Trening do załamania mięśni według Schwarzeneggera ?

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 1 miesiąc temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1822

    Hades
    Keymaster

    CO MYSLICIE O TYM TRENINGU ? CZY TEN TRENING MAM WYKONYWAC NA 1 DANE ćwiczenie ? CZY NP JAK TRENUJE BICEPS TO mogę ROBIC 3 ćwiczenia DO ZALAMANIA ?

    #82015

    Hades
    Keymaster

    raz na jakis czas mozna zrobic w ostatniej serii danego ćwiczenia – ale tzreab uwazac bo mi kiedys prawie hantel spadl na glowe

    #82018

    Hades
    Keymaster

    A MOGLBYC NAPISAC JAK TY CWICZYSZ TYM TRENINGIEM ??size 1Wyslany Sro Maj 26, 2004 10:20 pm:JESLI NP CHODZI O TRENING BICEPSU I KLATKI ?

    #82025

    Hades
    Keymaster

    jezeli chodzi o zalamanie to w ostatniej serii robie na maxa powtorzenia okreslonym ciezarem i odrazu schodze na mniejszy i do bolu aż mi rece staja… i to się tyczy wszystkich grup mięśniowych

    #82026

    Hades
    Keymaster

    OK DOBRZE A POWIEDZ MI JAKIE ćwiczenia STOSUJESZ DO ZALAMANIA ? JAKBYS MOGL TO JE ROZPISZ ?

    #82046

    Hades
    Keymaster

    przeceiz napisalem, ze raz na jakis czas w ostatniej serii ćwiczenia!

    #82061

    Hades
    Keymaster

    można każde ćwiczenie ale trzeba uważaa żeby nie zrobia sobie krzywdy!
    najlepiej niektore ćwiczenia takie jak np.wyciskanie na klatke robia z pomocnikiem

    #82081

    Hades
    Keymaster

    Prawde mowiac nie wyobrazam sobie robienia klaty bez osoby którą mogła by mi pomuc 😕

    #95733

    Hades
    Keymaster

    ja raz musielem sobie stoczyc 110kg po brzuchu ale poszlo bez problemu tylko biorda sobie podrapalem

    #95770

    Hades
    Keymaster

    ja raz musielem sobie stoczyc 110kg po brzuchu ale poszlo bez problemu tylko biorda sobie podrapalem
    ojojoj to nie dobrze, chociaż pamiętam, że jak zaczynałem przygode z siłka, to na ławce przygniot3o mnie 50kg. Nie miałem siły nic zrobia i le?a3em tak około 4 minut :/ potem zrobilem ten sam manewr z brzuchem co koleszka 😆 Wniosek > do niektórych ćwiczen warto dla w3asnego bezpieczenstwa mieć kogos do pomocy.
    Wracajac do tematu posta, to swietna metoda treningowa. Mnie bardzo pomogła w etapie wstepnego rze1bienia tricepsa, bicepsa oraz barkow.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest