Trening help

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 5 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1732

    Hades
    Keymaster

    Witam! Mam 16 lat 175 cm wzrostu waze 61 kg cwicze ok 1 miesiaca. Ale chyba cwiczylem zle pn wt sr czw pt cwiczylem 6 serii na plaskiej laweczce po 10 razy, 6 na skosnej po 10 razy, i 6 serii na wyciagu(nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa 🙄 ) Ogolnie jestem poczatkujacy 😆 prosil bym o jakis trening na mase ale nie posiadam jakiegos nadzwyczjnego sprzetu to co wyzej plus hantelki.

    #81152

    Hades
    Keymaster

    Idz do ksiegarni wyporzycz ksiazke atlas ćwiczeń albo poszukaj w necie jakis atlasow ćwiczeń na wszystkie partie mięśniowe… powybieraj sobie ćwiczenia np:
    na klatke ze 3 ćwiczenia
    na biceps ze 3 ćwiczenia
    na triceps ze 3 ćwiczenia
    na plecy ze 3 ćwiczenia
    na nogi ze 3 ćwiczenia
    na brzuch ze 3 ćwiczenia
    na lydki ze 2 ćwiczenia
    na barki po jednym ćwiczeniu na kazdy akton
    na przedramie ze 2 ćwiczenia
    Gdy juz powybierasz te ćwiczenia napisz je na forum my ocenimy i skorygujemy jesli zle ćwiczenia wybrales zastapimy je…i powiemy ci ile ma go byc serii i powtórzeń…

    #81178

    Hades
    Keymaster

    oki dzieki

    #81186

    Hades
    Keymaster

    [link usunięty (strona nie działa)] i wszystko jasneeee…….
    [link usunięty (strona nie działa)] o jeszcze to moze ci się przydac……..

    #81194

    Hades
    Keymaster

    Jak mozecie to napiszcie w jakiie dni trenowac jakie partie ciała. Chcialbym przynajmniej pare razy w tyg cwiczyc klatke. A moglbym cwiczyc od pon do pt i codziennie klatke plus inne ćwiczenia .MusZe miec koniecznie jakis plan ??

    #81199

    Hades
    Keymaster

    Klate wystarczy trenowac raz w tygodniu i tak przyrosty beda duże jak zastosujesz odpowiednia diete…
    A plan ja proponuje taki(ale specem nie jestem 🙂 ):

    pn klata tric brzuch
    sr plery nogi
    pt bary bic przedramiona

    #81206

    Hades
    Keymaster

    najpierw podaj jakie ćwiczenia mozesz robi bo miales zobaczyc co ci odpowiada a potem cos się wymysli….

    #81265

    Hades
    Keymaster

    Pamietaj żeby robia na plecy klate nawet na bary wiecej seri od bicepsa i i tricepsa. 🙂

    #81282

    Hades
    Keymaster

    Ulozylem sobie cos takeigo 8)
    Pon klatka biceps nogi
    Wt klatka triceps kaptur
    Czw barki biceps przedramie nogi
    Pt klatka triceps przedramie

    Najbardzioej chce się skupic na kaltce dlatego prawie zawsze bym ja trenowal. Jak mozecie to wprowadzcie zminy do planu (jak potrzeba a tak mysle ) Oraz jakimi seriami najlepiej trenowac na poszczegolne partie jak cwicze na mase 😀

    #81284

    Hades
    Keymaster

    hehe zmiany to są co do calego twojego ulozonego trening… zajzyj do dzialu Biblioteka Kulturysty i poczytaj sobie o regeneracji… nie mozesz tak czesto cwiczyc klatki bo nie ma ona czasu na zregenerowanie się … proponuje taki plan:
    Poniedziałek:Klatka+tricepsy+Brzuch
    Wtorek Wolne
    Oroda Plecy+Bicpesy+Lydki
    Czwartek: wolne
    Pi1tek przednie+tylnie partie ud (nogi)+przedramiona
    Sobota:wolne
    Niedziela: Wolne
    Taki rozklad da ci pelna regeneracje mięśni …

    #81290

    Hades
    Keymaster

    hej a gdzie barki???? przeciez przedramiona to nie naramminne mięśnie wiec gdzie one saż??? tak to trening moze byc tylko trzeba dobrac doladnie ćwiczenia by wzajemnie się nie wykluczaly…ani nie przeci1żaly organizmu

    #81307

    Hades
    Keymaster

    a sorry zapomnialem dodac 😀 …. barki niech upchnie w nogi 😀

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest