4-dniowy plan treningowy bez nog i pleców

#26462

Hades
Keymaster

108289:date wto, 20 lut 2007 - 14:13:name arielwes) ”(arielwes @ wto, 20 lut 2007 - 14:13) snapback108289/snapback/ Witam wszystkich forumowiczow! Jak w temacie chodzi mi o pomoc w ułożeniu 4-dniowego planu treningowego z wyłączeniem plecow i nog, trening jest dla mojego partnera z siłowni, który cwiczy tylko dla ogolnej poprawy sylwetki nie zależy mu na plecach i nogach wiec nie cwiczy ich wcale, ale za to trenuje czesciej reszte partii ciała i boje się ze system którym cwiczy doprowadzi do przetrenowania, oto jego planoniedziałek-klata+bicepsWtorek-barki+tricepsSroda-wolneCzwartek-klata+bicepsPiątek-barki+tricepsSobota-wolneNiedziela-wolneTeraz pytanie mianowicie-czy ten plan jest dobryżJesli nie to proszę o korekte tego planu, oczywiscie jak wyzej nowy plan nie moze zawierac treningu nog i plecow i musi byc 4-dniowy.Za pomoc z gory dziekuje.Kazdy plan, w którym pomija się ćwiczeń mięśni grzbietu i nog jest nie do zzakceptowania. M. Nogi i grzbiet są najwazniejsza grupa mięśniowa utrzymuja rownowage, wmzacniaja kregoslup i chronia go przed urazami. Jesli chodzi o plan to calkowicie odpada w (pon klata, a we wtorek triceps??? )

Pin It on Pinterest