Trening na mase – sprawd1cie i Oceńcie

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 17 lat, 5 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #2103

    Hades
    Keymaster

    Siemano wszystkim ktorzy to czytają. Mam 17 lat 181 cm wzrostu waże ok
    81-83 kg i chciałbym dozucic pare kilo. Poniżej jest plan treningowy który sobie u3o?y3em ale nie wiem czy dobrze.

    Prosze wszystkich o ocene i ewentualne poprawki

    Dziekowa dla wszystkich ktorzy mi pomogą.

    a jeszcze jedno Proszę o dok3adne opisy ćwiczen na kaptury

    Poniedziałek

    Klata
    wyciskanie na plaskiej 12powt. 10powt. 8powt. 6powt.
    wyciskanie hantli na skośnej w gore .12powt. 10powt. 8powt. 6powt.
    rozpietki na plaskiej 10powt. 8powt. 6powt.
    przenoszenie hantla leżąc na ławce plaskiej za glowe 10powt. 8powt. 6powt.

    Triceps
    Wyciskanie francuskie 10powt. 8powt. 6powt.
    Wyciskanie na krutko 12powt. 10powt. 8powt. 6powt.
    Pompki tyłem na ławeczce –2-3 serie do oporu

    Wtorek

    Lydki
    Wspiecia na palce ze sztangą na barkach 4 x 16 powt.
    Wspiecia na palce ze sztangą na udo (na siedząco) 3 x 16 powt.

    Uda
    Przysiady ze sztangą 12powt. 10powt. 8powt. 6powt.
    Martwy ciąg ze sztangą 4 x 10-12powt.
    przysiad w wykroku ze sztangą na barkach 10powt. 8powt. 6powt.
    po3przysiad w bok ze sztangą na barkach 10powt. 8powt. 6powt.

    Brzuch
    w zale?nooci od checi i si3 ( 3, 4 ćwiczenia po 3 serie do palenia w mięśniach)

    Oroda odpoczynek

    Czwartek

    klata ( trening dużo lżejszy od poniedza3kowego )
    wyciskanie sztangi na ławce skośnej 12powt. 10powt. 8powt.
    wyciskanie hantli na plaskiej 12powt. 10powt. 8powt.
    rozpietki na ławce skośnej gora 3 serie 12-10powt.
    poziomej przenosy sztangi za glowe – ramiona proste w 3okciach 10powt. 8powt. 6powt.

    Barki
    Wyciskanie sztangi z klatki piersiowej siedząc 12powt. 10powt. 8powt. 6powt.
    Wzniosy ramion ze sztangielkami bokiem w gore 10powt. 8powt. 6powt.
    Stojąc rownoczesne lub przemienne unoszenie sztangielek przodem 10powt. 8powt. 6powt.

    Kaptury
    Unoszenie sztangi stojąc do podbrodka( maxymalnie wysoko 3okcie) 12powt. 10powt. 8powt. 6powt.
    Unoszenie barkow ze sztangielkami 12powt. 10powt. 8powt

    Pi1tek

    Plecy
    Czworoboczne
    Unoszenie barkow ze sztangą w szerokim uchwycie albo podciąganie sztangi wzd3o? tu3owia12powt. 10powt. 8powt. 6powt.
    Najszersze
    Wiosłowanie ze sztangą12powt. 10powt. 8powt. 6powt.
    Prostowniki
    Martwy ciąg na prostych nogach ze sztangą 12powt. 10powt. 8powt. 6powt.

    Jak mam siły jeszcze troszke to robie sobie troszeczke powtórzeń ma drążku

    Biceps
    Uginanie ze sztangą stojąc 12powt. 10powt. 8powt. 6powt.
    Uginanie ze sztangielkami 10powt. 8powt. 6powt.
    Trojzmienne uginanie ze sztangą 3x 8 powt 3x 6powt 3x 4 powt

    Przedramie
    Handgird 3 x 50powt
    zginanie predramion stojąc ze sztangą 12powt. 10powt. 8powt
    zginanie nadgarstkow 12powt. 10powt. 8powt

    Sobota i niedziela odpoczynek

    #84751

    Hades
    Keymaster

    Ja tu zadnego planu treningowego nie widze 😐
    Nie wiem jak reszta – może tylko u mnie jest cos nie tak

    a o kapturach pocztyaj tu [link usunięty (strona nie działa)]

    ok sorki jak napisałem tego posta to wyskoczy3
    ale wcześniej nie było
    tera jest

    Moje uwagi :
    -klate rob raz w tygodniu a po?1dnie bo to wystarczy
    -rozpietek nie rob 10. 8,6, tylko 12, 10, 8 lub też 10
    – podciąganie sztangi wzd3u? tulowia idzie na barki i kaptury nie plecy jak masz mo?liwooa do zamien to na cos na wyciągu
    – jak robisz 3 serie to lepieją2,10,8
    – morzesz dorzucia bic chwytem mlotkowym
    – triceps dorzua prostowanie r1k na wyciągu
    – przy nogach zacznij od ud a 3ytki po nich

    jeszcze mozesz zastosowaa :
    suplinacje przy bicu ( skrety nadgarstka) wtedy lapiej daje
    pamietaj także o rozgrzewce przed każdym treningiem
    przenosy rob leżąc w poprzek na ławce

    #84752

    Hades
    Keymaster

    podciąganie sztangi wzd3u? tulowia idzie na barki i kaptury nie plecy  

    Co do Twojej(Etyl) opini tego ćwiczenia to się nie zgadzam

    Poczytaj sobie:

    Cel: Rozwoj mięśni obreczy konczyn gornych – akcent główny: gorne aktony mięśnia czworobocznego oraz środkowe aktony mięśni naramiennych.
    Pozycja wyjociowa: Stoimy w lekkim rozkroku utrzymując wyprostowany tu3ow. Ramiona wyprostowane i opuszczone wzd3u? tulowia. Sztange trzymamy wąskim nachwytem.
    Ruch: Podciągamy sztange wzd3u? tulowia na wysokooa brody, prowadz1c 3okcie tak, aby w koncowej fazie ruchu były uniesione jak najwyżej. Nastepnie powracamy do pozycji wyjociowej i wykonujemy zaplanowan1 liczbe powtórzeń. :Dsize 1Wyslany Wto Lip 13, 2004 12:47 pm:a co do klaty to robie ja dwa razy w tygodniu bo jest za ma3a proporcjonalnie do reszty 😥

    #84756

    Hades
    Keymaster

    w sprawie tego ćwiczenie była już d3uga debata w linku który Ci podałem wyżej pocztyaj go
    ćwiczeni to wykonywane jest przy treningu barkow nie plecow bo ciągniesz cieżar do gory barkami nie plecami angażujesz także kaptury

    nie ma co zaczynaa już kolejnej dyskusji na jego temat bo zdania są dość podzielone

    #84761

    Hades
    Keymaster

    ja tam wiem swoje bo miałem w 3apach trening mistrza europy w 3apach ale został mi z niego tylko trening czworobocznych i prostownikow

    a z resztą nie ma się o co k3ucic

    #84769

    Hades
    Keymaster

    hehe brzmi zachecająco..
    A wiec:
    Poprosze o streszczenie 😆 D3ugi masz ten trening moje 1 spostrzezenie 🙂

    size 1Wyslany Wto Lip 13, 2004 2:49 pm:

    Wyciskanie na krutko 12powt. 10powt. 8powt. 6powt. – Masz błąd ortograficzny 8)

    No dobra ale tak teraz na poważnie to trening masz dobrze rozpisany ale czy niemasz jakiś przyrządow do brzuch ?? Albo przynajmniej sprobuj sobie podciągaa kolana do klatki albo całe nogi do gory 😀
    Unoszenie sztangi stojąc do podbrodka( maxymalnie wysoko 3okcie) 12powt. 10powt. 8powt. 6powt. Jeżeli chcesz mieć naprawde duże kaptury, wykonuj to ćwiczenie bardzo dokładnie,czyli dość szybko do gory i wolno opuszczaj( Jak zawsze )
    A teraz napisz jaki to był master

    #84772

    Hades
    Keymaster

    brzuch robie jak mi się chcebo to jest grupa mięśni którą bardzo szybko mi się wyrabia zaledwie po miesiącu mocniejszych ćwiczen bez rzadnych supli itp.
    a sory pokiaka3o mi się to był mistrz owiata Mariusz Strzelinski 🙂

    #84773

    Hades
    Keymaster

    hehe to gitatka I to jest ten trening jego Czworobocznych i prostownikow ?? Tak ? a reszta to twoje dzie3o 8)

    #84786

    Hades
    Keymaster

    nie tylko był spor na temat tego ćwiczenia na czworoboczne działającego jednoczeonie na kaptury i barki. To ćwiczenie było wpisane przy czworobocznych a nie przy kapturach czy też barkach

    na barki jest dobre na siedząco na skosie :Dsize 1Wyslany Wto Lip 13, 2004 4:28 pm:caly plan jest moim dzie3em jak juz cos dlatego Proszę o poprawki a ćwiczenia podpatrywa3em u najlepszych pakerow(tzn. w necie)a potem probowaćem i jak mi pasowa3o to ćwiczenie to do planu i już.

    #84995

    Hades
    Keymaster

    Max ten Twoj mistrz to chyba jest niedokszta3cony co do treningu od dawien dawna wiadomo że podciąganie sztangi do brody wzd3u? tułowia jest ćwiczeniem na barki.

    #85447

    Hades
    Keymaster

    Mieonie czworoboczne grzbietu to inaczej KAPTURY ❗ Podaj swoj staż treningowy bo bez tego nie można sporządzia sensownego planu.

    #85448

    Hades
    Keymaster

    Czeoa 😀
    U mnie podnoszenie sztangi do brody jest na plecy. Pod piety podk3adam talerze 5kg i pochylam, się do przodu. Tak wiec trenuje plecy. Sztanga idzie nie rownolegle z cia3em a do ciała .
    Jak zwykle dziwnie. 😆
    Narazie

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest