10/10 Trening na mase

#22358

Hades
Keymaster

DZIEN IKlatka piersiowa/grzbiet:1 wyciskanie sztangi na lawce poziomej 1102 podciaganie na drążku do klatki piersiowej 110 dasz rade to zrobic???3 rozpietki ze sztangielkami na ławce skośnej 3/12 to zamien na wyciskanie na skosie 10 x 104 podciaganie sztangielki do boku w opadzie podpartym 3/125 pompki na poreczy 3/12 tu zrob rozpietki6 podciaganie sztangi w opadzie 3/12 brakuje mi ćwiczenia na dol plecowDzien IINogi/naramienne: 1 przysiad na maszynie 1102 wyciskanie sztangi zza karku siedząc 110 kontuzjogenne lepiej z przed klatki3 martwy ciag na prostych nogach 3/124 podciaganie sztangi wzdłuż tlowia stojac 3/125 wspiecia na palcach siedząc 3/166 unoszenile hantli na lazce skosniej (lezac na brzuchu) 3/12 zamien na wzosy bokiemDzien III ok1 uginanie przedramion ze sztanga stojac 1102 francuskie wyciskanie sztanga lamana lezac 1103 uginanie ramion na modlitewniku jednoracz 3/124 prostowanie ramion w dol na wyciągu goranym stojac 3/125 uginanie ramion w podporze o kolano 3/126 prostowanie ramion hantla w opadzie podpartym 3/12SS juz zrobione nic nie musisz usuwac. Tyle miesiecy na tym forum a dopiero teraz zauwazylem ze mozna usunac swoj post 😆

Pin It on Pinterest