretne a nie nie na temat slyszalem ze ten trening moze byc dobr na ramiona a ha jeszcze jedno czy jak na ramiona się ciwczy ciezko to na inne czesci ciała tez trzeba brac wielkie ciezary czy lepiej zrezygnowac na rzecz bica i trica …………….

    #78922

    Hades
    Keymaster

    moim zdaniem jak cwiczymy ramiona trzeba zmniejszya wysiłek….i zrezygnowac conieco…

    a co do planu to te przedramie bym gdzies wsadzi3 jeszcze (moze w piatek)

    niezły plan podwarunkiem ze cwiczony na duzych ciezarach (zobacz mój 🙂 )
    bo jak na orednich to by mnie zabardzo niezmeczy3…..

    #78924

    Hades
    Keymaster

    trening w pewnym stopniu podobny do tego który sam obecnie stosuje.
    zmieni3bym przy klatce wyciskanie hantli zamiast głową w do3 to w gore skoro jest już 3awa p3aska nie potrzeba rownież skosu w do3 oraz rozpietki na samym koncu po wyciskaniach.
    na biceps masz wiecej serii niż na triceps, zmieni3bym odwrotnie bądź po tyle samo.
    do barkow stosowałbym na zmiane z którymo rodzajem rozpietke wznosy hantli do przodu.
    za mało ćwiczen na plecy i brak podciągania na drążku.
    zrobilbym wiecej serii przysiadow 4-5
    osobiocie czytalem że jeśli jedziesz trening z szczegolnym uwzglednieniem ramion winno się odpuocia lekko pozostałe grupy mięśniowe.

    #78925

    Hades
    Keymaster

    Pierwsze spostrzeżenia:
    – przy ćwiczeniach na klate w dużej mierze zaangażowane są tricepsy. Robi1c wiec klate w poniedziałek… a we wtorek trica… uważam, że nie dajesz mu czasu na odpoczynek. Tym bardziej, że w planie masz 2 x w tygodni trica… wiec jak on się zregeneruje?
    – biceps – to przecież ma3y miesien (1/3 reki) 7 serii zdecydowanie wystarczy, inaczej go zajedziesz
    – przedramiona – nie musisz i tak się same ładnie rozwin1. Angażowane są przecież na każdym treningu.
    – bary (wyciskanie zza glowy 3×8 lun hantli) – bardzo łatwo o kontuzje, zamieni3bym na arnoldki
    – grzbiet – za mało ćwiczen, dodałbym podciąganie na drążku oraz ociąganie do karku drazka wyciągu gornego
    —–

    Na razie tyle 🙂

    #78939

    Hades
    Keymaster

    według mnie trening jest dobry tylko mi jednego ćwiczenie w klatce brakuje do klatki dodał bym cos jeszcze np: rozpietki lub na koniec dobitka pompkami

    a co do Twojego pytania na dole to ja bym nie rezygnowa3 trzeba rozwijaa całe cia3o takie jest moje zdanie i tak się staram robia

    #79467

    Hades
    Keymaster

    Mam kolejne pytanko do fachowcow;

    pon
    *klata i bicek
    wtorek
    *bary i grzbiet
    czwrtek
    *nogi i triceps
    pićtek
    *klatka i biceps

    co wy na to i czy dobra koleinosc???

    #79471

    Hades
    Keymaster

    Conan zmieni3bym w tym planie aby przy treningu klatki z bicepsem raz zaczynaa od klatki a raz od bicepsa, ja tak trenuje, dzieki temu biceps nie jest zawsze cwiczony na koncu. Dla mnie jest też za ma3y odstep miedzy treningiem grzbietu a nog, zawsze po martwym ciągu jeśli go stosujesz daa troche odpocz1a plec1 ktore i tak przecież cos cierpi1 przy przysiadach. Plan obejmuje trening bicepsa 2 razy w tygodniu a triceps tylko raz, jest w porządku wtedy gdy szczegolny nacisk k3adziesz na ten rejon, jeśli nie to zmieni3bym to. Osobiocie nie polecam i nie stosuje trenować barkow z plecami, ale to juz sprawa indywidualna.

    #79494

    Hades
    Keymaster

    moze zamien czwrtek na piatek i odwrotnie z tym że bicka robisz w piątek a tricka w czartek razem z klatk1 to jest moja sygestia

    #79499

    Hades
    Keymaster

    Roco a to czemu….czekam na odpowiedz wiesz u mnie na silce tak robia i się zastanwiam nad tym???? i dobrze mowisz wlasnie ja chce zrobic troche bicka chce zmniejszyc obciazenie na pozostale czesci i wraz z czasem ladowac po 8-12 powtórzeń tylko na bica zwiekszyc ciezar i robic tak przez 1-1.5 miecha aż do konca maja…….

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest