Trening na rzeźbę mala modyfikacja tematu :)

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 5 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1656

    Hades
    Keymaster

    Witam!
    Mam proobe do starych wyjadaczy aby pomogli mi u3o?ya intensywny trening na rzeYbe.
    Awicze już troszke ale teraz chce przejoa już na normalny trning. Wybrałem trening na rzeYbe bo nie potrzebna mi masa.
    wiek 18
    waga 76kg
    wzrost 186cm
    ps.
    U?ywa3em search
    Pozdrawiam z gory dzieki!

    #80447

    Hades
    Keymaster

    rzezbe robisz odstawiajac piwo i rowerek/biegi rtano 45min i po treingu ze 30

    #80449

    Hades
    Keymaster

    Akurat na Ciebie tMQ stary wyjadaczu nie liczy3em nie chodzi mi o sama kondycje uciekania.Bieganiem wyrobie mięśnie nog. A resztaż
    To rowerek tez w odstawke? Dlaczego?
    Pozdrowki

    #80450

    Hades
    Keymaster

    nie w odstawke tylko wsiadasz na niego bniegi – kondycja, bierznia, rowerek, stepper, szybki marsz – spalanie sadelka

    #80456

    Hades
    Keymaster

    hmmm tMQ nie zrozumiales mnie 🙄 Chodzi mi o uksztaltowanie mięśni! Ja nie mam juz co spalac Teraz chce to wszystko uksztaltowac. Zeby Pojawil się ladny biceps , żeberka na brzuszku i klatka. Czyli trening na RZE?BE!!!!

    #80457

    Hades
    Keymaster

    nie na rzezbe tylko nrmalny na budowe mięśni poszukaj po forum planow i wybierz sobie którys

    #80492

    Hades
    Keymaster

    Zeby nie zakladac nowego wontku, Proszę tu o pomoc w ulozeniu planu trningowego.Jak nie na rzeYbe to na mase. To chyba jest najlepszy trening przy moich wymiarach tzn wadze 76kg i 185 cm wzrostu
    Pozdrawiam
    Ok
    Pogrzebalem,poczytalem i cos takiego sklecilem:
    Poniedziałek:
    Klatka piersiowa:
    – p3aska
    – skos w gore
    – w1skie
    – rozpietki

    Triceps:
    – stojąc, 3aman1 za plecy
    – stojąc, na wyciągu

    Barki:
    – stojąc w rozkroku, wznoszenie ramion ze sztangielkami bokiem w gore (do linii barkow)
    – leżąc przodem na ławce poziomej, wznoszenie ramion ze sztangielkami bokiem w gore (ramiona lekko ugiete w 3okciach)

    Oroda:
    Grzbiet:
    – siedząc, na wyciągu do klatki – atlas
    – siedząc, na wyciągu do karku – atlas
    – siedząc, ociąganie oburacz uchwytu dolnego wyciągu do brzucha

    Biceps:
    – stojąc, 3w1 3aman1
    – stojąc, przemienne uginanie ramion ze sztangielkami

    Sobota:
    Barki:
    – siedząc, wyciskanie sztangi przodem w gore
    – siedząc, wyciskanie sztangi za karku w gore

    Nogi:
    – wyprost nog na maszynie
    – ruch stopami na wyciągu(do wyprostu nog)
    – stojąc, podnoszenie się na stopach z cieżarem.
    Klata:
    – p3aska
    – skos w gore
    – w1skie
    – rozpietki

    Wtorek,czwartek,sobota aerobik…. Co o tmy myslicie?

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest