Marian

Odpowiedzi

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • W odpowiedzi na: Początki Dieta na mase #10292

    Marian
    Uczestnik

    aaa jak nie chcesz żeby nadwyżki jedzenia odkładały się w formie tłuszczu to pamiętaj żeby usunąć z diety tłuszcze trans (margaryna, słodycze, frytki, wysokoprzetworzone produkty) i cukry proste (cukier) w dużych ilościach jak np. te w słodyczach czy słodzonych napojach. Do herbaty itp śmiało możesz dać sobie łyżeczkę cukru – to i tak z 7 razy mniej niż masz w szklance coli czy często nawet soków. Te słodkie napoje typu „light” też odpuść, nie mają cukru ale powodują jeszcze większe szkody. Poczytaj w wolnych chwilach o podstawach diety kulturystycznej czy zdrowej diety w ogóle i powoli próbuj wprowadzać co się dowiesz. Obserwuj swoje ciało i za jakiś czas sam będziesz wiedział co na Ciebie działa najlepiej a co najgorzej

    W odpowiedzi na: Początki Dieta na mase #10293

    Marian
    Uczestnik

    Zacznij od płatków owsianych z rana i przed treningiem, z dodatkami wedle upodobania, byle były zdrowe (ja daję gorzkie kakao, rodzynki i orzechy) plus nabiał – twaróg, jogurt naturalny czy ewentualnie mleko. Zaraz po treningu zjedz/wypij cukry proste, np. wodę z miodem, carbo (odżywka) czy banana, a w ciągu godziny od treningu pełnowartościowy posiłek z dużą ilością białka (mięso, ryby, jajka lub twaróg). Na początek tyle wystarczy żeby rosnąć. Najważniejsze – prowadź się zdrowo!:)

    W odpowiedzi na: Czym zastapic mleko , twarog itp. ? #10294

    Marian
    Uczestnik

    soja, groch, ryby, mięso, jaja

Wyświetla 1 wpisy z $

Pin It on Pinterest