wszystko w jednym:]

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5112

    Hades
    Keymaster

    przegladajac forum czesto napotykam się na posty w których przyszli lub juz praktykujacy sportowcy silowi pytaja o to jakie są cwicznia na ta a na ta partie mięśni, dlatego postanowilem zrobic z wasza mała pomoca 8) male zestawienie ulubionych ćwiczeń na kazda partie zeby nie przesadzic wystarcza 3 dobra ja zaczne

    – klatka(dolna)
    1) wycisk na plaskiej
    2) hantle plasko
    3) porecze

    – klatka (gorna)
    1) wycisk na skosnej w gore
    2) hantle na skosnej w gore
    3) rozpietki (w roznym skosie)

    – plecy
    1) podciaganie na drazku za plecy!!!
    2) przyciaganie linki na wyciagu do klatki
    3) to ćwiczenie na motyle ale lubie robic razem z plecami szczegolnie po podciaganiu niezle pompuje- sciaganie drazka w dol na wyciagnietych ramiona nie zginajac lokci (wolne faza negatywna)

    -barki
    1) unoszenie sztangi zza karku
    2) unoszenie sztangi przed glowa
    3) unoszenie hantli przed siebie lekko(!) ugietymi ramionami w lokciach (naramienne)

    – biceps
    1) uginanie ramion stojac
    2) uginanie ramion hantlami
    3) uginanie na modlitewniku

    – triceps
    1) sciaganie linki wyciagu
    2) wypych sztangi w b.waskim chwycie
    3) unoszenie hantla nad glowa

    – nogi
    1) przysiady ze sztanga na plecach
    2) wypych na suwnicy
    3) spiecia lydek

    do tego martwy ciag, pare ćwiczeń na przedramie i brzuch co pominalem w zestawnieniu nie wiem moze z lenistwa
    dobra teraz wasza kolej good luck!

    #42212

    Hades
    Keymaster

    e tam i co myslisz ze przykleja twoj temat, lipny jest 3 ćwiczenia tylko i jeszcze nie rozpisane na co to i ile powtórzeń

    #42209

    Hades
    Keymaster

    nie chce zadnego rozglosu, nie wiem jak ty ja to traktuje jako ciekawostke przynajmniej takie bylo zalozenie ale widze ze nie wszyscy są na tyle kumaci zeby nie robic z tego problemu

    #42084

    Hades
    Keymaster

    brakuje cos tym cwiczena, nie ma na tylnie aktony mięśni naramiennych, kaptury, brzuch: i mogles wiecej rozpisac ćwiczeń jak by ktos chcial co jakis czas urozmaicac plan:

    #42072

    Hades
    Keymaster

    😀

    #41933

    Hades
    Keymaster

    po 1 nie ma cw idealnie pasujacych dla wszystkich
    po 2 ten dobor jest niepelny a dotego bledny. Nie widze zadnego zestawu poprawnego. Kazdy zestaw obejmuje jakies cw na dane partie <co wymieniles> choc takie uklady nie są dokonca stosowane.np barki, tyle razy maglowane ze cw musza pobudzac wszystkie glowy a tu: cw na przednie aktowny i srodkowe..a gdzie boki tyl ??…

    SUMA: pomysl dobry ale niepelny i bledny

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest