Trening na Mase

Ten temat zawiera 26 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8586

    Hades
    Keymaster

    Pon:KlatkaKlatka(dolna partia)-wyciskanie sztangi na lawce poziomej(4serie po 12/18/6 pow.)-wyciskanie hantli na lawce poziomej(4serie po 12pow.)Klatka(gorna partia)-wyciskanie sztangi na lawce skosnej gora(4serie po 12/18/6 pow.)-wyciskanie hantli na lawce skosnej gora(4serie po 12pow.)Ogolne:-rozpietki z hantlami(4serie po 12pow.)Wtlecy,KapturyPlecy:-podciaganie sztangi w opadzie wasko(4serie po 12/18/6 pow.)-podciaganie sztangi w opadzie szeroko(4serie po 12/18/6 pow.)-podciaganie hantli w opadzie(4serie po 12pow.)-martwy ciag(4serie po 12/18/6 pow.)Kaptury:-szrugsy ze sztanga(4serie po 12pow.)-szrugsy z hantlami(4serie po 12pow.)Sr:Biceps,Triceps,PrzedramieBiceps:-uginanie ramion ze sztanga stojac(4serie po 12/18/6 pow.)-uginanie ramion z hantlami ze skretem(4serie po 12pow.)-uginanie ramion z hantlami o kolano(4serie po 12pow.)Triceps:-francuskie wyciskanie sztangi lezac(4serie po 12/18/6 pow.)-francuskie wyciskanie hantli jednoracz(4serie po 12pow.)-prostowanie ramion na wyciagu(4serie po 12pow.)Przedramie:-uginanie ramion ze sztanga nachwytem(4serie po 12pow.)-uginanie nadgarstkow(4serie po 12pow.)Czw:Nogi,LydkiNogi:-przysiady ze sztanga do polowy(4serie po 12/18/6 pow.)-przysiady ze sztanga do konca(4serie po 12/18/6 pow.)-prostowanie nog na maszynie siedzac(4serie po 12pow.)-uginanie nog na maszynie lezac(4serie po 12pow.)Lydki:-wspiecia na palce ze sztanga stojac(4serie po max pow.)-wspiecia na piety z ciezarem na palcach(4serie po max pow.)Pt:BarkiBarki(przednia partia)-wyciskanie sztangi sprzed glowy(4serie po 12/18/6 pow.)-wyciskanie hantli sprzed glowy(4serie po 12pow.)Barki(tylna partia)-unoszenie ramion w bok z hantlami nachylony (4serie po 12/18/6 pow.)-unoszenie ramion w bok z hantlami nachylony (rece prosto z lekkim ciezarem)(4serie po 12pow.)Ogolne:-podciaganie sztangi do brody(4serie po 12pow.)Bardzo Proszę o rozwazenie mojego treningu na mase

    #22656

    Hades
    Keymaster

    ogolnie wszystkiego za duzozobacz w podwieszonych ile amsz seri itp

    #22654

    Hades
    Keymaster

    jak zaczynalem przygode z ciezarami to robilem mniej ćwiczeń i stopniowo dodawalem i do tej pory caly czas tak cwicze tylko chodzi mi o klatke i barki….

    #22652

    Hades
    Keymaster

    18 miesiecy myslisz ze to duzo?to co bedziesz robic za 20 lat?

    #22645

    Hades
    Keymaster

    Mam podobne zdanie co Molesta – za duzo ćwiczeń, dublujesz cw., podzial treningowy zly. Poprawiam plany, ktore mniej wiecej są dobre ,a tu musialbym prawie wszystko skorygowac wiec proponuje poczytac w podwieszonych…Pozdr

    #22631

    Hades
    Keymaster

    Na klate 20 serii na biceps 16 NO COMENTS B)

    #22605

    Hades
    Keymaster

    Pon:Klatka,BrzuchKlatka:-wyciskanie sztangi na lawce poziomej(4serie po 12/18/6)-wyciskanie sztangi na lawce skosnej gora(4serie po 12/18/6)-wyciskanie hantli na lawce skosnej gora(4serie po 12)-rozpietki z hantlami(4serie po 12)Brzuch:-sklony tlowia-przenoszenie nog na boli lezacWtlecy,KapturyPlecy:-podciaganie sztangi w opadzie wasko(4serie po 12/18/6)-podciaganie sztangi w opadzie szeroko(4serie po 12/18/6)-podciaganie hantli w opadzie(4serie po 12)-martwy ciag(4serie po 12/18/6)Kaptury:-szrugsy ze sztanga(4serie po 12)-szrugsy z hantlami(4serie po 12)Sr:Biceps,Triceps,PrzedramieBiceps:-uginanie ramion ze sztanga stojac(3serie po 12/18)-uginanie ramion z hantlami ze skretem(3serie po 12)-uginanie ramion z hantlami o kolano(3serie po 12)Triceps:-francuskie wyciskanie sztangi lezac(3serie po 12/18)-francuskie wyciskanie hantli jednoracz(3serie po 12)-prostowanie ramion na wyciagu(3serie po 12)Przedramie:-uginanie ramion ze sztanga nachwytem(3serie po 12)-uginanie nadgarstkow(3serie po 12)Czw:Nogi,LydkiNogi:-przysiady ze sztanga do polowy(4serie po 12/18/6)-przysiady ze sztanga do konca(4serie po 12/18/6)-prostowanie nog na maszynie siedzac(4serie po 12)-uginanie nog na maszynie lezac(4serie po 12)Lydki:-wspiecia na palce ze sztanga stojac(4serie po 12)-wspiecia na piety z ciezarem na palcach(4serie po 12)Pt:BarkiBarki-wyciskanie sztangi sprzed glowy(4serie po 12/18/6)-wyciskanie hantli sprzed glowy(4serie po 12)-unoszenie ramion w bok z hantlami nachylony(4serie po 12)-podciaganie sztangi do brody(4serie po 12)przemienilem trening… matesh umiesz liczyc? na biceps bylo 12 nie 16 / <_< 0 /

    #22603

    Hades
    Keymaster

    Ale na klate20 Teraz moze byc. Jezeli chodzi o iklosc serii w ćwiczenia nie wczytywalem się zbytnio ale wydaja się tez do przyjeciaPrzeczytalem jeszcze raz i się czepne jednak Na klate obetnij jeszcze troche i na bary. Dwa ostatnie ćwiczenia zrob po 3 serieAha i nie rozumiem tych przysiadow do polowy? Ma to sens? Zeby cos poczuc to musialbys gigantyczny ciezar zalozyc a to bardzo obciaza stawy, szczegolnie kolanowy biodrowy no i kregoslup. Ja bym wyrzucil to ćwiczenie tzn zastapil

    #22602

    Hades
    Keymaster

    No tez mysle ze teraz jest dobrze…. poprzednio to przesadzilem ale co tam od czego są fachowcy PozdroFerbul

    #22601

    Hades
    Keymaster

    Edytowalem mój ost. post i dodalem tam cos pewnie nie doczytales wiec pisze jeszcze jeden

    #22597

    Hades
    Keymaster

    Nogi do polowy…. hmmm to chodzi o to ze jak robie przysiady to robie kat 90stopni

    #22592

    Hades
    Keymaster

    Matesh dobrze Ci pisze, ale ja znalazlem jeszcze kilka bledow Pon:Klatka,BrzuchKlatka:-wyciskanie sztangi na lawce poziomej(4serie po 12/18/6)-wyciskanie sztangi na lawce skosnej gora(4serie po 12/18/6)-wyciskanie hantli na lawce skosnej gora(4serie po 12) -rozpietki z hantlami(4serie po 12)Brzuch: te cw. są kompletnie bezsensu wymysl cos innego-sklony tlowia-przenoszenie nog na boli lezacWtlecy,KapturyPlecy: (dlaczego aż tyle wioslowan , a gdzie ćwiczenia na szerokosc plecow??)-podciaganie sztangi w opadzie wasko(4serie po 12/18/6)-podciaganie sztangi w opadzie szeroko(4serie po 12/18/6)-podciaganie hantli w opadzie(4serie po 12)-martwy ciag(4serie po 12/18/6)Kaptury:-szrugsy ze sztanga(4serie po 12) przenies do brakow-szrugsy z hantlami(4serie po 12)Sr:Biceps,Triceps,PrzedramieBiceps: tu wszystko giciol -uginanie ramion ze sztanga stojac(3serie po 12/18)-uginanie ramion z hantlami ze skretem(3serie po 12)-uginanie ramion z hantlami o kolano(3serie po 12)Triceps:-francuskie wyciskanie sztangi lezac(3serie po 12/18)-francuskie wyciskanie hantli jednoracz(3serie po 12)-prostowanie ramion na wyciagu(3serie po 12)Przedramie: tu najlepiej superserie, ale to jest tylko moja propozycja nie jakas tam poprawka i najlepiej 4-5 serii -uginanie ramion ze sztanga nachwytem(3serie po 12)-uginanie nadgarstkow(3serie po 12)Czw:Nogi,LydkiNogi: -przysiady ze sztanga do polowy(4serie po 12/18/6)-przysiady ze sztanga do konca(4serie po 12/18/6) czyli tzw. full squat wybierz jedno ćwiczenie, bo to się nazywa dublowanie ćwiczeń-prostowanie nog na maszynie siedzac(4serie po 12)-uginanie nog na maszynie lezac(4serie po 12) ja proponuje MC na prostych nogach lepiej pobudza te mięśnie, taka kolejna rada z mojej strony Lydki:-wspiecia na palce ze sztanga stojac(4serie po 12)-wspiecia na piety z ciezarem na palcach(4serie po 12)Pt:BarkiBarki tu za duzo ćwiczeń-wyciskanie sztangi sprzed glowy(4serie po 12/18/6)-wyciskanie hantli sprzed glowy(4serie po 12) wywal albo zamien na unoszenie sztangielek bokiem w gore-unoszenie ramion w bok z hantlami nachylony(4serie po 12)-podciaganie sztangi do brody(4serie po 12) wywal

    #22589

    Hades
    Keymaster

    Plecy: (dlaczego aż tyle wioslowan , a gdzie ćwiczenia na szerokosc plecow??) chlopie a wioslowanie czyli podciaganie sztangi w opadzie to co to jest?? to jest najlepsze ćwiczenie na plecy…. a co do nog to ja niewiem jak ulozyc juz zglupićlem

    #22588

    Hades
    Keymaster

    114087:date nie, 08 kwi 2007 - 18:04:name FERBUL) ”(FERBUL @ nie, 08 kwi 2007 - 18:04) snapback114087/snapback/ Plecy: (dlaczego aż tyle wioslowan , a gdzie ćwiczenia na szerokosc plecow??) chlopie a wioslowanie czyli podciaganie sztangi w opadzie to co to jest?? to jest najlepsze ćwiczenie na plecy…. a co do nog to ja niewiem jak ulozyc juz zglupićlemczytaj ze zrozumieniem ćwiczenia na szerokosc plecow to m.in podciagania, sciaganie drazka wyciagu gornego itp.a wioslowania to ćwiczenia na grubosc plecow!!!plecy dzielimy wlasnie na 3 grupy:- lats- middle back- lower backmoze po "anglikansku" zrozumniesza jesli chodzi o nogi to co w nich jest tak skomplikowanego???, ale jesli nie roumniesz to napisze takrzysiady Prostowanie nog na maszynieMC na prostych nogachWpiecia w staniutylko 3 ale wystarczy, dalbym jeszcze cos na zginacze stawu kolanowego, ale to juz będzie za bardzo skomplikowane

    #22587

    Hades
    Keymaster

    Hehehe? naprawde nie wiedzialem o tym……… a co to znaczy na polski bo nie bardzo kumato

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest