trening na mase – poczatkujacy

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 4 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5818

    Hades
    Keymaster

    Witam mam 166cm wzrostu 56kg wagi 17lat i dopiero zaczynam na silowni mam pytanie czy taki program (dostalem go od kolegi) jest dla mnie dobry: PoniedzialekKlatka4 serie lawka plaska4serie skos gora2 serie skos dol4 serie rozpietkiWtorekBiceps4 serie sztanga na stojaco4 serie modlitewnik2 serie hantleSeria pompujacaSroda wolneCzwartekKlatka4 serie lawka plaska4serie skos gora2 serie skos dol4 serie rozpietkiPiatek Biceps, motyle4 serie sztanga na stojaco4 serie modlitewnik2 serie hantleSobota Triceps, barki, kaptury4 serie wyciskanie sztangi z za glowy4 serie wyciskanie hantli z za glowy2 serie Unoszenie sztangi do brody2 serie unoszenie sztangi w przod4 serie kapturyDodam ze jak robi klate to podczas 2 albo 3 serii wysiada mi prawy triceps (lapie mnie skurcz w gornej czesci tricepsa) i nie wazne ile sobie zaloze na serie bo sprobowalem tak na looz 20 kg i bylo to samo podczas 3 serii wysiadl mi triceps, a czuje ze ciezar nie jest ciezki, nie wiem co jest z nim. Czekam na odpowiedzi i Proszę o wyrozumialosc to mój pierwszy post. Pozdrawiam

    #34427

    Hades
    Keymaster

    Witam nowego mysle ze pomozemy bo widac twoj kumpel ma wielkie braki w wiedzy i moze Ci tylko zaszkodzic…WYWAL WYWAL I POWIEDZ KOLEDZE ZE JEST GLUPISorki za duże literki ale to się musi zucac w oczyPo1. jestes pocztatkujacy wiec ogolnorozwojowka, kazda partia dziennie po jedyn ćwiczeniu i po jednej seri po 10 powtórzeń, cwiczysz to 3-4 razy w tygodniu po jakis 2 tygodniach robisz 2 serie na kazdym cwicznieu po 2-4 tygodniach zabierasz się za masowke2. KAZDA PARTIA mięśni TYLKO RAZ W TYGODNIU, masz za maly staz aby wykonywac 2 rayz w tygodniu nawet zawodowcy tak nie robia, zapamietaj ze mięśnie rosna od odpoczynku i diety, trening jest tylko bodzcem3. 4 razy w tygoniu proponuje pon wt czw pt 4. Nie masz plecow i nog w planie, zapamietaj ze plecy są najwazniejsze tez to kiedys mialem w tej chwili przykladam najwieksz nacisk na plecy5. Tu masz plan który stosuje pierwszy tydzien razczej w nim glupot nie ma mozesz za jakis miesiac po ogolnorozwojowce skozystacIKlatka- Wyciskanie sztangi na lawce poziomej 12 10 10 8- Wyciskanie sztangielek na skosie w gore 12 10 10 8- Rozpietki na skosie w dol 12 12 10 10Biceps- Uginanie przedramion ze sztanga prosta stojac 12 10 8- Uginanie przedramion ze sztangielkami chwytem mlotkowym 12 10 8- Uginanie przedramienia ze sztangielka w oparciu o kolano 3x8IIUda- Prostoanie nog na maszynie 12 10 8- Uginanie nog na maszynie 12 10 8- Przysiady ze sztanga na karku 12 10 8Lydki- Wspiecia na palce siedzac 3×15- Wspiecia na palce stojac 3x15Kaptury- Szrugsy ze sztanga 12 10 10 8IIIPlecy- Unoszenie ramion ze sztangielkami na boki w opadzie 12 10 8- Wiosloanie 12 10 10 8- Przyciaganie sztangielka w opariu o lawke 12 10 8- Martwy ciag 12 10 10 8Triceps- Wyciskanie sztangi w waskim chwycie na skosie w dol – 12 10 8- Wyciskanie francuskie ze sztanga lamana na skosie w dol – 12 10 8- Prostowanie ramiona ze sztangielka za glowa – 3x10IVBarki- Wyciskanie sztangi zza glowy stojac 12 10 10 8- Unoszenie ramion ze sztangielkami na boki siedzac 12 10 10 8- Wyciskanie sztangielek chwytem neutralnym 12 10 10 8Przedramiona- Uginanie nadgarstkow ze sztnaga 4x12Brzuch- Unoszenie nog wiszac na drazku 3xmax- Sklony tulowia na lawce skosnej 3xmaxJak gdzies zauwaze blad po zrobieniu to Ci napisze lub niech ktos mi zwroci uwage, zapodaj jakas diete poszukaj sobie na forum albo sam uluz Zycze udanego pakowania i wielkich przyrostow)) pozdro

    #34425

    Hades
    Keymaster

    pierwsza sprawa jak dopiero zaczynasz to wybierz sobie jakis plan dla poczatkujacych, ogolnorozwojowy.ten plan co wkleiles jest bez sensu, mam wrazenie ze ten twoj kolega nigdy tego planu nie stosowalbrakuje ćwiczeń na plecy, triceps i nogi pomimo ze jest napisane ze w danym dniu to cwiczysz, poza tym nie trenuj dwa razy w tygodniu tej samej partii, zwlaszcza na poczatku przygody z ciezarami.a co do tricepsa to przed wyciskaniem postaraj się go troche rozgrzac

    #34423

    Hades
    Keymaster

    snow piszesz ze brakuje trica u niego przeciesz jest) okularki by się przydalysnow taka jest brutalna prawda prawie kazdy piwniczny czlowiek silowni robi wlasnie w takim systemi znam kolescia który po chyba 3 miechach zlapal się za mete i jedzie podobym planem ale im tego nie wytlumaczysz taka jest mentlanosc tych ludzi

    #34417

    Hades
    Keymaster

    to juz chyba nie tylko oczy siadaja bo ja dalej niewidze slowo triceps jest w sobotnim treningu ale ćwiczenia to tylk na barki + szrugsy, chyba ze wyciskanie sztangi zza glowy to na triceps heh ale to raczej nazwal bym prostowaniemco do piwnicznych ludzi, swoja droga ciekawe okreslenie, nigdy nie popieralem i nie bede popieral. madry czlowiek zapisze się na silownie i będzie uczciwie pracowal na efekty.bercik wywal kolegi plan do smieci i wyprobuj ten molesty, ja osobiscie nie lubie po plecach nic cwiczyc takze triceps bym przesunal i cwiczyl z barkami i te szrugsy z nogami mi jakos nie pasuja, ale to moje preferencje. po kilku treningach zobaczysz czy ci pasuje czy nie i najwyzej zmienisz. jedno jest pewne dobrze ze zapytales o ten plan bo zebys go cwiczyl to by byla porazka

    #34413

    Hades
    Keymaster

    Wiadomo rozpiska jest troche prywatna kazdy ma inna lecz musi miec wsystkie zasady trenigowe.Sam jestesm piwnicznym silownikiem lecz robie to z glowaJak by ccial to nazwac wyciskanie to powinnien uzyc wyciskanie francuskie lub tak jak ty prostowanie wybaczmy mu bo nie wie co czyni

    #34403

    Hades
    Keymaster

    z tymi piwnicznymi ludzmi chodzilo mi o doping a nie o samo miejsce ćwiczeń , chociaz w piwnicy brakowaloby mi wyciagu, no chyba ze masz w piwnicy;>a co do rozpiski to ustosunkuje się takdzien Ij.w.dzien IIBrzuch- Unoszenie nog wiszac na drazku 3xmax (poczytaj o prawidlowym wykonywaniu tego ćwiczenia)- Sklony tulowia na lawce skosnej 3xmaxNogi- Wspiecia na palce siedzac lub stojac 3×15- Prostoanie nog na maszynie 12 10 8- Uginanie nog na maszynie 12 10 8- Przysiady ze sztanga na karku 12 10 8Przedramiona- Uginanie nadgarstkow ze sztnaga 4x12dzien IVPlecy- Sciaganie wyciagu gornego za glowe w szerokim uchwycie 12 10 10 8- Wioslowanie 12 10 10 8- Przyciaganie sztangielka w opariu o lawke 12 10 8- Martwy ciag 12 10 10 8- Szrugsy 12 10 10 8dzien VBarki- Wyciskanie sztangi zza glowy stojac 12 10 10 8- Unoszenie ramion ze sztangielkami na boki siedzac 12 10 10 8- Podciaganie sztangi wzdluz tulowia do brody 12 10 10 8Triceps- Wyciskanie francuskie ze sztanga lamana lezac w poziomie – 12 10 8- Prostowanie ramion na wyciagu 12 10 8- Prostowanie ramienia ze sztangielka za glowa – 3x10Nie jestem pewien martwego ciagu bo jestes jeszcze poczatkujacy, takze jak bedziesz go robil, to probuj najpierw malym ciezarem, zeby zalapac technikei tak po pewnym czasie dojdziesz, ktore ćwiczenia dzialaja na ciebie lepiej, kiedy masz za malo ćwiczeń kiedy za duzo, takze milego ćwiczenia

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest