Ulozycie Diete ??

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 4 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5793

    Hades
    Keymaster

    WitamBardzo bym prosil o ulozenie mi jakiejs diety, poniewaz sam wiele razy się do tego zabieralem ale nic z tego nie wyszlo. Chcialbym schudnac. mój wzrost to 170cm a waga 88kg /:-(0 🙁 / /:-(0 🙁 / !Najgorszy problem to szkola Jestem w niej od 8.00 do 15.30. W domu sniadania nie jjem /:-(0 🙁 / Wiec jak poradzicie cos???

    #34726

    Hades
    Keymaster

    sniadanie musisz jesc w szkole mus mus mus, sprobuj sam policz sobie ilość wegli białko tluszczu, wegle musisz troche zmniejszyc bo chcesz zjechac, rano zacznij od wiekszej ilośći wegli i z czasem zjedzaj coraz mniej aby na wieczor juz wyeliminowac prawie do 0, minum 5 posilokow dzienniebiałka 2g na kgwegle od 4-6(zrob 4) na kgtluszcz 1g na kg posilki o stalych porach

    #34713

    Hades
    Keymaster

    sniadanie zwykle jem o 8.50 na przerwie 5 posilkow powiadasz?? w szkole jem zwykle ta kanapke o 8.50 i potem kolo 13-14. wracam do domu i jem obiad kolo 16 a potem kolacja o 19-20. A co jesc na obiad i kolacje???wiem ze mozna ryz, makaron, ziemniaki, tunczyka no owoce, warzywaNie wiem zbytnio o co chodzi z tym wyliczenie ?? /:-(0 🙁 /

    #34711

    Hades
    Keymaster

    na obiad: makaron ryz kasze, MIESO, jakies warzywka czy sorkowkana kolacje jako ostatni posilek jak chcesz schudnac to twarozek, ja jeszcze do tego dopierniczam kromke razowego chcleba cebule i rzodkiewke jak mam w domu88x2 tyle potrzebujesz białka88x4 tyle wegli88x1 tyle tluszczu1g wegli 4 kalori1g tluszczu 91g białka 4zakladajac ze chcesz przybrac masy i tracic tluszcz potrzebujesz 2500kcal lecz liczac to wychodzi troche inaczej ze potrzebujesz 300g wegli 180 białka 90 tluszczu wiec300x4 1200180×4 72090×9 8102730kcal tyle potrzebujesz w przyblizeniu nie jestes kulturysta wiec nie musisz miec rygorystyczniej diety

    #34710

    Hades
    Keymaster

    jakie mieso?? twarozek moze byc taki farmerski w kubeczku??? dzieki za te wyliczenie

    #34709

    Hades
    Keymaster

    miesno to najlepiej piers z kurczaka ale jak dla ciebie to kazde moze byc to co akutualnie masz na obiad tylko wiecej, miesno to podstawa diety, twarozek lepiej kupic paczke bialego sera i rozrobic będzie raczej taniej i smaczniej

    #34694

    Hades
    Keymaster

    A kanapki do szkoly z czym??? co jeszcze brac do szkoly ??

    #34692

    Hades
    Keymaster

    ja biore 0,5l mleka kanapki to z serem to z szynka zależy z czym dostane czasem jeszcze jakis serek albo jogurcik wezmne

    #34632

    Hades
    Keymaster

    no dobra. zobaczymy co z tego wyjdzie

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest