zakwas czy cos gorszego?

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6679

    Hades
    Keymaster

    Witam.

    Mam do Was pytanie. Oto? w zeszły piątek zrobilem pierwszy od po3tora roku trening. Wzia3em się za biceps i klatke. mój problem dotyczy tego pierwszego. Oto? wiadomo, że zawsze po przerwie zakwasy są o wiele wieksze niż po treningach w sezonie. I tak ja też miałem tym razem. Jednak do poniedziałku zakwasy na ramionach zmniejszy3y się toteż zrobilem kolejny trening. Stara3em się nie przesilia ale chyba mi nie wyszło gdyż zauważyłem, i? po treningu kilka godzin moje bicepsy nadal były powiekszone. Na drugi dzien to samo. Lecz wczoraj (sroda) zauważyłem cos innego. Oto? lewy biceps wroci3 już do normy i bol zwiazany z zakwasami jest już mniejszy natomiast gorzej wyglada sprawa prawego ramienia. Oto? nadal bardzo boli i co gorsza opuchlizna nie zeszła a wyglada troche gorzej. G3ownie dolna czesa mięśnia jest powiekszona oraz sciegna. Nie mogę wyprostowaa do konca ramienia, miesien jest twardszy niż jego odpowiednik po lewej stronie. No i w tym kłopot. Czy jest to jeszcze potezny zakwas czy już może jakis rodzaj przetrenowania bad1 cos poważniejszego? I jak mam postepowaa: poczekaa aż minie, rozciagaa miesien bez obciażenia czy może z malym obciażeniem? Czy miał ktos z Was cos podobnego? Jesli tak, to ile trwała rekonwalenstencjaż

    Prosze o pomoc, dziekuje i pozdrawiam.

    #93159

    Hades
    Keymaster

    MOim zdaniem jest to zakwas tez tak mialem lewej reki nie moglem wyprostowac chyba przez 3 dni a prawa po 1 dniu juz bylo dobrze … wystarczy czekac czekac i czekac !!! po 5 dni juz reka machalem jak nowo narodzony

    #93161

    Hades
    Keymaster

    Batia ma racje…poczekaj jeszcze troche i wszystko wroci do normy ❗
    stosuj jakies masci dla sportowcow na obrzeki, jesli nie ustapi po 3 dniach…biegiem do doktorka 😆

    #93167

    Hades
    Keymaster

    po pierwsze, jak zaczynasz trening po przerwie powinienes nie robia takim samym cieżarem jak przed przerwa, powinienes spokojnie przez pierwsze 2 tygodnie zaczaa, po drugie podczas ćwiczen mięśnie wype3niaja się krwia dlatego są powiekszone kilka dni, a opuchlizna pewnie jest dlatego że cwiczysz prawego bica bardzej, a powinienes ćwiczyć tym samym cieżarem i tyle samo powtórzeń ❗

    #93178

    Hades
    Keymaster

    po pierwsze, jak zaczynasz trening po przerwie powinienes nie robia takim samym cieżarem jak przed przerwa, powinienes spokojnie przez pierwsze 2 tygodnie zaczaa

    Tak wiem doskonale, że na poczatku powienienem powoli rozgrzewac się i nie przesadzać z obciażeniem.

    podczas ćwiczen mięśnie wype3niaja się krwia dlatego są powiekszone kilka dni

    Wiem też, że podczas treningu mięśnie wype3niaja się krwia i są opuchniete ale wczesniej po przerwach nie miałem tak, że opuchlizna utrzymywa3a się d3uzej niż 10 godzin wiec się zdziwi3em.

    a opuchlizna pewnie jest dlatego że cwiczysz prawego bica bardzej, a powinienes ćwiczyć tym samym cieżarem i tyle samo powtórzeń

    Prawego jak i lewego ćwiczyłem tym samym obciażeniem, tyle samo serii i powtórzeń ale zauważyłem już na poczatku, że prawa reka jest mniej wytrzyma3a i cieżej mi to szło. Kiedys tak nie było.

    Poki co dzieki. Mam nadzieje, że przejdzie. Posamrowa3em mascia i mam wrażenie, że już troche lepiej

    Mam rozumieć, że dopoki mi nie przejdzie zupelnie mam nie awoczya nawet malym, malutkim obciażeniem by roruszaaż Czy jednak cos z tym zrobiaż

    #93185

    Hades
    Keymaster

    Raczej nie cwicz dopoki nie minie całkowicie ten zakwas. Mia3em cos takiego około 2-3 lata temu,gdy byłem suchar i za3ozy3em sobie ABGymnic na bica i w3aczy3em praiw na maxa. Nie mogłem łapy potem wyprostowaa i nachrzania3a jak g3upić. Przeszło po tygodniu.

    #93217

    Hades
    Keymaster

    może masz poprosty prawa reke s3absza

    #93219

    Hades
    Keymaster

    sam musisz ocenia czy jestes w stanie ćwiczyć

    przede wszystkim pierwsze treningi rob lightowe
    10-12 powtórzeń z zapasem

    co do tej pompy i twardosci mięśnia to dam g3oe że niebawem odczujesz, że to przeszło

    pamietaj żeby oszczedzaa się przez pierwsze 2 tygodnie

    pzdr/

    #93224

    Hades
    Keymaster

    Poki co dzieki. Wasze uwagi i sugestie oczywiscie wezme do serca. Mam nadzieje, że szybko mi przejdzie.

    Pozdrawiam ;

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest