Biceps

#22258

Hades
Keymaster

114477:date śro, 11 kwi 2007 - 21:40:name Troll) ”(Troll @ śro, 11 kwi 2007 - 21:40) snapback114477/snapback/ mialem taki plan ze 3 razy w tygodniu cwiczylem wszystkie grupy mięśniowe kazdy miesien robilem 4 serie przez miesiac ponad to klatka barki a zwłaszcza plecy fajnie poszły lecz biceps niechce ;/ nieiwem dlaczego, wczesniej mialem rozne treningi, 3 razy w tygodniu jesli chodzi o biceps to dwa razy go cwiczylem z tricepsem : 3 serie w podporze o kolano, 3serie na stojąco ze sztangla, i 3 serie na modlitewniku oczywiscie powtorzenia max 121. Po pierwsze z tego planu nic wlasciwie się nie dowiedzialem.2. 2 razy w tyg cwiczyc ramiona to z pewnoscia za duzo wiec są przetrenowane. Bicepsy są juz zajechane po treningu na grzbiet, a triceps pracuje przy cw. na barki push press itp. i na klate.3. Max 9 serii tyg. i to na pewno pobudzi biceps do wzrostu.4. Jesli biceps jest oporny na reagowanie na bodzce mozesz bardziej skupic się na tricepsie, który zwykle stanowi 2/3 obowdu ramienia.5. Najlepsze polaczenia to:klata-bicepsbarki-bicepsklata – tricepsbarki- tricepsewentualnie:plecy – tricepsbiceps – triceps 1 raz w tyg!!!!!Nie powinno się laczyc grzbietu z bicepsem. A dlaczego?M. dwuglowy ramion jest juz po treningu na plecy zajechany na maxa i dalsze go pompowanie doprowadza go do przetrenowania, czyli "spalasz" miesien.uJakie cwiczeniaż??/uplan 4 dniowy (klata-biceps;barki- triceps)TRENING A – KLATA -BICEPSTRENING B – NOGITRENING C – BARKI – TRICEPSTRENING D – PLECY – PRZEDRAMIONAnp.1. Uginanie ramion ze sztangą 4 x 12/18/8 2. Naprzemienne uginanie ramion z supinacja nadgarstka 4x 12-10 powtorzeńplan 4 dniowy (barki -biceps; klata – triceps)TRENING A – KLATA -TRICEPSTRENING B – PLECY – PRZEDRAMIONAREGENERACJA !!!!!!!!!!TRENING C – BARKI – BICEPSTRENING D – NOGInp.1. Uginanie ramion ze sztanga 3×12/18 2. Uginanie ramion ze sztangielkami 3x 10-6 powtorzeń 3. Uginanie ramion w podporze o kolano 3x 12-10 powtorzeńplan 3 dniowy (klata-biceps; triceps-plecy)klatka+biceps, plecy + triceps, nogi +barkiTRENING A – KLATA -BICEPSregeneracja!!TRENING B – PLECY – TRICEPSTRENING C – NOGI – BARKInp.1. Uginanie ramion ze sztanga 12/18/8 2. Uginaniew podporze o kolano 4x 12-10 powtorzeńEwentualnie, ale wg. mnie gorszy wariant, 4 dniowy:TRENING A BICEPS -TRICEPS (np.superserie)REGENERACJA TRENING B KLATA – BARKI TRENING C GRZBIETREGENERACJATRENING D NOGIREGENERACJAPozdr

Pin It on Pinterest