Trening na mase by gorzki

Ten temat zawiera 18 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 3 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6052

    Hades
    Keymaster

    Poniżej przedstawie Wam trzydniowy trening rozpisany przeze mnie dla siebie, czyli odrobine bardziej doświadczonych maniakow tego sportu.Trening nie zawiera specjalnie wyszukanych technik kulturystycznych oprocz oczywistych ruchow wymuszonych, opiera się na prostych ćwiczeniach, oferuje krotkie przerwy między seriami, daje strasznie w kość i przy odpowiedniej diecie gwarantuje przyrosty odpowiednie do włozonego wysiłku w trening.W treningu zrezygnowałem z progresji obciążeń, bo osobiście nie uznaję tego systemu oraz nie ukrywam inspiracji metodami treningowymi arnolda, chodz to tylko inspiracja.Trening korzysta z dużych obciążeń ( ilość powtorzeń 8 – 6 w ćwiczeniach złożonych ), dlatego nie nadaje się dla początkujących, tu już trzeba mieć trochę doświadczenia żeby przy dużym ciężarze nie zapomnieć o prawidłowej technice. Wszystkie powtorzenia wymuszone oprocz negatywow wymagają partnera treningowegoCzas odpoczynku między seriami: ok 1:15 – 1:20, miedzy cwiczeniami 2 min.Zaczynamy oczywiście od intensywnej rozgrzewki, polecam do robienia rozciągań, wymachow etc jakies lekkie np 2 kg hantelki.Seria z gwiazdką * oznacza serie rozgrzewkową z niewielkim obciążeniem w celu dogrzania stawow, mięśni i oswojenia z ćwiczeniem, powtorzenia po znaku + oznaczają powtorzenia wymuszone.Dzień 1: Klatka + bicepsWyciskanie sztangi na ławce płaskiej: 15* , 8 , 8 , 7+1, 6+2Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 30 stopni w gore: 8 , 8 , 7+1 , 6+2Wyciskanie hantli ——————-"—————- chwytem młotkowym: 8, 8, 7, 6Rozpiętki ( maszyna lub hantelki): 10, 10, 10, 10Uginanie ramion ze sztangą: 15* , 8 , 8 , 7+1, 6+2 ( z tym, że tutaj przy bicepsie po znaku + ruch wymuszony negatywny, nadrzucamy sztange i powoli jak najwolniej opuszczamy )Uginanie ramion z hantelkami chwyt młotkowy: 8 , 8 , 7+1, 6+2 Uginanie o kolano z hantelką: 8 , 8 , 7+1 , 6+2Dzień 2: Barki + tricepsWyciskanie hantli w pozycji siedząc: 15* , 8 , 8 , 7+1, 6+2WYciskanie na maszynie siedząc: 8, 8, 7+1, 6+2Wznosy na boki z hantelkami stojąc w delikatnym pochyleniu: 8, 8, 8, 8Wznosy hantelkami przed siebie: 10, 10, 10, 10francuskie wyciskanie leżąc: 8, 8, 7+1, 6+2 ( tu jak w bicepsie, ruchy wymuszone negatywne)wyciskanie hantla oburącz zza głowy siedząc: 8, 8, 7+1, 6+2 Dzień 3: PlecyPodciąganie na drążku: 4x maxŚciąganie wyciągu gornego do karku: 8, 8, 7, 6Wiosłowanie na maszynie szerokim uchwytem: 8, 8, 7, 6———"————- wąskim uchwytem: 8, 8, 7, 6Nie robie osobiscie MC poniewaz mam problemy z plecami, ale jezeli ktos robi, to niech wywali jedno ćwiczenie stad i zastapi je MCJa nogi ćwiczę w domu, robiąc przysiady na jednej nodze, połwyskoki na jednej nodze etc poniewaz nie zależy mi na ich masie, ale gibkości i szybkości.Układ dni dowolny, byle z przerwą jednodniową miedzy treningami ofkors.Brzuch pomijam bo i tak kazdy trenuje go indywidualniePolecam trening przedramion co drugi dzień:Uginanie nadkarstkow nachwytem 4x14Uginanie nadgarstkow podchwytem 4×14Ściskanie dowolnego przyrządu do ćwiczenia przedramion: 2xmaxTrening daje nieźle popalić, osobiście zrobiłem nim koło 20 kg na serie na klatkę w ciagu 4 miesiecy,przytyłem prawie 8 kg, ramie wzrosło o koło 2-2,5 cm. I nie zamierzam go zmieniaćMam nadzieje że komuś się to przyda Peace bro.

    #32287

    Hades
    Keymaster

    No niezle osiagi na tym planie. Trzeba będzie kiedys sprobowac

    #32286

    Hades
    Keymaster

    No to jakimi osiagami teraz się szczycisz po tym planie ? No i czym go wzmocniles ?

    #32279

    Hades
    Keymaster

    No i czym go wzmocniles zgaduje xp + białko+dietka+aminy

    #32270

    Hades
    Keymaster

    dieta + miesiac jechalem na jakiejś taniej kreatynie ktorą mialem od kumpla po 25 zł za poł kilo, wiec duzo mi to raczej nie dalo, bardziej komfort psychiczny, bo nawet nie naciagnalem grama wody.podstawą było dbanie o dobre jedzenie i wysypićnie się.co do osiągow to nie są jakieś rewelacyjne, bo tak w sumie szczerze to wlasnie cwicze dopiero 4 miesiące po rocznej przerwie bez mała. siła mi spadła przez ten rok masakrycznie..tak w sumie ten staż na profilu jest lekko przegietyno ale bylo nie bylo za hantel zlapalem się pierwszy raz 3 lata temu na płaskiej cisne 105 na maks, we wrzesniu szło 85 kg. <lol>no ale do wakacji chce zrobic ze 120 kilo na płaskiej. a moze i wiecej? robilem przez te 4 miesiace za dlugie przerwy miedzy seriami, teraz je zmniejszyłem jednoczesnie zwiekszajac intensywnosc, planuje zakup jakiegos zwyklego monohydrata w tabletkach jak zalicze sesje i będzie git wiec jak juz w maju bede cisnal 130 kg na plaskiej jadac tym planem, to moze Was do niego przekonam w avatarze jest zdjecie sprzed roku ponad jak mialem w lapie 36 a wyciskalem 95 kg. dzisiaj mam 38

    #32267

    Hades
    Keymaster

    to bardzo, bardzo dluga miales przerwe. A jakie miales osiagi przed przerważ

    #32265

    Hades
    Keymaster

    pisze 105kgOsobiscie tez lubie bez progresji wtedy mozna odpoczac i do nastepnej a tak lapiesz oddech zmieniach obciazenie i juz masz ponad 2 minut za soba

    #32264

    Hades
    Keymaster

    raptor cale moje pakowanie to jedna wielka przerwa. tak na dobra sprawe to po ludzku cwiczylem tylko wlasnie 4 miesiace w zeszlym roku ( maj – sierpien ) dojechalem jakos do 95 kg na plaskiej i formy z avatara. potem klasa maturalna zarzucilem pakowanie na caly rok. te wakacje mialem ciezke ze wzgledu na prace i zabawe przy aucie i zaczalem trenowac sumiennie dopiero od wrzesnia. wyciskalem ledwo 85 kilo z pomoca kolegi

    #32263

    Hades
    Keymaster

    Spoko, moze zrobie ten planik od nowego roku, bo ciekawi mnie dzialanie tej ilośći powtórzeń i wymuszen. Oczywiscie zmodyfikuje go o nogi, MC i brak maszyn. Potem wam powiem, czy gorzki sciemnial czy nie

    #32262

    Hades
    Keymaster

    nie lubie sciemniac w zeszlym roku trenowalem progresja i dojechalem do 95 kilo, w tym roku trenuje tym planem i juz mam na koncie 105kg, a to dopiero poczatek

    #32259

    Hades
    Keymaster

    100694:date sob, 30 gru 2006 - 19:06:name Molesta) ”(Molesta @ sob, 30 gru 2006 - 19:06) snapback100694/snapback/ pisze 105kgOsobiscie tez lubie bez progresji wtedy mozna odpoczac i do nastepnej a tak lapiesz oddech zmieniach obciazenie i juz masz ponad 2 minut za sobaMolesta ja pytalem przed przerwa wiec czytaj ze zrozumieniem . No to czas zabrac się za silownie na powaznie, bo widze ze masz potecjal do gorzkiego

    #32254

    Hades
    Keymaster

    A te trzy dni to nie malo troche? Ja uwazam ze 4 to minimum… Ale skoro Tobie to daje zadowalajacy efekt to luz

    #32253

    Hades
    Keymaster

    Spoko plan tzn. plan jak plan, a wyniki to kwestia nastawienia psychicznego i wola walki. Ja robie teraz trening trojboistyczny i rozpiske wykorzystalem min. na barki i poszly do przodu jak jeszcze nigdy do tad, nie wspominam o klacie. Oczywiscie sila najbardziej, ale masa zrobila się ksztaltniejsza, wiec jak ktos chce robic sile, to goraco polecam tamten plan. Swoja droga Adam_177 chyba go robi… jak rezultaty?

    #32237

    Hades
    Keymaster

    dzieki raptor, ale mi się wydaje ze to wola walki wlasnie w dużej mierze, nie mój potencjal. naogladalem się rockiego, naczytalem o stallonie, nasluchalem piosenek grupy survivor i chce mi się wyciskać jak nigdy dotad

    #32183

    Hades
    Keymaster

    plan ciekawy- za malo na tric, dodaj jeszcze jedno ćwiczenie na tric, w zasadzie jak zależy ci na max wyciskaniu powinnienes mocno katowac triceps, naprawde mocno i dawac mu czas na regenreacje przed treningiem klatki, a poczujesz roznice

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest