trening na mase

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8619

    Hades
    Keymaster

    siema, dawno mie na forum nie bylo ;P ale wsadze mój trening którym zaczalem cwiczyc (oczywiscie na mase), jak ktos moze niech spojrzy i oceni co poroawic sob: plecy, bicepswt: klatka, tricepsczw: barkinog nie cwicze bo mam slabe kolana a pozatym jezdzilem na rowerze dlugo i mam 63 cm w udzie wiec narazie starczy ;PKlatkawyciskanie sztangi w lezeniu 3x10wyciskanie sztangi skos 2x10rozpietki 3x10Tricepswaskie wyciskanie sztangi 3x10francuz sztanga lezac 2x10odwrotne pompki 2x10Barkiwyciskanie sztangi z klatki 2x10unoszenie hantlow na boki 3x8podciaganie sztangi wzdluz tulowia2x10szrugsy 3x10Plecywioslowanie sztanga w opadzie tulowia 3x10wioslowanie hantla w opadzie tulowia 2×10 / podciaganie na drazku 2xmaxMC 3x10Bicepsuginanie sztangi stojac 3x10uginanie hantla w podporze o kolano 2x10mlotki stojac 2x10narazie bez progresji ;

    #22193

    Hades
    Keymaster

    "nog nie cwicze bo mam slabe kolana a pozatym jezdzilem na rowerze dlugo i mam 63 cm w udzie wiec narazie starczy ;P" jasne co Ty nie powiesz <wooooooow> … to co z tego ?? nogi tez musisz cwiczyc

    #22192

    Hades
    Keymaster

    Zanim wrzucisz nastepnym razem plan podaj:- wiek- staz- kontuzje- moze typ budowy :rolleyes: – przeciwskazania od lekarza :rolleyes: – piorytety B)

    #22187

    Hades
    Keymaster

    114696:date sob, 14 kwi 2007 - 18:42:name Raptor) ”(Raptor @ sob, 14 kwi 2007 - 18:42) snapback114696/snapback/ Zanim wrzucisz nastepnym razem plan podaj:- wiek- staz- kontuzje- moze typ budowy :rolleyes: – przeciwskazania od lekarza :rolleyes: – piorytety B) Jakos duzo osob ma problemy z kolanami ostatnio…

    #22179

    Hades
    Keymaster

    hmm sory myslalem ze mam w opsie wszystko wpisane ;P tak jak mowilem dawno tu nie zagladalemto tak: wiek: 18staz: scwiczylem juz rok temu ale z przerwami znowu zaczolem sytstematycznie od 2 miesiecykontuzje: raczej brak ale tak jak powiedzialem czasami z kolanami jest nie tak jak powinno byc ;Ptyp budowy: o ile dobrze wiem o co chodzi to endomorfik/ mezomorfik z przewaga endomorfika o tak … ;d

    #22177

    Hades
    Keymaster

    sob: plecy, biceps juz kiedys pisalem w jakims poscie, ze to jest zly wybor. Tu masz link (link nieaktualny) wt: klatka, triceps okczw: barki nog nie cwicze bo mam słabe kolana a pozatym jezdzilem na rowerze dlugo i mam 63 cm w udzie wiec narazie starczy kolana nie moga byc slabe, slabe to masz mięśnie, ktore stabilizuja kolano wiec to nie jest prosba zebys cwiczyl nogi tylko rozkazKlatkaokwyciskanie sztangi w leżeniu 3×10 4 seriewyciskanie sztangi skos 2×10 4 serierozpiętki 3×10 staly ciężarTricepswąskie wyciskanie sztangi 3×10 odpusc sobie to cw. bo duzo juz wyciskales podczas cw. na klatke piersiowafrancuz sztangą leżąc 2×10 3 serieodwrotne pompki 2×10 3 serie ja proponuje zamienic na prostowanie sztangielki w opadzie TBarkiwyciskanie sztangi z klatki 2×10 4 serieunoszenie hantlow na boki 3×8 staly ciężarpodciąganie sztangi wzdłuż tułowia2x10 3 serieszrugsy 3×10 4 seriePlecy dodaj podciaganie szerokim nachwytem i sciaganie drazka wyciagu gornego (ewentualnie podciaganie chwytem neutralnym) po 3 serie. Beda to 2 pierwsze cw.wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3x10wiosłowanie hantlą w opadzie tułowia 3x10MC 3×10 4 serieBicepsuginanie sztangi stojąc 3x10uginanie hantla w podporze o kolano 2×10 ostatnie cw.młotki stojąc 2×10 narazie bez progresji ; z progresja oczywiscie 12-6 na poczatek. Tam gdzie pisalem staly ciezar to progresji nie stosujeszpozniej napiszesz nam trening nog, przedramienia i brzucha No bym zapomnial jaki podzial??? Nie napisales swoich piorytetow wiec Ci nie napisze Pozdro

    #22157

    Hades
    Keymaster

    hmm wiec moze taki rozklad: wt: KLATA -BICEPSpt: PLECY – TRICEPSsb: NOGI – BARKI ??? ;>

    #22155

    Hades
    Keymaster

    jak bedziesz w stanie w sobote wyciskać na barki po pićtkowym tricepsie to bedziesz bogiemklata bicepsbarki tricepsplecynogi

    #22154

    Hades
    Keymaster

    kombinuje tak bo strasznie jestem ograniczony czasem ;/mogę cwiczyc tylko we wtorek, czwartek, piątek, sobote i niedzielenie za bardzo wiem jaki rozkład zastosowac do tych dni moze jakas porada :>jak narazie zostaje wt-czw-sb

    #22150

    Hades
    Keymaster

    114748:date sob, 14 kwi 2007 - 23:04:name podzut) ”(podzut @ sob, 14 kwi 2007 - 23:04) snapback114748/snapback/ kombinuje tak bo strasznie jestem ograniczony czasem ;/mogę cwiczyc tylko we wtorek, czwartek, piątek, sobote i niedzielenie za bardzo wiem jaki rozkład zastosowac do tych dni moze jakas porada :>wtorek klata, tricepspićtek barki, ubiceps/usobota noginiedziela ugrzbiet/utroche obciazony prostownik grzbietu, ale ujdzie przynajmniej biceps będzie mogl odpoczacchyba ze tak jak ci gorzki podal:wtorek klata, tricepsczwartek bark, bicepssobota grzbietniedziela nogitaka sama sytuacja jak przy tym pierwszym wariancie3 dniowywt: KLATA -BICEPSpt: PLECY – TRICEPSndz: NOGI – BARKIduzo idzie kombinowac tylko trzeba chciecpozdro

    #22149

    Hades
    Keymaster

    hmm najbardziej pasuje mi wt: KLATA -BICEPSpt: PLECY – TRICEPSndz: NOGI – BARKI i chyba się skusze bo tylko wtorek będzie zajety w dni szkolne (nie liczac pićtku bo po szkole koniec tygodnia P )a z cwiczeniami to tak :Klatkawyciskanie sztangi w leżeniu 4×10 wyciskanie sztangi skos 4×10 rozpiętki 3x10Triceps: -wąskie wyciskanie sztangi 3×10 (zostawiam to ćwiczenia bo jak zaczalem je wykonywac triceps zaczal wreszcie rosnac)-francuz sztangą leżąc 3×10 -odwrotne pompki 2×10 (to zostawie bo jak dla mnie idealne ćwiczenia na koniec – straszna pompa jest po nim)Barkiwyciskanie sztangi z klatki 4×10 unoszenie hantlow w opadzie tułowia na boki 3×10 (??) unoszenie hantli w przod 3×10 (zmienione)szrugsy 4×10 Plecy:-podciaganie na drazku szerokim nachwytem 3x max (w moim przypadku 8,6,6-4)-wioslowanie sztanga 3×10-wioslowanie hantla 3×10-MC 4x10Biceps-uginanie sztangi stojąc 3×10-młotki stojąc 2×10 -uginanie hantla w podporze o kolano 2×10 (tutaj zastanawiam się czy nie wiecej serii bo biceps to umnie naslabsza partia ;/ )Nogi:-przysiady ze sztanga 3×10 (??)-wykroki z hantlami 3×8 (??)-wspiecia na palcach 3x ??Brzuch:-cwiczylem ABS ale jakos nie pasuje mi ten trening (jak ktos moze niech cos zasugeruje) (według zalecen Raptora )

    #22146

    Hades
    Keymaster

    na barki bym zamienil podciaganie wzdluz tulowia na unoszenie hantli w przod i zamienil to z unoszeniem hantli na bokiWyciskanie z klatkiUnoszenie w przodUnoszenie na bokiszrugsydo plecow dodal unoszenie na boki w opadzie bo nie ma nic na tyl barkow

    #22134

    Hades
    Keymaster

    wt: KLATA -BICEPSpt: PLECY – TRICEPSndz: NOGI – BARKI i chyba się skusze bo tylko wtorek będzie zajety w dni szkolne (nie liczac pićtku bo po szkole koniec tygodnia P )a z cwiczeniami to tak :Klatkawyciskanie sztangi w lezeniu 4×10 wyciskanie sztangi skos 4×10 rozpietki 4x10Triceps: teraz to mozesz dowolnie cwiczyc triceps gdyz nie robisz tej grupy mięśniowej razem z klata-waskie wyciskanie sztangi 3×10 (zostawiam to ćwiczenia bo jak zaczalem je wykonywac triceps zaczal wreszcie rosnac)-francuz sztanga lezac 3×10 -odwrotne pompki 2×10 (to zostawie bo jak dla mnie idealne ćwiczenia na koniec – straszna pompa jest po nim)Barki jeszcze te barki mozesz robic tak jak CI pisze ulOki/u lub zamienic te unoszenie w przod na unoszenie w opadzie T lub podciaganie sztangi wzdluz Twyciskanie sztangi z klatki 4×10 unoszenie hantlow w opadzie tulowia na boki 3×10 (??) tak tak 3 serieunoszenie hantli w przod 3×10 (zmienione)szrugsy 4×10 Plecy:-podciaganie na drazku szerokim nachwytem 3x max (w moim przypadku 8,6,6-4) nie wazne ile, wazne ze robisz na maxa -wioslowanie sztanga 3×10-wioslowanie hantla 3×10-MC 4x10Biceps max 9 serii jak pisalem albo robisz x4 x4 albo x3 x3 x3-uginanie sztangi stojac 3×10-mlotki stojac 2×10 3 serie-uginanie hantla w podporze o kolano 2×10 3 serie (tutaj zastanawiam się czy nie wiecej serii bo biceps to umnie naslabsza partia ;/ )Nogi: tu za malo cw., brakuje na mm. kulszowo-goleniowe. Nie masz doswiadczenia z cw. na mm. nog ucz się na poczatku prawidlowej techniki, a pozniej stopniowo zwiekszaj. Rob na razie 3 serie pozniej zwiekszysz do 4 serii-przysiady ze sztanga 3×10 (??)-wykroki z hantlami 3×8 (??)- MC na prostych nogach -wspiecia na palcach 3x ??Brzuch:-cwiczylem ABS ale jakos nie pasuje mi ten trening (jak ktos moze niech cos zasugeruje)Przeczytaj to i wymysl jakis trening na mięśnie brzucha: https://www.kulturystyka.org.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=9572

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest