Trening lesia do oceny

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 6 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6697

    Hades
    Keymaster

    Prosi3bym o ocenienie mojego treningu na mase, pomina3em nogi ponieważ grajac przez 7 lat zawodowo w pi3ke no?na wystarczjaca moim zdaniem je wyże1bi3em, jestem poczatkujacy!!

    Poniedziałek

    Klatka piersiowa:
    1. Wyciskanie sztangi na ławce prostej 5s 12-6 pow.
    3. Rozpietki na ławce prostej 5s 10 pow.

    Triceps:
    1. Francuskie wyciskanie sztangi 4s 12-6 pow.
    2. Francuskie wyciskanie hantelka nad głowa 4s 10 pow.
    3. Pompki w podparciu tyłem 4s 15 pow.

    ¦roda

    Grzbiet:
    1. Podciaganie na drażku szerokim uchwytem 4s max powtórzeń
    2. Wiosłowanie hantelka o ławeczke w opadzie t3ownia 4s 10

    Biceps:
    1. Unoszenie przedramion ze sztanga stojac 4s 12-6 pow.
    2. Uginanie ramienia ze sztangielka w siadzie w podporze o kolano 4s 10 pow.
    3. Uginanie ramion ze sztangielkami stojac ( Uchwyt młotkowy ) 4s 10 pow.

    Piatek

    Braki:
    1. Wyciskanie sztangi zza karku siedzac 3s 12-8 pow.
    3. Unoszenie hantli bokiem stojac 3s 10 pow.
    4. Unoszenie ramion bokiem w opadzie 3s 10 pow.

    #93327

    Hades
    Keymaster

    Mam nadzieje, że już nie grasz w noge. Bo ten plan jest na mase. W ten sposob bedziesz napewno wolniejszy.
    Plan rozpisałes dosc dobrze jesli twoim celem jest masa mięśniowa.
    Jednak dodałbym do klatki wyciskanie na ławeczce skosnej. Oraz zakonczy3bym klate wyciskaniem na ławce plaskiej waskim chwytem. W ten sposob konczysz klate i przechodzisz do tricepsa.

    #93330

    Hades
    Keymaster

    Napisz jakim dysponujesz sprzetem…

    bo przydały by się wyciskanie sztangi (lub sztangielek) na skosnej ławce… jesli natomiast nie masz skosnej ławki to na klate do3u? przenoszenie sztangielki za glowe w leżeniu (2-3serie)
    a wyciskanie na plaskiej i rozpietek to wystarcza po 4serie (a nie 5)

    ¦RODA:
    przydało by się cos na prostowniki grzebietu, jak trening ma być na mase to bym proponowa3 włączyć marty wyciag….

    PI!TEK
    na barki by dorzyci3 na czrarte ćwiczenie wyciskanie sztangielek ze skretem ramion (2-3serie) lub wznosy ze sztangielkami przodem (2-3serie) – ćwiczenia zamiennie co drugi tydzien…. i przydało by się cos na kaptury – szrugsy lub unoszenie barkow ze sztanga z przodu (lub z tyłu)

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest