Zaczynam Proszę o ulozenie planu

Ten temat zawiera 36 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4424

    Hades
    Keymaster

    Hej cwicze dopiero 3 miesiace Proszę uluzcie mi jakis fajny plan cwiczern po którym bede mial dobre rezultaty mozecie go rozpisac na kazdy dzien tygodnia bo i tak cwicze codziennie najbardziej zależy mi na klacie bicepsie tricepsie obreczy i karku z gory thx i piszcie

    #49145

    Hades
    Keymaster

    cwiczac codziennie raczej nie zdobedziesz masy mięśniowej, bardzo ciekawe i godne polecenia treningi masz w podwieszonym temacie w tym dziale.

    #49075

    Hades
    Keymaster
    #49069

    Hades
    Keymaster

    wielkie dzienki

    #49061

    Hades
    Keymaster

    te ćwiczenia napewno beda skuteczne przynajmniej tak uwazam ale czy dobre będzie takie ulozenie planu ćwiczeń

    sobota i niedziela – trening

    poniedzialek – wolne

    wtorek i sroda – trening

    czwartek -wolne

    pićtek sobota i niedziela -trening

    czy moze radzilibyscie abym cwiczyl co drugi dzien ??? odpiszcie co o tym sadzicie !!

    #49055

    Hades
    Keymaster

    moim zdaniem bezsensu jest to twoje ulozenie treningow piątek, sobota, niedziela – 3 dni pod rzad ? Jesli chcesz zdobyc mase mięśniowa powinienes miec raczej po kazdym treningu 1 dzien odpoczynku. Skorzystaj z standardowych wzorow- 3 razy w tygodniu, po co takie dziwne wymysly, no chyba ze chcesz trening redukcyjny to wtedy jest troche inaczej. Zauwaz ze w linku który podal ci Lee wiekszosc treningow tez jest na 3 dni w tygodniu

    #49042

    Hades
    Keymaster

    nie no OK oczywiscie się dostosuje pytalem bo nieznam się dobrze i chcialem skorzystac z rady doswiadczonych i Wielkie dzienki !!

    #48899

    Hades
    Keymaster

    noo lepiej nie kombinuj

    #48710

    Hades
    Keymaster

    poukladalem sobie ćwiczenia na przykladzie tych planow trebingowych co pokazaliscie Proszę tylko o ocene lub jakas poprawke

    poniedzialek : Klata , Triceps

    wtorek : wolne

    sroda : Biceps , Obrecz Barkowa

    czwartek : wolne

    pićtek : Brzuch , Plecy lub Barki (doradzcie)

    sobota : wolne

    niedziela : lydki , uda ewentualnie cos lzejszego z brzuchem

    PLX ocencie szypko i naniescie poprawki !!!

    #48707

    Hades
    Keymaster

    Jesli barki w srode to chyba juz nie w piątek a jak wezmiesz barki to niebedzie tu treningu plecow wcale. Nie te barki w piątek odpadaja

    #48705

    Hades
    Keymaster

    ja bym tak zrobil:

    poniedzialek: triceps, klatka

    wtorek: wolne

    sroda: biceps, barki, przedramie

    czwartek: wolne

    pićtek: nogi(lydki,uda) , plecy

    a brzuch codziennie wieczorem:
    barki z pićtku odpadaja, po co dwa razy ta akurat partie?

    #48699

    Hades
    Keymaster

    oki dzienki wam zastosuje !!

    #48697

    Hades
    Keymaster

    a co do brzucha, to moim zdaniem jak chcesz go troche zrzucic to najlepiej jest go cwiczyc rano przed posilkiem, wtedy organizm będzie korzystal z zapasow w postaci tlusczyka na brzuchu

    #48695

    Hades
    Keymaster

    nie rano nie mam zabardzo czasu a pozatym jestem szczuply bede brzuch cwiczyl wieczorami kazdego dnia

    #48692

    Hades
    Keymaster

    no to wieczorem sobie walnij 300 brzuszkow:
    rozdziel na kilka serii zebys dal rady zrobic, np na 10 serii po 30 i będzie git albo zastosuj jak chcesz 6 weidera.
    mięśnie brzucha warto cwiczyc

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest