xxxxxxxxx odpowiedzcie xxxxxxxxxxxxxxxxx

Ten temat zawiera 17 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8663

    Hades
    Keymaster

    Witam Was.Odrazu mowie jesli ten temat byl to mój problem bo nie chce mi się szukac z posrod 80stron.Mam kilka pytan do Was jesli odpowiecie to z gory Wam dziekuje. Wlasnie po trzech latach rozmyslan w koncu się wziolem za wlasna "silownie" nie wiem cz to tak mogę nazwac ale dobra jest to jest silka w koncu :rolleyes: . Zaczolem odrazu cwiczyc jak jakis nie do rozwiniety syndrom dalna odrazu na szybkiego nie patrzac czy mięśnie się regeneruja. O tym dowiedzialem się dopiero po trzech miesiacach. Wiec zrobilem sobie trening który mi doradzil mój koleszka , taki sobie kulturysta z niego ale cos tam o tym wie. No wreszcie opisze mój problem a mianowicie to jest on taki, iz mam 16 lat ale to nie gra roli i mam problem z tym ze gdy skoncze trening za kazdm razem na drugi dzien mam zakwasy nie wiem czy to normalne ????? ale kolega mi mowi ze on na drugi dzien nigdy teraz nie ma po treningu ale na poczatku mial zakwasy gdy zaczynal cwiczyc. I mam pytanie z tym zwiazane czy to dobrze ze mam zakwasy on mi mowi (kolega) ze to hyba dobrze bo to znaczy ze mięśnie rosna ale na dluzsza mete to nie wiem czy to dobrze. P.S. Moja silownia to lawka samorobka 60kg ciezarow(wiadomo wszystko biore) hantle 2x10kg oraz jakies tam drazki i huje muje i kalosze. Nie smiejcie się ale najwazniejsze jest to ze daze do wlasnych celow.POZDRO…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….MOTOCYKL JEST BOGIEM-PReDKOsc NAlOGIEM-STUNT ZABAWA- A PALIWO PODSTAWA.hejka

    #21655

    Hades
    Keymaster

    no wiadoma sprawa, jak zaczynasz cwiczyc to masz zakwasy gdyz pobudzasz je do wiekszego wysilku, po czasie kiedy jednak mięśnie juz zaadaptuja trening silowy będzie ich mniej co nie znaczy ze calkiem znikna

    #21649

    Hades
    Keymaster

    Za glupić nazwe tematu powinienes dostac ostrzezenie, ale z okazji tego, ze zdalem sesje jestem dobry

    #21635

    Hades
    Keymaster

    chyba z tymi zakwasami niejest ok jesli on cwiczy 6 miesiecy i zawsze ma zakwasy moze poprostu przesadza na treningu-najlepiej napisz swoj trening

    #21628

    Hades
    Keymaster

    Wg. mnie zakwasy to dobry objaw. Wiadomo ze nie opieprzalo się na treningu. A swoja droga co 2-3 miesiace zmienia się trening, wiec organizm ma nowe bodzce, co za tym idzie zawsze powinny byc zakwasy, mniejsze lub wieksze.

    #21623

    Hades
    Keymaster

    115393:date czw, 19 kwi 2007 - 22:14:name Szalony Szeryf) ”(Szalony Szeryf @ czw, 19 kwi 2007 - 22:14) snapback115393/snapback/ Za głupią nazwę tematu powinieneś dostać ostrzeżenie, ale z okazji tego, że zdałem sesję jestem dobry z czego zdawales . hm… zakwasy kiedys przejda, ale na wszelki wypadek mozesz napisac plan

    #21621

    Hades
    Keymaster

    Matematyka. I powiem wam jedno poziom wiedzy i to co piszesz ma się nijak do tego jaka ocene dostaniesz…

    #21594

    Hades
    Keymaster

    Sorry za ta nazwe tematu ale to mój pierwszy post wiec zrozumcie. Doradzil mi kolega takoniedzialem.Klatka i to są rozpietki oraz wyciskanie na lawce na prostej i na skosach 5serii oraz ciezar 40kg po 15 powtórzeń (wyciskam max 64kg) i triceps cwiczeWtorek.Barki czyli lawka pod katem 90 stopni 25kg ciezar 15 powtozen no i podnoszenie sztangi za glowe a potem przed glowe wszystko tak samo oraz biceps cwiczeSrodawtedy cwicze brzuch oraz nogi ale to u kolegi i zapomnialem jeszcze plecyCzwartek.To samo co w PoniedzialekPiatekTo samo co we Wtorek.Sobota.To samo co w Srode.Niedziela odpoczynek.No i najwieksze zakwasy mam w po poniedzialkowym treningu wtorkowym czwartkowym i pićtkowym. No i po trzech miesiacach ćwiczeń mam caly czas zakwasy najwieksze na klatce oraz plecach i barkach. I zauwazylem zastuj nad przyrostem sily oraz mięśni od 3tygodni i się coraz szybciej mecze na treningu.P.S. przepraszam jesli podalem zle nazwy ćwiczeń oraz zle opisy ćwiczeń. Dzieki Wam.

    #21593

    Hades
    Keymaster

    Klata bary i lapa tylko 2 razy w tygodniu? Olej te plecy i nogi wal wiecej razy lape i klate i bedziesz 100% sezonowiec

    #21584

    Hades
    Keymaster

    100% racji Giera, po co komu nogi, wiadomo ze liczy się tylko klata i lapa bez tego w zyciu ani rusz

    #21579

    Hades
    Keymaster

    chyba sobie zartujecie…nie wprowadzajcie go w blad..przeciez mięśnie rosna kiedy odpoczywaja wiec raz w tyg. wystarczy moim zdaniem chyba ze ma na cos priorytet

    #21570

    Hades
    Keymaster

    Do niczego taki plan klate cos tam napisales "oraz triceps cwicze" /ohmy.gif 😮 0 ohmy.gif / o mamo…We wtorek barki opisales jako tako "oraz biceps cwicze" /ohmy.gif 😮 0 ohmy.gif / Nie no wez jeszcze raz to wszystko napisz ladniej! Tak się nie pisze planu! po kolei poniedzialek: jaka partiajakie cwiczeniaile seriiitd kazdy dzienAle juz widze ze plan tragiczny będzie B)

    #21565

    Hades
    Keymaster

    no ladny plan podoba mi się 1.napisz jeszcze raz 2.wszystko od podstaw3.wykorzystaj tematy podwieszone

    #21530

    Hades
    Keymaster

    off szeryf to zes szybko się o tym dowiedzialbtw który termin pisales? dwudziesty? bo jest gdzies tak polowa letniego semestru

    #21528

    Hades
    Keymaster

    A mnie się nie chce czytac tak dlugiego postu…

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest