Trening przed zawodami :) wyciskanie

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 6 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6271

    Hades
    Keymaster

    Witam wszystkich mam do was pytanko, a wiec tak: Powiedzcie mi czy dobry jest taki trening na siłe (chodzi mi tu o wyciskanie na ławce poziomej):

    np ja wyciskam 100 kg a wiec ćwicze tak
    7 seri:
    1)65 kg – 5 powtórzeń
    2)70 kg – 5 powt.
    3)75 kg – 5 powt.
    4)80 kg – 5 powt.
    5)85 kg – 3 powt.
    6)90 kg – 3 powt.
    7)95 kg – 1powt.

    i taki cykl robie dwa razy czyli 14 seri (w jeden dzien) i tak dwa razy w tygodniu

    dodam jeszcze że tak doradzi3 mi trener

    #88719

    Hades
    Keymaster

    (link nieaktualny)

    #88721

    Hades
    Keymaster

    jeżeli trener tak Ci doradzi3 no to chyba wie co robi, w koncu on Cie zna lepiej 😀

    #88726

    Hades
    Keymaster

    moim zdaniem najlepiej każda serie robic na maxa ruchow – przynajmniej ja tak robie
    bo np.: po 5 powtórzeń robisz ciężarami 65, 70, 75, 80kg, a wydaje mi się że tymi mniejszymi ciężarami byo był wstanie zrobic pare ruchow wiecej

    ale skoro to trener zrobil Ci taka rozpiske to ja jush się wiecej nie wypowiadam 🙂

    #88732

    Hades
    Keymaster

    jak robie progresje to tesh tak zebym po ostatnim powtorzeniu nie mogl zrobic nasteponego

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest