Trenning na mase

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 6 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8401

    Hades
    Keymaster

    WitamMam 18 lat,cwicze na silce okolo 2 lat i chcialbym ulozyc sobie jakis dobry plan na mase.Wzrostu mam 177cm waze okolo 72kg.mój obecny plan jest 5 dniowy i wyglada takoniedzialek:klatka: prosta lawka 4-5 serii po 8-12 razyskosna do gory 4-5 serii po 8-12 razyrozpietki sztangielkami na prostej lawcebarki:na atlasie 4 serie 8-12 razyna maszynie 4 serie 8 -12 razyboczne unoszenie sztangielek stojac 4 serie 8-12 razyboczne unoszenie sztangielek w pozycji z ugietymi kolanami 4 serie 8-12 razyCzasem triceps dwa ćwiczenia jak starczalo czasui na koniec brzuch po jednym ćwiczeniu na dolna i gorna czescWtoreklecy:Niewiem dokladnie jak to się nazywa iwec pisze po swojemuPrzyciaganie drazka za glowe siedzac 4 serie 8-12 razyDrugie ćwiczenie to siedzac przyciagam uchwyt do siebie na lince 4 serie 8-12 razyCzasem jak mialem chec to jeszcze na maszynie na srodkowa czesc plecow tez siedzac przyciaganie do siebieBicepsZe sztanga stojac 4 serie 8-12 razyModlitewnik 4 serie 8-12 razysztangielki siedzac 8-12 razyna lince od dolu 8-12 razyBrzuchDwa ćwiczenia na gorna i dolna czescSroda-WolnaCzwartek to samo co w PoniedzialekPiatek to samo co WtorekSobota,Niedziela WolneObciazenie ustawiam zazwyczaj tak zeby zrobic po 10 razy.Co sadzicie o tym planie? Jade na nim juz bardzo dlugo i chcialbym zmienic calkowicie plan.Proszę o wymyslenie jakiegos dobrego planu na mase który będzie dla mnie odpowiedni.

    #24733

    Hades
    Keymaster

    partia raz w tygodniu, cwicz max 4 razy w tygodniu, na barkach za duzo ćwiczeń tak samo jak na bicepsie, w plecach nie ma nic na prostonik

    #24722

    Hades
    Keymaster

    to co Molesta +++Raczej nie rob plecow z bicepsemDlaczego nie robisz tricepsa regularnie tylko jak ci się chce????? Rozpisz sobie nowy plan gdzie bedziesz cwiczyl jedna partie raz w tygodniu. I nogi tez doluz! masz juz jakis staz a taki kiepski plan…. Na klate zrob 4serie, 4 serie, 3 serie

    #24721

    Hades
    Keymaster

    co do barkow to sam czasem lubie dolozyc jakies jedno ćwiczenie np. arnoldki na koniec sesji zeby dobic

    #24720

    Hades
    Keymaster

    Ok Giera ale w sumie Ci na pewno nie wychodzi 16 SERII

    #24715

    Hades
    Keymaster

    no raczej nie chociaz czasem jak czuje, ze zle " weszlo " to targne się na 16serii nawet tylko, ze to raczej intuicyjnie a nie nagminnie

    #24709

    Hades
    Keymaster

    Jeden raz w tygodniu np.klata to nie za malo?Zawsze robilem w jeden dzien plecy pozniej biceps i z doswiadczenia wiem ze po plecach nie mialem juz tyle sily na biceps,wiec robilem najpierw bicpes pozniej plecy.Wymyslilem plan takioniedzialek:klata+tricepsWtorek:barki+tricepsSroda WolnaCzwartek:plecy+przedramionaPiatek:biceps+nogiSobota,Niedziela WolnaOcencie plan i się wypowiedzcie co o nim sadzice…

    #24708

    Hades
    Keymaster

    po pierwsze to nie jest plan tylko rozpisane partie:DKazda partia raz w tygodniu ( oprocz przedramion i brzucha), najpierw rob duza partie mięśni a pozniej mała, poniewaz duza partia potrzebuje do pelnego pobudzenia duzo energi którą dysponujemy na poczatku, natomiast mała juz tyle nie wymaga, wiec najpierw plecy a pozniej ew. bicepsy.

    #24707

    Hades
    Keymaster

    Czyli zamienie Czwartek z Piatkiem.A Poniedzialek i Wtorek moze byc triceps tak jak napisalem? czy za duzo będzie? Bo ta rozpiska troche zabardzo lajtowa cos bym jeszcze dodal ale niewiem co.

    #24706

    Hades
    Keymaster

    RAZ jedna partie mięśni, musisz zapamietac ze mięśnie rosna w czasie odpoczynku, regeneracji na diecie, a nie w czasie bardzo wyczerpojacych treningow, rob trening szybki krotki i bardzo intensywny, sesja nie powinna trwac wiecej niz 60minut to zobaczysz jak "urosniesz" oczwyscie z dieta. Wejdz sobie w podwieszone tam masz wszystkie systemy, rozne polaczenia itp

    #24701

    Hades
    Keymaster

    Znalazlem taka rozpiskeRozklad treningu nr 1. System; 2-1-2-2 Dzien 1; Klatka, triceps Dzien 2; Brzuch, barki Dzien 3; Odpoczynek Dzien 4; Grzbiet, biceps Dzien 5; Lydki, uda Dzien 6; Odpoczynek Dzien 7; OdpoczynekW sumie mi pasuje tylko jedno pytanie glupie.Co oznacza System i czy w drugi dzien robic najpierw brzuch pozniej barki a nie na odwrot?

    #24699

    Hades
    Keymaster

    brzuch na koniecsystem oznacza dni treningowe i odpoczynekmasz 2 1 2 22 dni treningu1 dzien odpoczynku2 dni treningu2 dni odpoczynkujest to tydzien treningowybic bym z tricem wymienil, lecz nie musisz

    #24696

    Hades
    Keymaster

    Zastosuje ta diete do tego,bo szczerze mowiac do tej pory nie mialem zadnej diety.Dieta dla 70-75ZapotrzebowanieB:2g na kg ciała 146T:1g na kg ciała 73W:6g na kg ciała 438I125g twarogu chudego150g razowcaBanan10g oliwy z oliwekB:34 T:13 W:101II150g razowca4 plasterkow szyki z indyka30g margarynyBananB:20 T:19 W:97III100g ryżu bialego100g kurczaka10g oliwy z oliwekSalatka wg uznaniaB:29 T:14 W:77IV100g ryżu bialego100g filetu z mintaja10g oliwy z oliwekSalatka wg uznaniaB:24 T:12 W:77TreningPo sesji 3 bananyB:3 T:1 W:90V 130g tunczyka z puszkiB:35 T:12_____________B:146 T:71 W:442

    #24691

    Hades
    Keymaster

    powodzenia

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest