Trening szerokich pleców v

Ten temat zawiera 25 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 16 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #77988

    Hades
    Keymaster

    ciesze się że w Muscel piszą fajne artykuly 🙂

    Ale ja pisze jak to jest…

    Jeo3i skierowaa rzeczywiście ruch na miesien najszerszy trzeba by robia to ćwiczenie z głową w do3 – na pochylonej ławce

    #77989

    Hades
    Keymaster

    Tak zgadzam się ale te cwoczenie pobudza rozwoj mięśni klatki piersiowej-mięśnie piersiowe, mięśnie zebate przednie- oraz mięśnie GRZBIETU i obreczy konczyn gornych. Wiec juz wiesz dokladnie jaki dają wynik!!

    #78016

    Hades
    Keymaster

    pyzia to te na klatce wygladaja jak by wystawaly takie 3 zebra ale są duzo krutsze i obrosniete mięśniem :…….. a moze wiecej jak poprawic symetrie najszerszych grzbiuetu bo mam z tym troche problemu????

    #78028

    Hades
    Keymaster

    ja myśle ze pomogło by tu wiosłowanie jednorącz hantlem w opadzie tulowia ale sam nie jestem pewny….

    #78062

    Hades
    Keymaster

    no wydaje mi się ze conan ma racje gdybys ta slabiej rozwinieta strone meczyl dodatkowo podciaganiem sztangielki wzdluz tlowia to by się wyrownalo…. ale reki sobie uciac nie dam…

    #78064

    Hades
    Keymaster

    to zależy ale masz racje pysia!! jest takie prawdopodobienstwo, ale pytani etyczylo się jakie ćwiczenie moglo by to mienic i dlatego takie podalem. Nikt przeciz nie jest rowny jezeli ktos ma bardzo mal1 ro?nice w wymiarach to juz ma powod o zadowolenia….malo kto jest w 100% symetryczny

    #78626

    Hades
    Keymaster

    oj….. troszke zaduzo tego
    lepiej wybrac z tego 4 ćwiczenia i cwiczyc tak jak pisze
    a w nastepny trenning tak samo…. 😆

    #78628

    Hades
    Keymaster

    Olimp na symetrie -ociągania linki oburacz do klatki i przenoszenia sztangielek nad głową leżąc na plaskiej..

    #80171

    Hades
    Keymaster

    A jeśli zastąpić podciąganie do karku ociąganiem drazka do karku to na początek powinno być oki ?

    A co do tej ilości ćwiczen serii i powtórzeń to istne morderstwo. Myśle że nawet dla sredniozaawansowanych wystarczą 3 ćwiczenia po 4 serie i 8-10 powtórzeń. Mowie oczywiście o treningu na mase.

    U mnie wieksze efekty daje dok3adne wykonywanie ruchu z umiarkowan1 szybkooci1 i srednim cieżarem niż szybkie niekontrolowane ruchy z dużym cieżarem. 😆

    #80176

    Hades
    Keymaster

    U mnie wieksze efekty daje dok3adne wykonywanie ruchu z umiarkowan1 szybkooci1 i srednim cieżarem niż szybkie niekontrolowane ruchy z dużym cieżarem. no tak w koncu chodzi o porządne rozciągniecie najszerszych grzbietu… nie pe3en ruch nic nie da a z dużym obci1żeniem napewno pe3nego i poprawnego ruchu na serie się nie zrobi…

    #80562

    Hades
    Keymaster

    👿 cwicze juz trzy miechy.Na silownie chodze w poniedzialki,srody,piątek a reszte dni to przerwa.mój problen to jak chodze na silke w caly czas to sam ocwicze klata bark imotyle kaptury.mysle ze to dobrze przecierz jest regeneracja.dzien treningu dzien przerwy itd.

Wyświetla 16 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest