wzrost i ogolny rozwoj

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 1 miesiąc temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1672

    Hades
    Keymaster

    1. co pobudza organizm do wzrostu w wysokooaż mam jeszcze 15 lat i rosne, ale chce jakos to polepszyaż chyba dużo spaa, mleko?? co ?
    2. u3o?cie mi trening ogolnorozwojowy na dni: wtorek, sroda, sobota (w inne dni nie dam rady ćwiczyć, bo mam taki plan lekcji ). trening na wszystkie partie, takim sposobem, aby nie ograniczaa wzrostu w wysokooa (to jest ważne), bo słyszałem, że wyciskanie na bary stojąc obci1?a kregos3up i ogranicza troche wzrost?(no to bym robil to w siadzie?) co do ćwiczen, to już prostowniki mam wzmocnione, bo w domu ćwiczyłem na nie i na brzuch (to mam silne), wiec martwe ciągi, albo dziendobry dozwolone?
    przedramiona to ja bym robil na każdym treningu, bo te mieso chce mieć dobrze rozwiniete. na drążku podciągne się bardzo mało, wiec bym pracowa3 na wyciągu (dopoki nie poprawie liczby podciągniea). napiszcie liczbe serii, powtórzeń i czas odpoczynku i jak1 rozgrzewke wykonaaż
    PS mam 15 lat i dużo gram w kosza (oczywiście w dni pozattreningowe) i co tydzien biegam długodystansowo (w lato p3ywanie), przed podczas i po treningu rozciąganie.
    mam dostep do maszyn, na trening mogłbym przeznaczya powiedzmy 1-1,5h, nie wiecej (ale niekoniecznie). Diete mam spox. i podkreolam, że chciałbym wyćwiczyć wszystkie mięśnie (te piszczelowe, i inne klimaty). dużo wcześniej czytalem, ale niektore treningi mi nie pasują w taki rozk3ad siłowniż

    #80534

    Hades
    Keymaster

    1. sprawa genetyki. —adne środki cie nie wyciągn1 w gore

    2.[link usunięty (strona nie działa)]

    #80543

    Hades
    Keymaster

    ile masz tego wzrostu?? ja bym radzi3 jeszcze poczekaa z siłownią – kosz, basen, ga3eczka wystarczy, a to czy urooniesz to przedewszystkim genetyka. Jeżeli bedziesz dużo pi3 lub apa3 możesz pogorszya sytuacje, ale skoro tu napisałeo to licze, że tego nie robisz

    #81270

    Hades
    Keymaster

    Jeśli i tak bedziesz ćwiczył pamietaj o kilku sekundowym zwisie na drążku po każdej serii obci1?ającej kregos3up. Ja bym ci nie poleca3 martwego ciągu, chyba, że o niskiej intensywnooci.

    #81276

    Hades
    Keymaster

    Zwis na drążku 🙂

    #81277

    Hades
    Keymaster

    Nie ma konkretnych ćwiczeń na wzrost ….wiec ci nic takiego nie podamy… Marjio dal ci nielze planiki treningow luknij je dokladnie są naprawde konkretne… a jesli chcesz urosnac to zaniechaj wszelkich ćwiczeń w których nacisk dawany jest na kregoslop czyli martwy ciag, przysiad a nawet <zalecane w twoim wieku zaniechanie> wyciskanie sztangi zza karku czy w tzw. podrzucie….
    I napisz jaki rozklad treningowy ci odpowiada……………..

    #81355

    Hades
    Keymaster

    Ja nie chce byc zlym wrozbita ale jesli bedziesz cwiczyl to caly się pokrzywisz bo jestes za mlody i rosniesz… zwlaszcza Twoje kosci jak na Twoim miejscu poczekalbym z silownia jakies dwa lata jeszcze bo inaczej bedziesz jak jakis kwazi

    #85676

    Hades
    Keymaster

    —adnej krzywdy nie będzie, najlepiej jednak jeśli bedziesz trenowa3 pod okiem dobrego instruktórą. [link usunięty (strona nie działa)]

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest