TRENING NA SCHUDZNIECIE – OCENA PLANU

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #7844

    Hades
    Keymaster

    Niestety w ostatnim czasie nagromadzilo mi się na cielsku troche tluszczu ( glownie brzuch ) wiec postanowilem się za siebie zabrac.
    Lecz wiedzialem ze poprostu usiasc i zaczac swiczyc cokolwiek mija się z celem.
    Wiec przesiedzialem 3 dni szperajac po przeroznych forach, a efektem tego szukania jest taki plan ćwiczeń : (jest to plan dla osoby totalnie poczatkujacej)

    1- tydzien – aeroby (bieganie) po 30 minut na poziomie 60% Mhr 3 razy w tygodniu
    – ćwiczenie na wzmoznienie mięśni brzucha ( te polecone przez gorzkiego ), tez 3 razy w tygodniu

    2 – tydzien – tak samo jak 1 tylko czas aewrobow wydluzam do 40 minut

    3 – tydzien
    – znowu to samo tylko aeroby wydluzam do 50 minut.

    4 – tydzien i wyzej – przechodze na HITT dla poczatkujacych: 30 sekund 90-100 mhr, potem 3 minuty 60% mhr. I tak do 13 – 15 zrywow. ( 4 razy w tygodniu )
    – na brzuch 6 – weidera

    Dalej zwieksznie intensywnosci HITT-a ( ale w granicach rozsadku )

    To wszystko przy obecnsci L-karnityny i odpowiedzniej diety

    Mam prosbe, ocencie ten mój plan i napiszcie mi co w nim zmienic lub co wogule wywalic.
    Pomozecie tyt nie tylko mi ale takze wszystkim osobom ktore szukaja na tym forum jakiegos planu pomagajacym w zgubienu zbednych kg.

    Z gory dzieki za pomoc

    #72859

    Hades
    Keymaster

    co do tych mięśni brzucha, to pamietaj, zeby koncowa serie robic do upadku mięśnia. oprocz tych uginan nog o których Ci mowilem, dobre są tez nozyce w poziomie, tez do upadku. plus ja osobiscie polecalbym troche ostrzej wziac się za te aeroby. z tego co pamiętam, to organizm najlepiej spala tluszcz dopiero po okolo 40 minutach nieprzerwanego wysilku. i najwazniejsze, to wytrzymalosc psychiczna. jak przezyjesz pierwszy tydzien – potem będzie duzo latwiej. chudniecie to ciezka rzecz, wiem bo pomagalem schudnac ojcu, ale on wymiekal

    #72812

    Hades
    Keymaster

    Wielkie dzieki za pomoc.
    Od dzisiaj biore się do roboty 😀
    Zobaczymy jak to wyjdzie.
    Ale nie dam się albo tluszcz albo ja 👿

    #72811

    Hades
    Keymaster

    dla tych ktorzy nie wiedza jaki ćwiczenia polecił gorzki wczesniej pozwole go sobie zacytowac: 😀

    brzuszki z nogami ugietymi w kolanach w gorze, unoszenie nog wyprostowanych lezac na plecach. szczegolnie to drugie jest mordercze – pamietaj tlyko, zeby nie machac nogami od ziemii do pionu. najefektywniejszy zakres ćwiczenia to jest tak od 10 cm nad ziemia, do maks 30-40 cm. zobacz, ze wtedy masz caly czas napiete mięśnie brzucha.

    #72810

    Hades
    Keymaster

    aaaa i jak bys mogl mi jeszcz ewytlumaczyc to zdanie
    co do tych mięśni brzucha, to pamietaj, zeby koncowa serie robic do upadku mięśnia.

    bo nie wiem za bardzo o co chodzi 😀

    NIE PISZ POSTOW JEDEN POD DRUGIM EDYTUJ JE – ConanBarbarian

    #72791

    Hades
    Keymaster

    do upadku mięśnia, czyli do momentu kiedy nie bedziesz w stanie zrobic ani jednego powtorzenia wiecej.

    #72788

    Hades
    Keymaster

    Ja polecam zakup Karnityny albo najlepiej Thermal Pro albo Thermal Fat Burnera. Karnityne 2 tabsy na pusty zoladek 30-40 min przed aerobami albo przed brzuchami. Co do dawkowania Thermali Marijo napewno pomoze .

    #72782

    Hades
    Keymaster

    Ja się zdecydowalem na L-karnityne ( nie wiem czemu ale mam do niej jakies wieksze zaufanie, taka glupić ludzka psychika 😀 )

    A jesli chodzi o ten upadek mięśnia, to rozumiem NIE mam robic w ten sposob brzuszkow z ugientymi nogami??

    I czy kazda ostatnia serie kazdego ćwiczenia mam robic do Upadku mięśnia; czy tylko ostatnia serie ostatniego ćwiczenia ( troche zagmatwane to pytanie)

    #72780

    Hades
    Keymaster

    I czy kazda ostatnia serie kazdego ćwiczenia mam robic do Upadku mięśnia; czy tylko ostatnia serie ostatniego ćwiczenia ( troche zagmatwane to pytanie)  

    jak nie robiles wczesniej zadnych ćwiczeń na brzuch , to nie polecal bym ci robienia do upadku bo się nie ruszysz nastepnego dnia , cwicz normalnie nie uzywaj technik dla zaawansowanych narazie . Powodzenia

    #72772

    Hades
    Keymaster

    jezeli chodzi o mięśnie brzucha – to wątpię, zeby się nie mogl po tym ruszac. no ale moze faktycznie, przez pierwszy okres czasu ( np tydzien) nie rob do upadku, mimo ze jest to najefektywniejszy rodzaj ćwiczeń brzucha

    #72770

    Hades
    Keymaster

    Nie chodzi mi tutej o poruszanie się wogule chodzenie do sklepu itp. tylko o ruszenie mięśni brzucha , wiem ze mięśnie brzucha jest trudno pobudzic do rosniecia podobnie jak lydki i przedramie , ale na poczatku nie ma co przesadzac niech robi normalnie bez zadnych technik .

    #72758

    Hades
    Keymaster

    Czyli tak jak planowalem, pierwsze 2 tygodnie przeznaczam na rozruszanie mięśni.

    #72750

    Hades
    Keymaster

    No to się zaczelo 😀
    I – wszy dzien za mna – nie bylo tak zle
    Aeroby przedluzylem do 50 minut i co trening mam zamiar przedluzac je o kolejne 5 minut.
    Z brzuchem tez jakos daje rade

    ❗ ❗ Dzieki wszystkim za pomoc, a szczegolnie gorzkiemu ❗ ❗

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest