Trening dzielony

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6355

    Hades
    Keymaster

    Z pewnoscia wielu z was już go zna i swiadomie bad1 mniej stosuje z powodzeniem. Polega on na podzieleniu ciała na 3, 4 lub 5 zestawow i trening okreslonych partii co 7-8 dni. Chodzi o to, żeby nie ćwiczyć wszystkich grup mięśniowych jednego dnia, ale tak podzielia partie muskulatury, aby grupe ćwiczyć dwa razy w tygodniu. Pamietajcie, że ten rodzaj treningu nie jest wskazany dla poczatkujacych.

    Przy pierwszym kontakcie z siłownia lepiej zastosowaa trening obwodowy, polegajacy na ćwiczeniu wszystkich grup podczas jednej sesji. Taki rodzaj treningu powoduje harmonijny wzrost siły i masy mięśniowej, co jest bardzo ważne w poczatkowym okresie. Dopiero poźniej można przejsa do treningu dzielonego, zwanego też czesto treningiem stacjonarnym, który pozwala ostatecznie kszta3towaa sylwetke.

    #89635

    Hades
    Keymaster

    traning dzielony można zaczynaa po co najmniej trzech miesiacach ćwiczenia na obwodzie, przez ten czas mięśnie moga się oswoia z nowym rodzajem wysiłku

    #90554

    Hades
    Keymaster

    Ja ćwiczyłem miesiac we wrzesniu potem przerwa i znow jade obwodem ale z dodatkami typu gainer no i dieta w miare utrzymywana, a ten podział jest ciekawy i musze się zapoznaa bliżej z tym rodzajem ćwiczen.
    aha po 3- miesiecznym obwodowym można zaczaa te ćwiczenia 😀

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest