WIELKIE RAMIONA ( 3 razy w tygodniu ) ????

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 17 lat, 9 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1524

    Hades
    Keymaster

    chciałbym zwiekszyc swoje ramiona ……..
    w nied3ugim czasie ……
    macie jakies pomysły…????

    #78748

    Hades
    Keymaster

    stary !! w poscie ocencie mój plan rozpisales swoj trening (7 dni w tygodniu….) po co jeszcze se dokladasz nastepny dzien ramiona ???

    #78760

    Hades
    Keymaster

    BO 2 RAZY W TYGODNIU NIC MI NIEDAJE…

    #78764

    Hades
    Keymaster

    rob bardziej technicznie ćwiczenia, stylem piramidkowym, dokladaj sobie cieżary ale nie za cie?kie zebys nie mogl wykonaa serii. sprobuj bicepsa na modlitewniku – efekty powinny być.

    #78767

    Hades
    Keymaster

    Ale to nie znaczy ze cwiczysz 2 razy w tygodniu.Wiecej nie warto !! i tak to jest juz duzo !! 2 razy w tygu to jest ok. Jak tak chcesz!
    Zgadzam się z przedmowca!! Rob bardziej techniczne i dokladaj sobie ciezary lub zmien ćwiczenia ktore wykonujesz ! obecnie !!

    #78770

    Hades
    Keymaster

    A JAK MYOLICIE AWICZYC CALE RAMIONA CZY JE DZIELIC NA BICEPS TICEPS I PRZEDRAMIE…????

    BO OBECNIE AWICZE BICEPS RAZEM Z PRZEDRAMIENIEM 3 RAZY W TYGODNIU
    I 2 RAZY TRICEPS

    TICEPS RAZEM Z KLATKY A BICEPS Z PLECAMI…..

    #78772

    Hades
    Keymaster

    podziel… nie rob bicepsa i tricepsa w jeden dzien !! najlepiej trenuj biceps z plecami, a triceps z klatk1…. oczywiscie moze byc odwrotnie, jak kto woli. Na tricepsa masz dobre wyciskanie francuskie 😆

    #78795

    Hades
    Keymaster

    Jest zasada którą mowi ze jesli robie się biceps z tricepsem do bicho będzie lepiej roslo..ale nie zawsze, co do treningu ramion nie polecam robic 3 razy wystarczy 2 i to max… na triceps 3-4 ćwiczenia a na bic 2-3 jesli robisz je razem jesli nie tojak ktos wyzje powiedzial bic z grzbietem a tric z klata będzie dobrze…ale jak się uprzesz tak bedziesz cwiczyl!!!!!!!

    #78865

    Hades
    Keymaster

    FAZA PIERWSZA (TRZY TYGODNIE)

    Tricepsy – Francuskie wyciskanie leżąc 2 serie (+ 2 rozgrzewkowe) 20 powtórzeń

    Bicepsy – Zginanie przedramion ze sztangą 1 seria (+ 1 rozgrzewkowa 12, 10, 8 powtórzeń

    Tricepsy – Prostowanie przedramion do do3u na wyciągu – 3 serie 12, 10, 8 powtórzeń

    Bicepsy – Zginanie przedramienia z 3okciem opartym o udo – 3 serie 12, 8, 6 powtórzeń

    Tricepsy – Francuskie wyciskanie stojąc 3 serie 12, 10, 8

    Biceps – M3otkowe zginanie przedramienia 3 serie 12, 10, 8

    FAZA DRUGA (TRZY TYGODNIE)

    Tricepsy – Wyciskanie leżąc w wąskim uchwycie 2 serie rozgrzewkowe + 3x 10, 8, 6 powtórzeń
    Bicepsy – Przemienne zginanie przedramion na skośnej ławce 3 serie 8, 6, 6 powtórzeń

    Tricepsy – Prostowanie przedramion na wyciągu 3 serie 10, 8, 6 powtórzeń

    Bicepsy – Zginanie przedramion na modlitewniku 3 serie 8, 6, 6 powtórzeń

    Tricepsy – Francuskie wyciskanie sztangielki oburacz 3 serie 10, 8, 6 powtórzeń

    Biceps – Zginanie przedramion ze sztangą (nachwyt) 3 serie 8, 6, 6 powtórzeń

    ja moze takie cos zaproponuje

    #78908

    Hades
    Keymaster

    bardzo interesujacy trening, szkoda ze nie podano w jakie dni, widac ze jest to osbna sessja na ramiona wiec ciekawe jak uklada się trening na pozostale czesci ciała….do takiego treningu trzeba dobrze dobrac ćwiczenia na pozostale czesci, gdyz przy zlym planie mozna przemeczyc organizm……….ale ten wyzej jest jak dla mnie GOOD…

    #78940

    Hades
    Keymaster

    to jest trening na jeden raz w tygodniu bo miom zdaniem żeby ładnie zbudowaa 3apke to wystarczy gdy raz w tygodniu trenujesz ją

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest