Witam, jestem nowy na tym forum i mam kilka pytań ;)

Ten temat zawiera 36 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1396

    Hades
    Keymaster

    Cześć …mam kilka pytan odnośnie trenowania, trenuje już około miesieca systematycznie (tzn. trenuje od września ale miałem przerwy także ćwicze caly czas od stycznia bez przerw )
    No wiec tak …mam do was pytanie …może na początek …CZy jeśli ćwicze to powinienem ćwiczyć caly czas metodą treningu piramidalnego ?
    Czyli zaczynaa trenowac pierwszą 1 serie cieżarem np 60% moich mozliwości i 12 powtórzeń i konczyc 5 serie ( bo tyle ich robie )na maksymalnym ciezarze po np 6 powtórzeń …?
    Czy lepiej będzie jeśli od pierwszej do ostatniej serii bede podnosi3 12x po 8 kg ( na biceps – bo tyle podnosze )…?
    I jeszcze jedno …po co właściwie jest ta metoda treningu piramidalnego …lepiej się mase wyrabia … a może siłe ?
    I jeszcze jedno …trenuje w poniedziałek klate i biceps no i tak …jesli zau?my mam po 4 ćwiczenia w serii na biceps i na klate …to najpierw powinienem zrobia wszystkie pod rząd na klate a potem na biceps …? Czy raczej raz to raz to …( bo miom skromnym zdanie powinienem robia np. najpierw klate a potem biceps , potem znowu ćwiczenia na klate i na biceps ponieważ kiedy bym robil jakieś ćwiczonko na biceps to by klata i triceps odpoczywała siobie prawda …?)…i podam mój trening jaki robie na klate ( a jaki właściwie mam zamiar wprowadzia zaleznie od waszej odpowiedzi ) ) –aha trenuje w domu i jestem na etapie kupna sztangi…

    w poniedziałek :

    Klata:
    1. Wyciksanie na klate na ławeczce poziomej — pierwsza seria – 12x, druga 10x , trzecia 10x , czwarta 8x i pi1ta 6x
    2. Rozpietki 12x ( nie zmieniając cieżaru)
    3. Wyciskanie hantli na ławce poziomej — 12 10 10 8 6
    4. –może doradzicie co by się jeszcze przydało bo mi pomysłow brakuje –dodam jeszcze że mam tylko ławeczke poziom1–chyba że wystarczą trzy ćwiczenia )
    Biceps:
    1. Uginanie naprzemianstronne –12 10 10 8 6
    2. Uginanie ‚młotkowe’ 12 10 10 8 6
    3. Uguinanie na ‚modlitewniku’ 12 10 10 8 6

    Co o tym myslicie …? Dodam jeszcze że caly czas pracuje nad dobrym i efektownym planem i chciałbym aby on skutkował i mam adziej że mi w tym pomożecie Aha moim priorytetem jest zbudowanie ładnej sylwetki –ładna klata , ładna 3apa ( wmiare duża ) brzuszek …barki itd

    Powiedz mi czy taki trening może być ? I powiedz co o nim myslisz …ale chciałbym trenować klate dwa razy w tygodniu w poniedziałek i czwartek …wiec może poniedziałkowe ćwiczenia powtarzalbym w czwartek …? Chyba tak zrobie i czekam na wasze sugestie )

    No to chyba wszystko o co chiałem zapytac )) Z gory Wieeelkie dzieki za odpowiedzi I nareczka !

    #77094

    Hades
    Keymaster

    co do klaty to przydaloby się robic cos na skosie aby dobrze rozwinac
    gorna partie, na klate mozesz robic przenosy a co do piramidy to ja
    na poczatku poradzilbym ci to ja robilem tak ze na kazdym treningu
    robilem jedno ćwiczenie na kazda partie mięśniowa, byly to ćwiczenia
    w których bralem najwiekszy ciezar a wiec na klate wyciskanie na
    plaskiej a nie rozpietki, a tak przy okazji to gdzie podziales pozostale partie swego ciała

    #77101

    Hades
    Keymaster

    a cwiczysz nogi,plecy,bary,łydki czy tylko klate i łapy???? na początek polecam robienie przynajmniej przez 2 miesiące treningu w którym bedziesz robil na kazda partie ciała 1 ćwiczenie na dosc duzych ciezarach, to spowoduje ze wprowadzisz organizm w tok ćwiczeń…<dopiero zaczynasz i dlatego to powinienes robia> na razie daj sobie spokoj z piramidą!!!! to nie dla ciebie moze pozniej na razie terzba troche pocwiczyc i przyzwyczaic cialo a potem bedziesz kombinowal…..

    #77103

    Hades
    Keymaster

    no no Memphis, chyba za wczeonie na taki podział treningu, pierwsze dwa miesiące ćwiczyłem wszystko na jednym treningu 3 razy w tygodniu i tylko po jednym ćwiczeniu na daną grupe mięśniową tak ja SiN wszystko po to aby organizm się przyzwyczaił do cieżarow, pamietaj aby jako poczatkowy zwracać uwage na technike i nie przesadzać poki co z ciężarami, spokojnie na wszystko przyjdzie czas.

    #77111

    Hades
    Keymaster

    Zgadzam się, ja przez 3 miesiące 3 razy w tygodniu ćwiczyłem praktycznie wszystko bez rozpiski – to się nazywa ogolnorozwojowka. Po około 2-3 miesiącach można konstruowaa sobie konkretny plan treningowy i zaopatrzya się w konkretniejsze suple a nie tylko białko i glutamine.

    #77144

    grafik
    Uczestnik

    hmm ja na twoim miesciu zapodal bym

    podzialek

    kaltka pie…
    triceps
    przedramie ….

    wtedy bica tak nie meczysz …

    #77162

    Hades
    Keymaster

    Podam Ci przykladowy trening ogolnorozwojowy a chlopaki go przerobia albo powiedza co jest nie tak!!!
    Poniedzialek:
    -wyciskanie sztangi na plaskiej 3×68
    -barki wyciskanie sztangielek
    -triceps wyciskanie w waskim uchwycie
    -plecy podciaganie na drozku
    -lydki wspiecia na palce
    -uda wyciskanie na maszynie
    -brzuch spiecia

    sroda
    -klatka-wyciskanie na skosnej w gore
    -barki wznosy boczne w opadzie tlwia
    -triceps- wyciskanie francuskie
    -biceps- uginanie ze sztangielkami
    -plecy- przyciaganie sztangi do klatki w opadzie tlowia
    -lydki- wspiecia na palce
    -ud wyprosty
    -brzuch podciaganie nog do klatki w lezeniu

    Piatek
    -wyciskanie glowa w dol
    -barki- podciaganie sztangi do szyi
    -triceps- zciaganie wyciagu w kleczeniu
    -biceps modlitewnik
    -plecy podciaganie na drazku
    -lydki wspiecia na palce
    -uda przysiady

    No to na tyle stosuj srednie ciezary taki ktore pomoga ci dokladnie wykonywac kazdy ruch!!! Ostatnio poleciłem duże ale znam konana i cwiczylismy tak troche a on juz sporawe krazki bierze i w srode po poniedzialku nie mial bro ni wiec nie bierz max obciazeni ucz się techniki

    #77180

    Hades
    Keymaster

    Wielkie dzieki chłopaki za odpowiedzi ) Tylko mam taką sprawe że ja nie jestem tak do konca zielony w trenowaniu P …bo zacząłem ćwiczyć tak mniej wiecej od września …tylko miałem od tego czasu przerwy, jedna trwała nawet miesiąc …wiec ciągle co drugi dzien trenuje od stycznia czyli lekko ponad miesiąc …i myśle że ogolnorozwojowke mam już za sobą – bo własnie robilem jeden trenineg 3 dni w tygodniu )
    I teraz mam w zwi1zku z tym takie pytanie (aha dzieki kolego za ten plan – napewno mi pomoże ) No bo tak …jesli chodzi o plan który podałem na poczatku to miałby byc plan na poniedziałek i czwartek – jak już wspomnia3em – mam nadzieje że cykl regeneracyjny klaty będzie odpowiedni Wiec klate i biceps robilbym w te dni ….natomiast pozostałe ćwiczenia – bary, brzuzek, kaptur …bede robil własnie w reszte dni …tylko mam teraz w zwi1zku z tym takie pytanie, mianowice chodzi mi o trenowanie w jednym dniu klaty i bicepsa …zau?my własnie że w tym dniu mam 3 ćwiczenia na klate i 3 na biceps …najpierw mam ukonczya wszystkie trzy pod rząd na klate a dopiero potem biceps …czy mogę robia raz klate raz biceps bo juz nie wiem ( swoją droga właśnie myśle że powinienem robic raz to raz to bo kiedy bede robil bicka to mi klata odpocznie i triceps )
    Co o tym sądzicie ? Aha jesli chodzi o ‚piramidke’ to mogę ją już stosowac ? I czy jeśli bym ją właśnie robil (taki trening jaki podałem) to będzie lepiej niż robilbym sta31 liczbe powtórzeń przez wszystkie piea serii ? Bo co tak właściwie daje piramida …lepiej mase się wyrabia ?
    Aha i najważniejsze …czy kiedy bede stosowaa piramide nie musze się baa o rozstepy ( bo boje się ich jak ognia, bo potem nie można tego w ?aden sposob zlikwidowaa )
    Wiec co o tym wszystkim sądzicie ? Bardzo was Proszę chłopaki o odpowiedzi na moje pytania i z gory za nie WILEKIE THX ))
    Nareczka !

    #77205

    Hades
    Keymaster

    Klata w pn i czwartek za maly odstep czasu wedlug mnie a naprzemienne robienie klaty i bicha po jednym ćwiczeniu nie jest dobre musisz odpoczywac chociaz 40-50 sekund spaceruj rob cos ale nie tak jak chciales na przemian!!1 Zameczyl bys się chlopie i z silami bys nie wyrobil!!!! Przerwa to odpoczynek picie wody i jakis ruch!!! Ja odradzam takie cos ale rob jak chcesz

    #77206

    Hades
    Keymaster

    poczekaj poczekaj …dlaczego uważasz że za ma3y odstep czasu ? Skoro są goocie ktorzy robie to w poniedziałek i w piatek …a przecież to to samo ( a wy mowiecie że tak może być … ?)
    a jeśli chodzi o to że naprzemian to uważasz że bym się zabardzo zmeczy3 …? No wiesz …ja tak robie praktycznie od poczatku …no ale skoro tak uwazasz …to jak mam cwiczyc jesli w poniedziałek robie klate i biceps …? No to tyle i z gory dzieki za odpowiedzi ) Ps …odpowiedzcie mi na reszte pytan ktore zadałem w porzednim poocie )) Narka !

    #77214

    Hades
    Keymaster

    heheh Ja chodze na pake 1 miesiąc podobnie jak ty, cwicze piramidą czyli dokładam cieżar, poniedzialek, sroda, piątek robie np. najpierw klate potem triceps odstepy miedzy cwiczeniami klatki lub trica nie wiecej niz 1-2 minuty, po miesiacu wspaniale efekty mieze 175 i waze 56 kg jestem zadowolony
    acha i jezeli chcesz trening mój to napisz to ci dam nie bede tutaj zajmowa3 duzo miejsca bo juz pisałem od 8 dni oprocz tego treningu na mase miałem tez diete i przytyłem w 8 dni 4 kg !!

    #77218

    Hades
    Keymaster

    lola_nb: ja chcialbym się przyjrzec temu treningowi, skoro masz za mocne efekty po miesiacu czasu jeszcze przy wadze 56kg to musi byc rewelacyjny plan treningowy i diete tez bym poprosil osobiscie nigdy nie udalo mi się przytyc 4kg w ciagu 8 dni,moze to wina szybkiej przemiany materi.

    #77219

    Hades
    Keymaster

    A wiec mogę robia piramidke i robia raz klate raz biceps …czy najpierw trzy ćwiczenia na klate pod rząd a potem trzy na biceps pod rząd ( bo mam zamiar robia w poniedziałek i czwartek klate i biceps –a z tego wzgledu pon i czw. a nie pon i pi1 bo w pietek nie mam czasu …? Ponowie odpowiedzcie mi na to z gory thx )

    #77222

    Hades
    Keymaster

    napisałem ci we wczesniejszym poscie !! klata klata klata, biceps biceps biceps moze tak łatwiej, rozumiesz już ?? tylko nie nadwyre? sobie na początek mięśnia !!

    #77229

    Hades
    Keymaster

    rob w czwarteki w poniedzialek…. ale tak jak napisal lola ramie 3 i klata 3 a nie na przemian!!!! 4 kilo w 8 dni napisz ten trening tu i podaj diete i jakie suple albo cos innego…

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest