Witam … Plan treningowy do sprawdzenia

Ten temat zawiera 17 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 11 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #9503

    Hades
    Keymaster

    Klata

    Wyciskanie na lawce prostej  4 serie 10,8,6,6
    Wyciskanie na lawce poziomej  3 serie 10,8,6
    Rozpietki  3 serie 10,8,6

    mięśnie naramienne (bary)

    Wyciskanie sztangi zza glowy 4 serie 11,11,10,9
    Rozpietki bokiem 3 serie 11,10,9
    Rozpietki bokiem w opadzie tulowia 3 serie 11,10,92

    Plecy

    Podciaganie (wioslowanie) w lezeniu na laweczce poziomej 4 serie 10,10,10,10
    Podciaganie sztangielki w opadzie(wioslowanie) 4 serie 11,11,10,10 (na kazda reke)
    Szruksy 4 serie 12,11,11,10

    Biceps

    Uginanie ramion ze sztanga stojac podchwytem 4 serie 10,8,6,6
    Uginanie ramienia ze sztangielka w siadzie-w podporze o kolano 3 serie 6-10 3 razy

    Triceps

    Wyciskanie na lawce plaskiej waskim uchwytem 3x 10,10,10
    Prostownie ramienia ze sztangielka w opadzie tulowia   
      3 serie 10,8,8 lub Wyciskanie francuskie jednoracz sztangielka stojac (lub siedzac) 4 serie 10,10,8,8
    Pompki w podporze tylem 3 x maxDo tego dochodza jeszcze aeroby 2 razy w tygodniu i ABS conajmniej 3 razy w tygodniu.Trening robie 3 razy w tygodniu poniedzialek, sroda, piątek.

    Trening 1 i 2 przeplatam Raz mi wychodzi 2 raz w tygodniu trening klaty i barow raz 2 raz w tygodniu plecow bica i trica. Nie wiem czy to jest dobre rozwiazanie. Chce osiagnac poprawe sily. mój staz to 4 miesiace z przerwami. Proszę o porady

    #10864

    Hades
    Keymaster

    aba bab to są fbw trening dzielony na 3 dni minimum, dozuc mc, w barkach na przedni akton, na bicepsie zadnego oczka,jeszcze raz

    #10860

    ttt
    Uczestnik

    jakie ćwiczenie proponuesz na przednie aktony barkow?:D dlaczego oczka ma nie byc ? po tym mam fajna pompe

    #10858

    Hades
    Keymaster

    zwroc uwage na faze negatywna to bedziesz miec pompedajwyciskanie za karku 4xwznosy w opadzie 3xwznosy przodem3x

    #10846

    ttt
    Uczestnik

    faza negatywna to czyli wolne opuszczacie ciezaru jakies 4 sek w sumie to zależy tak ? i lepiej na bica cwiczyc wiekszym obciazeniem i robic 3×5 czy mniejszym i robic 3×12

    #10843

    Hades
    Keymaster

    juz nie przesadzaj ze 4sek, szybki ruch w gore i plynne wolniejsze spuszczanie pod kontrola mięśni, zrobugianianie ze sztanga 12 10 8 6mlotki 3x10o kolano 3x10jak masz modlitewnik mozez go tez wprowadzic w zycieskoryguj ten plan i wklej go

    #10841

    ttt
    Uczestnik

    1 treningKlata 8-10 serii? Wyciskanie na lawce prostej  4 serie 10,8,6,6 ? Wyciskanie na lawce poziomej glowa do gory  3 serie 10,8,6 ? Rozpietki na skosnej glowa do gory 3 serie 10,8,6mięśnie naramienne (bary) 6-8 serii? Wyciskanie sztangi zza glowy 4 serie 11,11,10,9? Wznosy w opadzie 3×10? Rozpietki przodem 3 serie 11,10,92 treningPlecy 8-10 serii? Podciaganie na drazku 4x max ? Podciaganie (wioslowanie) w lezeniu na laweczce poziomej 4 serie 10,10,10,10? Podciaganie sztangielki w opadzie(wioslowanie) 4 serie 11,11,10,10 (na kazda reke)? MC 3 serie x10Biceps 6-8 serii? Uginanie ramion ze sztanga stojac podchwytem 4 serie .10,10,8,6,? Chwyt mlotkowy 3×10? Uginanie ramienia ze sztangielka w siadzie-w podporze o kolano 3 serie 10Triceps 6-8 serii? Wyciskanie na lawce plaskiej waskim uchwytem 3x 10,10,10? Prostownie ramienia ze sztangielka w opadzie tulowia      3 serie 10,8,8 lub Wyciskanie francuskie jednoracz sztangielka stojac (lub siedzac) 4 serie 10,10,8,8? Pompki w podporze tylem 3 x maxstosuje faze negatywna ale chyba za duzy ciezar stosuje i za bardzo się nie skupićm na niej … zmniejsze ciezar i skupie się na prawidlowym wykonaniu. I mysle jeszcze zeby robic ten trening 4 razy w tygodniu poniedzialek sroda piątek niedziela i znowu poniedzialek … moze tak byc? to wtedy będzie duza partia cwicziona po dużej partii mięśniowej dzien po dni. Moze tak byc ?

    #10835

    Hades
    Keymaster

    caly trenim ma byc rozpisany na 3 lub 4 dni, jak nie cwiczysz nog to na 3, a Ty masz 2 dni treningowe

    #10831

    ttt
    Uczestnik

    ja go robie tak, podaje przyklad : poniedzialek 1 trening sroda 2 trening piątek znowu 1 trening poniedzialek 2 trening sroda 1 trening… i tak w kolko …

    #10828

    Hades
    Keymaster

    Chcesz porady to rozpisz to na 3 dni, wiecej nie znaczy lepiej.

    #10826

    ttt
    Uczestnik

    to zrobil bym takonKlata 8-10 serii?  Wyciskanie na lawce prostej  4 serie 10,8,6,6?  Wyciskanie na lawce poziomej glowa do gory  3 serie 10,8,6?  Rozpietki na skosnej glowa do gory 3 serie 10,8,6Biceps 6-8 serii?  Uginanie ramion ze sztanga stojac podchwytem 4 serie .10,10,8,6,?  Chwyt mlotkowy 3×10?  Uginanie ramienia ze sztangielka w siadzie-w podporze o kolano 3 serie 10SrodaPlecy 8-10 serii?  Podciaganie na drazku 4x max?  Podciaganie (wioslowanie) w lezeniu na laweczce poziomej 4 serie 10,10,10,10?  Podciaganie sztangielki w opadzie(wioslowanie) 4 serie 11,11,10,10 (na kazda reke)?  MC 3 serie x10mięśnie naramienne (bary) 6-8 serii?  Wyciskanie sztangi zza glowy 4 serie 11,11,10,9?  Wznosy w opadzie 3×10?  Rozpietki przodem 3 serie 11,10,9PtKlata 8-10 serii?  Wyciskanie na lawce prostej  4 serie 10,8,6,6?  Wyciskanie na lawce poziomej glowa do gory  3 serie 10,8,6?  Rozpietki na skosnej glowa do gory 3 serie 10,8,6Triceps 6-8 serii?  Wyciskanie na lawce plaskiej waskim uchwytem 3x 10,10,10?  Prostownie ramienia ze sztangielka w opadzie tulowia      3 serie 10,8,8 lub Wyciskanie francuskie jednoracz sztangielka stojac (lub siedzac) 4 serie 10,10,8,8?  Pompki w podporze tylem 3 x maxByloby dobrze?

    #10808

    Hades
    Keymaster

    PonKlata 8-10 serii?  Wyciskanie na lawce prostej  4 serie 10,8,6,6?  rozpietki 3×12-10?  przenosy 3×16-12Biceps 6-8 serii?  Uginanie ramion ze sztanga stojac podchwytem 4 serie .12,10,8,6,?  Chwyt mlotkowy 3×10?  Uginanie ramienia ze sztangielka w siadzie-w podporze o kolano 3 serie 10przedramie3 superserie-uginianie podchwyt-uginanie nadchwyt powt.max (25-15)SrodaPlecy 8-10 serii?  MC 3/4×10-6?  Podciaganie na drazku 4x max?  Podciaganie (wioslowanie) w lezeniu na laweczce poziomej 4×12-6?  Podciaganie sztangielki w opadzie(wioslowanie) 4×10 (na kazda reke)?  szrugsy 4x10Ptmięśnie naramienne (bary) 6-8 serii?  Wyciskanie sztangi zza glowy 4×12-8/6?  Wznosy w opadzie 3×10?  Wznosy w przod 3x10Triceps 6-8 serii?  Wyciskanie francuskie na lawce 12,10,8,3?  Prostownie ramienia ze sztangielka w opadzie tulowia/Wyciskanie francuskie jednoracz sztangielka stojac (lub siedzac) 3×10?  Pompki w podporze tylem 3 x maxbrzuch po kazdym treningu-nogi w zwisiie -brzuszki na lawce

    #10764

    ttt
    Uczestnik

    a mc mam robic na prostych nogach? mój trening brzucha to abs moze byc ? i chce zeby moim priorytetem byla klata to mogę dodac trening klatki jeszcze w piątek?

    #10761

    Hades
    Keymaster

    na ugietych.duzo nie znaczy dobrze, za jakis rok mozesz pomyslec o 2 razy klata;Pbedzie dieta beda przyrosty

    #10757

    Hades
    Keymaster

    ————ja go robie tak, podaje przyklad : poniedzialek 1 trening sroda 2 trening piątek znowu 1 trening poniedzialek 2 trening sroda 1 trening… i tak w kolko …——– tak mozna tez , ale wtedy musisz robic mniej ćwiczeń . tak jak napisal tobie Molesta jest ale , lepiej , dla ciebie . i dlaczego nie robisz nog !?! przysiad , jest najwazniejszym cwiczeniem w kulturystyce !

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest