A moze by tak cos zmienic?

#23954

Hades
Keymaster

Poniedzialeklecy:- SCIAGANIE DRAZKA WYCIAGU GORNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM 4 serie po 10- Podciaganie sztangielki w opadzie. 4 serie 12,10,8,6- wioslowanie sztanga- Martwy ciag ze sztanga 4 serie 10,8,8,6Przedramie: – uginanie nadgarstkow ze sztanga trzymana nachwytem 3 serie 8-10powt. – uginanie nadgarstkow ze sztanga trzymana podchwytem 3 serie 8-10powtWtorek:Barki:-wyciskanie sztangi z klatki piersiowej siedzac 4 serie 12,10,8,6powt. wielka prosba opuszczaj tylko do czubka glowy-Unoszenie sztangielek bokiem w gore stojac 3 serie po 8powt. -Unoszenie sztangielek bokiem w gore w opadzie tulowia 3 serie po 8powtKaptury:- szrugsy ze sztangielkami stojac 4 serie 10powt. Biceps:-UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W SIADZIE NA SKOSNEJ LAWCE Z SUPINACJA NADGARSTKA 4 serie po 8.-Uginanie sztangielek stylem mlotkowym 4 seri po 8.-UGINANIE RAMION ZE SZTANGA PODCHWYTEM modlitewnik 4 seri 12,10,8,6.Nie wiem czy to nie za duzo jak na biceps, moze po 3 serie by starczyly? Musisz sam zdecydowac, nie zawsze wiecej znaczy lepiej, to mała grupa mięśniowa.Czwartek:Uda – przysiady ze sztanga trzymana na barkach 4 serie 12,10,8,8powt. – Przysiady wykroczne 4 serie 10,10,8,6powt. wykroczne bym zamienil na hack przysiady, bo bardzo rozbudowuja niektórym posladki- Martwy ciag na prostych nogach 4 serie 10,10,8,6powt.Lydki: – wspiecia na palce stojac 4 serie po 10powt.- wspiecia na palce stojac na jednej nodze. MAXPiatek:Klatka:-WYCISKANIE SZTANGI W LEZENIU NA LAWCE SKOSNEJ GLOWA W DOL 3 serie 12,10,8 progresja-WYCISKANIE NA PLASKIEJ SZTANGA 3 serie 12,10,8 progresja-WYCISKANIE NA SKOSNIEJ SZTANGIELEK 3 serie 12,10,8-ROZPIETKI ZE SZTANGIELKAMI W LEZENIU NA LAWCE SKOS 3 serie po 8Ja bym wolal jedno z wyciskan zamienic na przenoszenie hantla, lub krzyzowanie linek wyciagu i dal po 4 serie.Triceps:-WYCISKANIE “FRANCUSKIE” OBURACZ SZTANGIELKI W SIADZIE. 3 serie po 8-WYCISKANIE „FRANCUSKIE” SZTANGI W LEZENIU. 3 seri 12,10,8 ktores z wyciskan zamienilbym na prostowanie ramion na wyciagu-PROSTOWANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKA W OPADZIE TULOWIA 3 seri 10,8,6Do klatki zamiast jednego z wyciskan dorzucilbym krzyzowanie linek, albo przenoszenie hantla. Ja zawsze robie triceps po klatce i jakos nie narzekam, są dwie szkoly jedna mowi by robic klatka+biceps, a druga klatka+triceps, kazdy sobie musi wybrac którą mu bardziej pasuje. Co do barkow to tak jak mowilem, ja bym nie wyrobil, zeby w dzien po nich cwiczyc klatke, ale znajomemu to pasuje, dlatego powiedzialem, ze mozna zmienic z bicepsem. Co do progresji, to mozesz ja stosowac taka jak tu przedstawiles, czasami jest jej brak, ale to chyba przy takich cwiczeniach gdzie nie mozesz jej zastosowac .

Pin It on Pinterest