Trening na mase do oceny

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 4 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5843

    Hades
    Keymaster

    Witam.Cwiczylem w wakacje jakis miesiac i teraz przez 3 tygodnie jednak moje ćwiczenie bylo bez planu treningowego dlatego ulozylem oto taki plan:IKlatka- Wyciskanie sztangi na lawce poziomej 12 10 10 8- Wyciskanie sztangielek na skosie w gore 12 10 10 8- Rozpietki 12 12 10 10Biceps- UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJAC PODCHWYTEM 12 10 10 8- UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJAC UCHWYT MLOTKOWY 12 10 10 8IIPlecy- PODCIAGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE (WIOSLOWANIE) 12 10 8 8- MARTWY CIAG 12 10 10 8- PRZYCIAGANIE LINKI WYCIAGU DOLNEGO W SIADZIE PLASKIM 12 10 10 8- PODCIAGANIE NA DRAZKU PODCHWYTEMTriceps- WYCISKANIE „FRANCUSKIE” SZTANGI W SIADZIE 10 8 8 6- WYCISKANIE „FRANCUSKIE” SZTANGIELKI W LEZENIU 10 8 8 6IIIBarki- Wyciskanie sztangielek 12 10 10 8- Podciaganie sztangi wzdluz tulowia 12 10 10 8- Unoszenie ramion w przod ze sztangielkami 12 10 10 8Brzuch-sklony na boki stojac z hantlelka , 12 12 12 12-SKLONY W LEZENIU PLASKOCzy ten plan się nadaje?Chcialbym cwiczyc minimum 4 razy w tygodniu jednak niechce cwiczyc uda ani lydki dlatego mam pytanie czym mogę to zastapic jak rozpisac sobie plan na 4 dzien posiadam w domu laweczke hantle i sztangle.Z gory dzieki za odpowiedz Pozdrawiam.

    #34160

    Hades
    Keymaster

    Zapomniales o kapturach i przeramionachMC na sam koniec lepiej się robiProponowalbym na gore plecy wywalic po jednej seribic tric zrob raczej 3 ćwiczenia po 3 serieBarki masz zle musisz miec na wszystkie 3 aktony po jednym cwiczniuReszta wydaje się dobra moze czegos nie widzialemMozesz spokojnie rozlozyc plan na 4 dni poprostu bedziesz mial mniej ćwiczeń dziennie, nie ma zadnych przeciwskazan

    #34106

    Gromoz
    Uczestnik

    Trening prawie dobry.3 ćwiczenia na duże partie, 2 ćwiczenia na male. Zmien ilość serii do 3, powtorzenia 12-10-8. Zamiast 4 serii lepiej odjac jedna i zwiekszyc ciezar, w tedy wiecej wlokien mięśniowych jest pobudzanych do pracy, a co za tym idzie, są wieksze przyrosty.A co do zmiany treningu na 4 dni, to nie ma zadnego problemu. Bedziesz spedzal na silce mniej czasu. Ogolnie trening nie powinien trwac dluzej jak 45 minut, gora godzina. Ale im mniej czasu tym lepiej dla organizmu. Wazne, zeby trening byl wykonany porzadnie.

    #34103

    Hades
    Keymaster

    Dzieki za pomoc plan juz zmienie i będzie Ok. Od tego tygodnia zaczynam cwiczyc z planem.Pozdrawiam.

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest