Woda

Ten temat zawiera 37 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1514

    Hades
    Keymaster

    Picie wody a trening. Można pić wode przed,podczas, po treningu?? Jak tak to jaka jest najwieksza ilość, zeby nie przewodnic organizmu. Jaka wodaż I czy wogule mozna ją pićż?Na co wpływa picie wody?

    #78456

    Hades
    Keymaster

    chyba nie da się przewodnia organizmu albo lepiej utopić to czego nie przyjmie organizm wydalisz w postaci moczu. jak dużo pije, a mało się poce, to za jakiś czas (kilka godzin) szczam przeYroczystym moczem, w którym jest dużo wody.
    przed, podczas i po, to dobry czas na picie wody.
    Picie wody wpływa na wiele rzeczy, ktore wyjaonią Ci na pewno eksperci w tym dziale. Ja powiem tylko, że człowiek to ok. 70 % woda, wiec wyobraY sobie jak ogromny ma ona na nas wpływ.

    #78462

    Hades
    Keymaster

    ja podczas trningu robie 3yk wody po kazdej serii

    #78468

    Hades
    Keymaster

    wiem że gdy podczas treningu pijesz wode to gdy są mięśnie rozszerzone to wte miejsca wpływa woda i mięśnien w ten sposob rozrasta się ale po trenignu to pije jakieś 0.5 litra mleka

    #78470

    Gromoz
    Uczestnik

    Woda wpływa rownież na powiekszanie mięśni podczas brania kreatyny. Podczas treningu należy wypijaa minimum 1,5 litra mineralnej. Najlepiej też zabrać na siłownie jakiś izotonik typu Isostar dla uzupelnienia witamin i minerałow. Najlepiej go wypić gdzieś po orodku treningu. Uzupe3ni to spalone kalorie i da siłe na drug1 cześć treningu. 8)

    #78473

    Hades
    Keymaster

    innymi słowo jakiś weglowadony

    #78474

    Gromoz
    Uczestnik

    Oczywiście, jakiś weglowodanik podczas treningu się zawsze przyda, ale oczywiscie w rozsądnej ilości, bo zachaftujesz. 8)

    #78482

    Hades
    Keymaster

    4 litry wody dziennie (w sumie). To optymalna ilości dla osob narażonych na duży wysiłek fizyczny. Mozecie łatwo sprawdzić, kiedy organizm jest odwodniony… po kolorze moczu. Kiedy mocz jest barwy s3omkowej, ciemny… jest to oznaka odwodnienia (pomijając branie witamin z brupy B, bo wtedy zawsze mocz jest ciemny). Kiedy mocz jest jasnej barwy, podobny do soku jab3kowego, wtedy możemy być spokojni, że organizm jest nawodniony. Pomijam tu oczywiście aspekty i nastepstwa chorob układu moczeowego.

    #78483

    Gromoz
    Uczestnik

    I dodając Wirusowe Zapalenie Watr1by typu B, gdzie mocz jest barwu ciemno zo3to-pomaranczowy. Nawt ogromne nawodnienie organizmu nie sprawi, że mocz będzie koloru jasnego. Kolor jasny uzyskuje się tylko poprzez wypicie 2-3 piw, ale efekt jest stosunkowo krotki. Mocz zmienia się na jakieś 20-30 godzin, aż wątroba wytrzeYwieje . 8)

    #78551

    Hades
    Keymaster

    Woda (H2O ) jest suuuper ważna 😀 w czasie i po treningu polecam picie wody. Jak wiadomo jest ona potrzebna do transportu składnikow odzywczych oraz tlenu do komorek i mięśni, wiec jak wypijesz duzo wody (bez przesady) twoj organizm szybciej od?ywi komorki i mięśnie. 😆 😆 😆

    #78587

    Hades
    Keymaster

    A jak1 wode poleciacie? Sama kranowa czy specjalistyczna na3eczowianka itd. ?

    #78592

    Hades
    Keymaster

    Ja polecam wysokozmineralizowan1 Muszyne, Krynice albo Wysowianke, to jest tak na marginesie top lista polskich wod mineralnych

    #78595

    Gromoz
    Uczestnik

    Nie poleca3bym naszej kranowki. Jest w niej za duzo chloru i bakterii. W koncu woda ma za zadanie posilia nasz organizm, a nie zaopatrzea w brudy. Zgadzam się z Kirk_Van_Verth najlepiej Muszyne, albo Krynice. W czasie treningu 1,5 litra powinno lekko zejoa. 8)

    #78609

    Hades
    Keymaster

    Ja polecam normaln1 niegazowan1 – extra gasi pragnienie ! np. żeywiec, na3eczowianka itp… 😆 oczywiscie wyzej wymienione też są dobre…. ważne żeby nie pić napojow gazowanych 🙂

    #78643

    Hades
    Keymaster

    Pia wode możesz po, podczas i przed treningiem. Nic Ci niezaszkodzi.
    Z tymże jak przed treningiem się napiszjesz duzo wody to czujesz się bardziej ocie?13y.
    Dlatego możesz uzupe3niac braki wody, ktor1 tracisz podczas treningu w czasie treningu lub po treningu.
    A jaka wodaż Mineralna
    Jakieo soki – winogronowy 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest